hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bestemor i VM Distanse!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 Bestemor i VM Distanse!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Lopke

Norway

Skrevet - 17/05/2006 :  23:24:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
http://heste-nettet.dk/nyheder/1745/

Folkepensionist til VM i distance

Den 65-årige Gerda Hansen fra Visby har på trakehneren Pyrus af egen avl kvalificeret sig til VM i distance i Aachen i august.

I weekenden tilbagelagde ekvipagen samtlige 167 kilometer tysk bjerglandskab ved kvalifikationsstævnet i Hagen, og det blev således til en plads ved VM for Gerda Hansen, Pyrus og resten af teamet, bestående af Søren Rask Jessen og Jette Petersen. Gerda Hansen er den ældste VM-debutant nogensinde i distancesporten, og har således allerede skrevet historie.

Kilde: Jydske Vestkysten

Dette var en frisking!!

Redigert av - Lopke den 18/05/2006 13:03:39

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 17/05/2006 :  23:27:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Wow! Go "Besta" ;)
The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 17/05/2006 :  23:28:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Steike.... er håp for meg også, knalltøft!! (-:
Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 18/05/2006 :  00:53:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Se på den du!
De gamle er eldst!!

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 18/05/2006 :  08:44:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Kjempebra ;D
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Wulfi

Norway

Skrevet - 18/05/2006 :  09:58:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Tøff dame det der! :)
Min nye hjemmeside: http://wulfi.piczo.com Gå til toppen av siden

-Azze-

Norway

Skrevet - 18/05/2006 :  11:23:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Azze-  Svar med kopi av melding
Hehe noe for bestemora mi elr?

Tøff dame=)

Du kan finne mange gode venner, men en hest er en venn for livet!

MVH Azze & Ferill
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 18/05/2006 :  12:59:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Nå samsvarer ikke tittel her, hva innlegget faktisk omhandler. Distanse er også tøft, men ikke på langt nær så tøft jeg anser feltritt for å være. Det er ikke første gang ryttere fra den eldre garde viser at de er aktive i distanse.

Forøvrig har vi hatt gamle distanseryttere også her til lands. Minnes Reidar Næss (som jeg via lisensnummeret hans som jeg fant på en resultatliste i 2004, her, ser at han er født i 1933), som var veldig aktiv både nasjonalt og internasjonalt, for ikke alt for mange år siden. Riktignok ikke VM (dvs, jeg tror han har startet VM, men kanskje ikke de siste årene), men morsomt at de finnes her til lands også. Er dog lite engasjert på distansefronten, så om han fremdeles er aktiv aner jeg ikke. Fant han forøvrig også her på en resultatliste fra i fjor, Nordisk-Baltisk mesterskap.

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 18/05/2006 13:01:33 Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 18/05/2006 :  13:01:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Nå må vi ta høyde for at vi ikke kun er innfødte norske på forumet da, Spoff. Hun skrev feltritt, ikke military. Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 18/05/2006 :  13:06:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Nå samsvarer ikke tittel her, hva innlegget faktisk omhandler. Distanse er også tøft, men ikke på langt nær så tøft jeg anser feltritt for å være. Det er ikke første gang ryttere fra den eldre garde viser at de er aktive i distanse.

Opprinnelig postet av spoff

Beklager så mye Spoff for min skrivefeil. Jeg håper du forstår det bedre nå.
Har ikke påstått dette er eksepsjonelt for henne, sikkert mange gamle ryttere her til lands og.. Beklager så mye..

Flytta fra Norge etter 3 år i barneskolen. Skal prøve å skjerpe meg...

Redigert av - Lopke den 18/05/2006 13:09:07 Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 18/05/2006 :  13:13:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Ehhmm.. Det var på ingen måte ment som frekt.
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 18/05/2006 :  13:17:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ehhmm.. Det var på ingen måte ment som frekt.

Opprinnelig postet av spoff

Neida
Tolka det ikke som frekt heller, ville bare forklare hvorfor jeg noen ganger surrer i begrepene..
Det var ikke på noen måte med vilje å komme med feilinformasjon.
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 18/05/2006 :  15:17:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Han Næss mener jeg var med på et ritt i fjor i hvertfall. Imponerendes mann. Morsomt å se at noen er like interessert selv når de blir gamle, da holder de seg spreke mye lenger også =)
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Kajsa

» VIP

Skrevet - 19/05/2006 :  00:13:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKajsa  Svar med kopi av melding
Det er det her som er så kult med sporten vår, uansett om bestemoren eller herr Næss er eldst; vi konkurerer på lik linje alle som en. Uansett alder og kjønn. Jeg synes det er vanvittig stilig jeg.
Prøv min quiz om de kule gule HER

Gå til toppen av siden

Ferrari & Miriam

Norway

Skrevet - 19/05/2006 :  16:37:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Reidar Næss holder fortsatt koken. Han rir vel også for landslaget i år, om jeg husker rett. Endte forøvrig på en flott fjerde plass i seniorNM i fjor (der kun fire av ni fullførte den klassen, det var en tøff dag).

Helt enig med deg, Kajsa, hestesporten er en kjempeflott sport med plass til alle, uansett alder og kjønn

Ferrari & Miriam

Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 19/05/2006 :  17:16:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kåmman, Besta!
WoW!

Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.