hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Positivt ang utstyr
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Positivt ang utstyr
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

belinda1982

» VIP

Skrevet - 18/05/2006 :  01:01:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidebelinda1982  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressebelinda1982  Svar med kopi av melding
Jeg er enig,så enig med dere alle. Det er altfor mye dårlig utstyr enkelte plasser.Men noen ting er jo faktisk positive.Derfor slenger jeg ut snøret:
HVA ER DERE FORNØYD MED??

Jeg har stort sett bare positive ting å si om Hööks.
Jeg er veldig fornøyd med regndekkenet til thermo Master.Holder hestene mine tørre leeenge!
Bomullsridebuksene fra CRW synes jeg er bra.God passform.Holder bra i forhold til pris.Leietaua(de til 30-40 kr) holder i årevis..

Belinda

http://www.belinda1982.piczo.com

nutte

Norway

Skrevet - 18/05/2006 :  01:10:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er kjempefornøyd med horseware rambo vinterdekkenet, har kjøpt det samme i regndekken med tynnt for som ponnien min får til bursdagen sin i dag faktisk. Også fornøyd med hampa pro belegga, hööks utstyr er bra, noen ting som ridebukser kan gå litt opp i sømmene. Wintec salen er kjempebra! og masse annet;)
Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 18/05/2006 :  01:54:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Kjempefornøyd med et par "no name" ridesko og chaps jeg kjøpte på Horze i forfjor. Veldig bra kvalitet faktisk, holder enda selv om de er godt brukte. Og skoene er varme om vinteren, selv uten foring. Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 18/05/2006 :  08:45:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Er kjempefornøyd med begge salene mine og maratonselen min, men skulle bare mangle, var ganske så dyre saker. Ellers så har jeg et billig hodelag ("no name") som jeg har hatt i 12-13 år, er som ny, kjæmpenøgd.
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Ozzy&Kristina

» VIP

Norway

Skrevet - 18/05/2006 :  09:50:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOzzy&Kristina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOzzy&Kristina  Svar med kopi av melding
Er veldig fornøyd med pikeur-ridebuksene mine jeg Fantastisk kvalitet og passform, holder seg gode vask etter vask etter vask. Og hansker fra Roeckl, de er litt dyrere enn en del andre hansker, men så holder de så utrolig mye lenger! Har brukt mine nesten hver dag i snart et år nå - greit, de begynner kanskje å bli litt slitte - men de holder fortsatt en god stund. Og da gjør det ikke noe at de koster 299 kr
"Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow." Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 18/05/2006 :  17:22:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Er også veldig fornøyd med mine roeckl ridehanskeer.
Og min Mountain Horse ridebukse, modellen heter Aurora tror jeg.
Montain Horse støvlene mine er også supre, men husker ikke modellnavnet.

Elsker hodelaget fra Høøks med rundfletta panne og nesebånd (sånn helt rundt).

Og equilineridebandasjene er jeg og fornøyd med.

Matilda har et billig vinterdekken fra Horze. Skikkelig tykt. Det er oversaskende bra etter prisen å dømme. Veldig vanntett og puster veldig godt. Har et til liggende på loftet i påvente av min egen hest, som jeg sikkert aldri kjøper, men det ligger klart;)

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

ingahelene

» VIP

Norway

Skrevet - 18/05/2006 :  17:39:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseingahelene  Svar med kopi av melding
Godt fornøyd med pikeur ridebukser og kingslandjakken min.. Elsker å gå med den! :P Gå til toppen av siden

** Marthemoor **

» VIP

Norway

Skrevet - 18/05/2006 :  20:42:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside** Marthemoor **  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse** Marthemoor **  Svar med kopi av melding
Jeg er KJEMPEIMPONERT over mine jacson leggchaps. Kjøpte de for rundt 3-4 år og har brukt de hver eneste dag hvor jeg har vært i stallen (de to siste årene 5-7 dager i uken) og de holder seg enda. De kostet ikke mye heller.
~*MaRtHe*~ Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 18/05/2006 :  23:59:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg er KJEMPEIMPONERT over mine jacson leggchaps. Kjøpte de for rundt 3-4 år og har brukt de hver eneste dag hvor jeg har vært i stallen (de to siste årene 5-7 dager i uken) og de holder seg enda. De kostet ikke mye heller.

Opprinnelig postet av ** Marthemoor **

Jeg bruker også Jacson leggchaps. 3 paret jeg har nå, og det er med daglig bruk i 7 år.

Gå til toppen av siden

Prince Barclay xx

Skrevet - 19/05/2006 :  00:39:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heihei!

Jeg er kjempefornøyd med Stubbenhodelaget mitt modell Diana, Kingslandproduktene, Gusset ridesko fra skoies til kun 199 kr. Er imponert over Alpha Horse stalldekkenet mitt som holder mål etter 3 lange år, brukt både inne og ute på 2 hester.
Har også et par med Kønigs støvelskaft som er superfine og gode. (synes det var et godt kjøp, kjøpte de nye for 450, egentlig pris rundt 1500)

Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 19/05/2006 :  08:57:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Roeckl hanskene klarer jeg meg ikke uten! Ellers har jeg mye bra utstyr, som også er ganske dyrt, da jeg mener at det er bedre å kjøpe noe som holder lenge som kanskje er litt oppe i pris, enn å kjøpe 3 dekkener i løpet av en sesong fordi de er billige, men ryker fort!

Jeg bøyer meg i støvet for HL Equestrian. Makan til passform og kvalitet på dekkener har jeg aldri sett! Jeg har nå tre slike dekkener; tykt stalldekken, vinterdekken og fleece stevnedekken. De er superdeilige, passer perfekt, og de er pene å se på.

Jeg har også fire Euro-Star ridebukser, og de er kjempegode alle fire, spesielt den hvite og den svarte som er helt like, Euro Star Sarah. Ellers er jeg veldig fornøyd med salen min, Prestige Top Dressage, og Petrie lærstøvlene mine.

Og sist, men absolutt ikke minst: Hubertus Classic Showtrinsen min, og Hubertus Classic Kandaret mitt! Nydelige kunstverk av ypperste klasse, kjempegodt lær, og god kvalitet!

Trinsen

Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 19/05/2006 :  10:10:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
ÅÅ, jeg glemte jo å nevne Euro-Star ridebuksene mine, har 3 stk, den ene har jeg hatt siden jeg begynte på ungdomsskolen, altså over 10 år, helt utrolig kvalitet - ingen over, ingen ved siden .
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 19/05/2006 :  14:48:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fornøyd med det jeg lager selv i lær. Saumer som holder, lær som er mykt og glatt. Og selvfølgelig kan jeg lage det jeg helt selv vil.

Gå til toppen av siden

MartineMoor

Skrevet - 19/05/2006 :  18:12:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er kjempefornøyd med:

- kingslangjakkene mine. De kan jeg bruke til absolutt ALT, stallen, skolen, fritid, slalom og ski ++. Og de er like fine, ser ut som mye, enda de er flere år gamle. Har vasket de utallige ganger, fortsatt like fine og vanntette.

- Eurostar ridebuksene mine. Rir alltid med de. Skinnet er like fint og godt å ri med etter flere maskinvasker. Holder lenge, kjempefine å ri med.

- Ridestøvelene mine. Kjempegode å ri med..! Er ikke mer å si om de egentlig... De er bare utrolig gode... Husker ikke merke, men det er lærridestøvler kjøpt på Caprilli ivertfall.

- Shires hanskene mine, Det er vel og merke hull i de nå, men de er like fine. Rir med de overalt, klarer meg ikke uten Vurderer å kjøpe roeckl hansker da men...

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.