hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - huskeliste for stevner!=)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Konkurranseridning/stevner
 huskeliste for stevner!=)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 22/05/2006 :  12:13:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Bor du i Molde? Oi, det blir en lang tur det da! Skal du ha oppstalling her?

Jeg skal starte, LB og LA begge dagene Det blir gøy! Morsomt med litt nye ekvipasjer her, det pleier som regel å være de "samme gamle"..!

Og hvis du skulle være så uheldig å ikke få tak i nummerlapp får du si i fra når du kommer, for jeg har to

Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

ann-elen

» VIP

Skrevet - 22/05/2006 :  12:40:22  Vis profil  Svar med kopi av melding

ja, det blir lang tur! ska begynne å starte den sesonger her så da må jeg bare komme meg ut! er så lite stevner rundt her så jeg må reise et stykke. vi er 4 stykker som kommer nedover=D skal ha oppstalling der ja, og sove i brakkene:P hadde vært supert hvis jeg kunne lånt av deg hvis jeg ikke finner på veien! jeg synes gården er så fin plass! toronto overnattet der ei natt på vei hjem, da jeg akkurat hadde kjøpt han, så kanskje jeg har sett deg en gang uten å vite d! :P
Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 22/05/2006 :  13:03:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Ja, det er kjempefint der! Hyggelige folk, fine hester og godt miljø! Og utsikten ned til Mjøsa er ikke akkurat dum den heller Ja, bare kom opp i stallen og spør etter Ingvild du, jeg er nok ikke langt unna!

Når var det han sov der da?

Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Thora_og_Amalie

» VIP

Skrevet - 23/05/2006 :  11:02:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
det er lenge siden! i september-november i fjor ca. men du, jeg glemte å spøre peder om noe, veit du om vi ska ta me dyne o.s.v eller er det i brakkan? =) hehe Gå til toppen av siden

Thora_og_Amalie

» VIP

Skrevet - 23/05/2006 :  11:54:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
ann-elen no har du klart å glemt å logga av vipen min når i hva med d sist hehe Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 23/05/2006 :  12:57:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Jeg tror ikke det er det der, for barna som er på rideleir pleier å sove i sovepose. Så ta med en sovepose for sikkerhets skyld! Kommer dere på fredag?
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

ann-elen

» VIP

Skrevet - 23/05/2006 :  16:47:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
ja, kjører tidli herfra fredagen så vi kommer vel utpå dagen tenker jeg=) Gå til toppen av siden

ann-elen

» VIP

Skrevet - 25/05/2006 :  18:18:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
noen som vet om noen hestebutikker på vei til hamar?=) Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 25/05/2006 :  22:21:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Du har jo Kneggen på Hamar da..!

Så i en annen tråd at du lurte på hvordan man visste ekvipasjenummeret. Det står i startlista. I helgen er ditt nr 5
Foreløpig startliste er lagt ut på www.hedemarken-rideklubb.com om du ikke visste det!

Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

ann-elen

» VIP

Skrevet - 29/05/2006 :  10:01:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
så det når jeg kom fram!=) hehe! jeg la nummerlappen din oppå beinbeleggene dine utafor boksen din! tusen takk for at jeg fikk låne!! fant du den? Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 29/05/2006 :  14:55:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Ja, den fant jeg, bare hyggelig å kunne hjelpe
Hadde dere en fin helg? Den hesten som kom seg løs fra dere på søndagen og løp mot ridebana, kom midt i programmet mitt! Dommeren blåste av da, men Kenzo ble litt gal da ja! Hva skjedde??

Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

ann-elen

» VIP

Skrevet - 30/05/2006 :  20:20:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
hehe jeg så det! det gikk ikke så bra med meg, var sinnsykt ekkelt å ri på en så stor bane med nye bokstaver og rail! men men, det er jo trening! den hesten som kom var magi!:) dem holdt på å laste ho på hengern da ho skvatt til, å da ho skvatt til blei ho redd transportbeskytteran bak, så da prøvde ho å springe fra dem!:P du fikk iallefall pause i programmet ditt da, hvis du trengte d:P hehe Gå til toppen av siden

Olin&Bella

» VIP

Skrevet - 28/06/2006 :  20:50:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
vaksinasjonskort burde vel være med... Gå til toppen av siden

Hanniball

Norway

Skrevet - 05/07/2006 :  17:48:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanniball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanniball  Svar med kopi av melding
Alle bruker jo ikke bandasjer,så belegg er vel kanskje en ide=p
Jeg glemmer serriøst aldri no!=D er litt stolt ass!=P
Men jeg pakker sinnsykt fort uansett da..Men huskeliste er jo veldig greit for de som har lett for å glemme.lurer på om jeg skal lage en huskeliste og feste i lokket på stevneskapet...Vet jo aldri når man plutselig glemmer noe,fordi om man ikke pleier det...
Jeg har glemt en ting på 4 år.Det var belegg til ponnien,men det husket jeg nede ved postkassene!haha!

www.svenvonhannawald.piczo.com
www.linnta.piczo.com
Gå til toppen av siden

Linn_1902

» VIP

Skrevet - 05/07/2006 :  21:49:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ekstra grime..
*hint, hint Ann-Elen* hehe... Ikke så greit å finne d, iallefall ikke når en e på sekken
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.61 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.