hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Gravid
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 Gravid
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

TORHILD

» VIP

Skrevet - 14/05/2006 :  22:37:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Her i Norge (Hestemix) sletter de prevensjonsdebatter, da folk blir støtt av innholdet. I Storbritania skulle de iallefall hatt flere slike debatter http://www.mozon.no/kvinnehelse/graviditet/11_ring_gravid_i_fylla

Sjokkerende!!!!

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 14/05/2006 :  22:42:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Jeg har ikke ord!
Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 14/05/2006 :  22:46:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
huff.. nå følte jeg meg gammel altså. 27 år og ingen barn i vente.. Det er sånne som meg som drar statistikken for førstegangsfødende opp (idag rundt 30)

Tja.. om hestemix folka blir besteforeldre i en ung alder så ikke kom å si vi ikke advarte dere :)

Gå til toppen av siden

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 14/05/2006 :  22:51:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
SYKT=O
Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden

MIX

Skrevet - 14/05/2006 :  23:17:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Til info:
Som tidligere nevnt (se her) var det ikke ene og alene debatten om prevansjon som gjorde at debatten dere snakker om ble slettet. Det var videreutviklingen av den, og ikke starten i den, som var årsak. Basert på flere klager som henviste seg mot videreutviklingen, og innlegg av mer personlig karakter som vi valgte å slette for å verne de som måtte legge dette ut. Altså mer utover hva slags P-pillemerke de bruker og erfaringer rundt det.

Debatten ble slettet kort tid etter utviklingen, og det er beklagelig at dere misforstår årsaken, men en moderator skal tre i kraft før folk merker det. Som f.eks. i dette tilfelle.

MIX, administrator Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 14/05/2006 :  23:33:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg gir meg ende over jeg. Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 14/05/2006 :  23:34:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
og da mener jeg stadig at det går an å slette de siste innleggene som gjorde hele debatten så fy fy.. det var 6!!! andre sider på den tråden med god saklig informasjon som nå også er slettet.. Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 14/05/2006 :  23:37:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Og denne jenta røyka 20 sigg dagen. Fint liv. Eller, ødlagt liv kanskje?

Gå til toppen av siden

Elenion

» VIP

Norway

Skrevet - 15/05/2006 :  00:51:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideElenion  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseElenion  Svar med kopi av melding
burte vært tvungen abort på alle under 14 år som blir gravide.... helt seriøst.
...:: ::.. Gå til toppen av siden

Kine og Tassen

» VIP

Norway

Skrevet - 15/05/2006 :  01:08:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Lurer på hva slags oppvekst og foreldre jenta har,det er jo helt tragisk..

Synes ikke dette har noe med prevensjonsdebatter å gjøre,men barnevern.. Omsorgssvikt!
Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 15/05/2006 :  01:53:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dette var en trist trist sak... helt enig med Kine, dette har ingenting med hverken prevensjon å gjøre men omsorgssvikt! Man skal ha sertifikat for å kjøre bil men enhver (idiot) kan få unger....
Stakkars jente, for et liv hun har og hva skal det bli med babyen? På gråten jeg nå

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Ildfuglen

» VIP

Skrevet - 15/05/2006 :  02:37:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Enkelte mennesker burde knapt hatt lov til å ha potteplanter..

Renate
Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 15/05/2006 :  07:29:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Helt vanvittig ja!!
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 15/05/2006 :  07:47:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Huff,huff..
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 15/05/2006 :  08:16:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Fikk høre dette av min søster i går. Sykt!
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 15/05/2006 :  11:06:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Prevensjonsdebatten ble vel ikke slettet fordi noen følte seg "støtt" av å diskutere prevensjon.

Den var uheldig av den grunn at enkelte av innleggene inneholdt utleveringer av privatlivet som hvertfall etter mitt synspunkt, er å tråkke over grensa til hva en bør offentliggjøre.

Og gikk ikke på dette med p-pille merke osv... men på andre ting---> les: utlevering og offentliggjøring av seksualliv.

Er enig med mix, inneholder en tråd enkelte negative innlegg, er det bedre å slette hele tråden.

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.