hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Kvalifisering til NM
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Dressur
 Kvalifisering til NM
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 15/05/2006 :  22:53:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Rir man ikke FEIs Innledende- og FEIs finaleprogram for YR da? Mulig at jeg tar feil, men...
Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!

- Marit Petra
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 16/05/2006 :  08:22:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Rir man ikke FEIs Innledende- og FEIs finaleprogram for YR da? Mulig at jeg tar feil, men...

Opprinnelig postet av MP & Nehemyah Mulan

Stemmer det, og de tilsvarer MA.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

viblaa

Skrevet - 16/05/2006 :  09:55:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideviblaa  Svar med kopi av melding
Så bra at du har satt deg eit slikt mål!! Eg er av den tru at ein må sette seg høge mål for å nå langt :)Eg har og eit mål, eller eigentleg nærare ein visjon; ein dag skal eg starte høge dressurklassar med min eigen welsh cob. Det er kanskje ein vågal visjon, sidan eg slit med sitsen, ikkje har eigen hest, og det skal vera ein mycket bra welsh (eller ka som helst hest) om den skal nå langt. Men men.. visjonen er jo ledestjerna ein aldri skal nå, er det ikkje slik... ;) Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 16/05/2006 :  16:18:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så hvsi jeg skal få kavilfisert meg til NM for juniorer, må jeg ha deltatt i minst to L-stevner i MB med minst 57%? Jeg satser oxo mot NM, jeg må bare få meg en ny hest først ;) Eler var det i MA NM for juniorer går...?

- Marit Petra
Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 16/05/2006 :  16:23:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Junior går i MB
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 16/05/2006 :  16:27:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Kristine og Spoff:
Hvis jeg skal ha oppstalling, så må jeg i tilfelle ha det fra onsdagen før, for pappa går på vakt på torsdag kl 13.. Blir ikke det litt vel lenge?? Får høre om Maren N skal dit, eller Bente skal kanskje starte på E-stevne..

Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

ked

Skrevet - 18/05/2006 :  21:27:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei dere. <<

Så gøy å se at dere har ordentlige mål og vil noen vei... Blir nesten helt missunnelig her jeg bor på sørlandet og det bare arrangeres sprang stevner på D-plan. Må enten til Jæren/ Stavanger, eller andre veien mot Sien for å finne stevner i dressur... Men håper jo vi skal få til litt dressur her nede også på Epona etterhvert... Gled dere over hverandre og stevnene i dressur, er ikke no gøy når det ikke er noe rundt der en bor...

Lykke til videre

Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 20/05/2006 :  18:37:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
så veldig mange er det ikke her heller, ked. Må sikkert til Møre og Romsdal e.l. hvis jeg skal ha mulighet til å starte L-stevne

- Marit Petra
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.