hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Øvleseskjøring på moped->teoristoff?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Øvleseskjøring på moped->teoristoff?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 13/05/2006 :  00:14:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Driver i disse dager og råner rundt på min kjære lille scooter for å få øvelseskjørt mest mulig før jeg tar lappen i juni

Har fått tak i teoristoff om øvelseskjøring på bil, men fant ingenting ang moped... Blir jo ikke helt det samme, da det er to helt forskjellige kjøretøy.

Noen som vet om noe slags teoristoff som dere vil anbefale? Hvor det selges/man kan få tak i dette?

Ah, gleder meg til lappenhehe

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them

Mari^_^

Norway

Skrevet - 13/05/2006 :  00:25:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Gutta i klassen har flydd rundt med en gul bok som het noe sånt som 'veien til mopedførerkortet' eller noe sånt.. Hør med trafikkskolen din :)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Linda B.

Norway

Skrevet - 13/05/2006 :  00:47:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLinda B.  Svar med kopi av melding
http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=1751832&noCache=ja&visHuskelisteSkjema=ja Her har du boka! Den inneholder alt du trenger å vite (og kunne :P) for å ta mopedførerkortet. Skal kjøpe den selv snart, tar lappen i juli :) Ifølge folk i klassen selges den på bokhandlerne.

Edit: Skriveleif :P

Linda www.pygmeen.moo.no
Redigert av - Linda B. den 13/05/2006 00:48:49 Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 14/05/2006 :  20:16:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Tusen takk for god hjelp :D
Da skal jeg ta meg en tur nedi dal`n og handle bok ;)

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 15/05/2006 :  22:37:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Her er en nettest der du blir stilt en rekke spørsmål av den typen du møter under den virkelige testen hos biltilsynet.

Mopedlappen er forsåvidt veldig grei. Etter tre forsøk klarte jeg skrive inn riktig personnummer, og da gikk resten av seg selv.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 16/05/2006 :  07:37:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Her er en nettest der du blir stilt en rekke spørsmål av den typen du møter under den virkelige testen hos biltilsynet.

Opprinnelig postet av Ullsokken

Næmen, jeg greide den! Jeg greide testen! Enda jeg ikke skal ha lappen på moped.. Yeah

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 18/05/2006 :  22:48:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Ullsokken

Næmen, jeg greide den! Jeg greide testen! Enda jeg ikke skal ha lappen på moped.. Yeah

Opprinnelig postet av Mari^_^

Går mye ut på å bruke sunn fornuft.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.