hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Dølehest,Brun,vallak,9 år,heter Tom,ca 153cm
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Dølehest,Brun,vallak,9 år,heter Tom,ca 153cm
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Teia

Innlegg: 7

Skrevet - 13/05/2006 :  21:45:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er i sving med å skal skaffe meg hest. Jeg har selvfølgelig en hest i kikkerten, men er veldig interessert i å finne litt mer ut om han. Hesten heter Tom, er ca 9 år, ca 153 cm høy, Brun med hvit mule og ringer rundt øynene og står for tiden på skaugvoll i glomfjord. Jeg vet at han har stått på vefsen landbruksskole og siste plassen han stod var på nordsia i Bodø, sammen med en annen lettdøl.
er det noen som vet noen som helst ting om denne hesten er jeg veldig interessert i å få høre om det
*takk for mulige svar*

Flokus

Norway
Innlegg: 1901

Skrevet - 13/05/2006 :  22:02:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!

er du interessert i oppdretter og sånt, kan du søke etter han på http://ny.hestesenteret.no ;-)

Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway
Innlegg: 7634

Skrevet - 13/05/2006 :  22:14:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Er ikke 'lettdøl' det samme som kaldblods da? (Det er 'fyfy' å si lettdøl, det har kristy lært meg..)

I så fall finner du ikke noe på norsk hestesenter, men på http://sport.rikstoto.no/?modus=0

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Flokus

Norway
Innlegg: 1901

Skrevet - 13/05/2006 :  22:29:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Han var dølehest, jeg ser bare at han sto sammen med en lettdøl :-P
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway
Innlegg: 7634

Skrevet - 13/05/2006 :  22:38:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg vet at han har stått på vefsen landbruksskole og siste plassen han stod var på nordsia i Bodø, sammen med en annen lettdøl.

Opprinnelig postet av Teia



Jeg tolket det som om at han var 'lettdøl', men samme det.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Teia

Innlegg: 7

Skrevet - 13/05/2006 :  23:19:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
hmm.. ja jeg finner ikke akkurat så mye der inne heller:( er veldig kjipt da, men det må være noen som vet noe siden han har stådd på så mange foskjellige plasser.spesielt på en landbruksskole?.. Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway
Innlegg: 7634

Skrevet - 13/05/2006 :  23:24:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Hva med å sende en e-post til den skolen han stod på?
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Alger97

» VIP

Norway
Innlegg: 425

Skrevet - 13/05/2006 :  23:44:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlger97  Svar med kopi av melding
Søstra mi har stall rett ved Vefsn landbruksskole. Sikkert noen i stallen som kjenner til hesten. En av lærerne på skolen har stall sammen med søstra mi også
Hennes vip er LillianK

LYKKE TIL

Beate & Alger Gå til toppen av siden

Teia

Innlegg: 7

Skrevet - 14/05/2006 :  11:38:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Søstra mi har stall rett ved Vefsn landbruksskole. Sikkert noen i stallen som kjenner til hesten. En av lærerne på skolen har stall sammen med søstra mi også
Hennes vip er LillianK

LYKKE TIL

Opprinnelig postet av Krogstad



ok takk skal du ha.
Gå til toppen av siden

Teia

Innlegg: 7

Skrevet - 14/05/2006 :  11:52:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hva med å sende en e-post til den skolen han stod på?

Opprinnelig postet av Mari^_^



jeg hadde det i tankene jeg og, men Tom ble eid av en skoleelev som var på vefsen, så tror ikke skolen har noe informasjon om selve hesten nei..
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.