hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Noen som vet noe om Siborino?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Noen som vet noe om Siborino?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

JeanetteMari

Norway
Innlegg: 70

Skrevet - 19/05/2006 :  23:50:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJeanetteMari  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJeanetteMari  Svar med kopi av melding
Hei!
hesten min heter Siborino. Han er en new Forest som er født 11.august-1990. Noen som kjenner til han, har hatt han på for, ridd han, eid han? jeg vil KJEMPEGJERNE ha noen bilder av han som føll/unghest...
Foreldrene hans heter forresten Sibony og Ballerino.
Er det noen som vet noe om han så si gjerne ifra:)

*Jeanette & Siborino*
www.weeitsme.piczo.com

belinda1982

» VIP

Innlegg: 212

Skrevet - 21/05/2006 :  21:37:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidebelinda1982  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressebelinda1982  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hei!
hesten min heter Siborino. Han er en new Forest som er født 11.august-1990. Noen som kjenner til han, har hatt han på for, ridd han, eid han? jeg vil KJEMPEGJERNE ha noen bilder av han som føll/unghest...
Foreldrene hans heter forresten Sibony og Ballerino.
Er det noen som vet noe om han så si gjerne ifra:)

Opprinnelig postet av sibbolover


Hei!
Vet at en jente/dame v navn Gro Anja eide han da han var yngre.Ho bor i Risør/Søndeled. Mener ho hadde han som føll..
Belinda

http://www.belinda1982.piczo.com Gå til toppen av siden

JeanetteMari

Norway
Innlegg: 70

Skrevet - 23/05/2006 :  22:52:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJeanetteMari  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJeanetteMari  Svar med kopi av melding
hei Belinda!
Ja har fått kontakt med Gro Anja:) kjempesnilt av deg å gidde å svare:D

*Jeanette & Siborino*
www.weeitsme.piczo.com
Gå til toppen av siden

belinda1982

» VIP

Innlegg: 212

Skrevet - 25/05/2006 :  00:11:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidebelinda1982  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressebelinda1982  Svar med kopi av melding
Hei igjen!
Hyggelig å kunne hjelpe.Håper du får bildene du ønsker.
Belinda

http://www.belinda1982.piczo.com Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.