hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Gode tøyler
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Gode tøyler
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Josiva&Camilla

Skrevet - 19/05/2006 :  12:33:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg liker lærtøyler med gummi på den ene siden. Ellers går det i lærtøyler med stoppere. Mitt største problem er at jeg har hest med kort hals og selv ponnitøyler kan bli lange. Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 19/05/2006 :  12:37:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Min favoritt er lærtøyler med gummi på innsiden. Får et fastere grep, ingen stoppere som er i veien og tøylen er ikke så tykk som vanlige gummitøyler.

Litt OT: Ikke gjør som vennina mi og legg gummitøylene i zalo, hun fikk tøyler som var som lim etterpå. Spesielt i fuktig vær. Man kan se hun fikk godt grep da ja:)

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 19/05/2006 :  13:44:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
Jeg har 1 par vebtøyler, ok egentlig, men hvordan i h får man bort grått belegg fra hestenakken, når hesten har rullet seg er det ikke enkelt å ha en skinnende blank hest og det gråe belegget kommer på tøylene, pusser læret med salsåpe event lærfett på læret da.. tilbake til tøyler...

Har oxo jacson lærtøyler med stoppere, kjempegode, vasket dom med lærsåpe og lærfett etterpå, har ikke ærfart glatte tøyler, men men...

Har oxo et par gummitøyler, ok egentlig, får gangsår å investert i hansker men er litt formye tøyle for min del....

Garsy du er verdens beste! Gå til toppen av siden

oleo

» VIP

Skrevet - 19/05/2006 :  13:45:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har vel prøvd de fleste jeg også men har funnet en favoritt som er glatte helt enkle lærtøyler. Jeg smører de ikke med lærsmøring men vasker de med lærsåpen fra stubben. De var litt stive i starten men som flere sier her så må de ris inn og blir etterhvert helt supre. Tror det er lett å låse fast hånden med tøyler av gummi ol.
Et snøfnugg er noe av det skrøpeligste som finnes i verden...men se hva de får til når de holder sammen. Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 19/05/2006 :  14:44:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tøyler i mykt lær, som er lette og "smidige" er min favoritt. Har et par som er sydd av salmaker. Helt enkle. Kjempegode. Skal vel sy meg et nytt par, selv, snart.

Gummitøyler synes jeg blir litt tunge. Stygt er det også.

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.16 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.