hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Tøffe hestebilder m Madonna
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Tøffe hestebilder m Madonna
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

amadeus+

» VIP

Skrevet - 10/05/2006 :  18:20:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dette var utrolig nydelig!

(Tidligere Line Kristine) Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 10/05/2006 :  19:01:15  Vis profil  Svar med kopi av melding

Mine favoritter.. likte også godt det av henne med svært tydlige ryggmuskler, hadde hun ikke hatt pisken i hånda. Ellers var bildet et flott eksemplar av to trente individer.
Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 10/05/2006 :  19:24:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
He he he hva er det som ikke skal selges

Madonna`s nye litt streng engelsk Mrs/ på kanten Lady Godiva - image for neste plate/ film
+ style.com the online home of Vogue & W

Noen som har noen gode grunner til hvorfor hun ellers vil stille opp?
Herregud vi vet da alle at til tross for de endel positive tingene hun har foretatt seg så er hun en av verdens største eksibisjonister

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 10/05/2006 :  19:32:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
og så er hun snart 50 år!! sjekk den kroppen..
*litt imponert*
Gå til toppen av siden

Goytil

» VIP

Norway

Skrevet - 10/05/2006 :  20:49:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
jeg likte bildene jeg.. sex var vel ikke det første som slo meg akkurat.. men noe som var typisk madonna.. veldig stilige bilder..

det jeg tenkte når jeg så det var at nå vet hun hvordan det er og være hest også... he he...

tror ikke mannen min heller mener jenter løper nakne rundt i stallen...

mvh Mia..... Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 11/05/2006 :  03:23:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Joda, sensuelle bilder og veldig Madonna.
Men noe kræsja i hodet mitt
Synes bare hele den sensuelle framtoningen til Madonna ble ødelagt av stallen, eller så var det stallen som ble ødelat av den sensuelle framtoningen.
Vet ikke... Flere av bildene var flotte. men... Fikk følelesen av at noen prøver for hardt. Og desperasjon er ikke sexy, eller sensuelt eller whatever

BTW, sensuelle bilder med hest kan være bra, men jeg synes ikke noe om at det blir for sexy. Dyr skal ikke brukes til sånt (med mindre de bruker hverandre, og da skal de bare kose seg så mye de vil )

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

-Azze-

Norway

Skrevet - 11/05/2006 :  07:56:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Azze-  Svar med kopi av melding
Noen av bildene var veldig bra, men må bare si at det passet ikke inn med eh klærne hennes..

Så rik som hun er så må hun da ha råd til ordentlige klær da??

hehe, nei nå er jeg trøtt altså:)

Du kan finne mange gode venner, men en hest er en venn for livet!

MVH Azze & Ferill
Gå til toppen av siden

Itago

» VIP

Norway

Skrevet - 13/05/2006 :  00:07:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
synnes de bildene med den store skimmle hesten var fine;) mn ellers så synnes jeg det så litt dumt ut... Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 13/05/2006 :  00:20:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Synes mange av de bildene var fine jeg..
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Kajsa

» VIP

Skrevet - 13/05/2006 :  12:02:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKajsa  Svar med kopi av melding
Jeg synes bildene var råstilige. De er teknisk gode og med et flott tema. Jeg tror ikke bildene av "den svake kvinnen" hadde blitt like bra dersom hun hadde vært mer påkledd. Spesielt likte jeg greien med at hestene er blankpolerte og muskuløse og Madonna viser samme greien bare i mindre format. Hun "vinner" aldri over hesten, men hun klarer å vise samspillet mellom de to dyrene. Jeg tror ikke bildeserien kunne vist det samme dersom hun var kledd i flagrende hvite bomullsgevanter f.eks

Det jeg ikke likte er bildene der hun ligger oppå den dopede hesten. Vi vet alle at det er risky å dope en hest, og når bildene heller ikke er redigerte noe videre slik at de polstrede veggene vises.... nej, disse likte jeg ikke. Det er nok fordi jeg er hestejente og ikke klarer å se *bildet* men blir alt for bekymret for hvordan det gikk med hesten i ettertid

Prøv min quiz om de kule gule HER

Gå til toppen av siden

xxxoooxxx

Norway

Skrevet - 13/05/2006 :  21:17:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressexxxoooxxx  Svar med kopi av melding
bortsett fra det "hodelaget" hun har på seg så synes jeg dette var nydelige bilder og fine motiv. Stilig og veldig Madonna. Jeg følte ikke sex men sensualitet. Det fremmer liksom ikke dyresex liksom, det var noe annet. Jeg så kontakt jeg.

Vet ikke om den hesten er dopet jeg, den kan jo faktisk være trent til dette? Polstrede vegger kan en vel i tilfelle ha uansett?

Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 13/05/2006 :  21:43:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Likte de bildene med hester, men de der hun sto i bar overkropp var ikke like fine akkurat :/
Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

Kajsa

» VIP

Skrevet - 14/05/2006 :  13:35:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKajsa  Svar med kopi av melding
Nei, jeg bare antok at den var dopet i og med at det er vanskelig å ta bra bilder på første forsøk.
Prøv min quiz om de kule gule HER

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 14/05/2006 :  15:41:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Hvem så de ble tatt på første forsøk, da? ;-) Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 14/05/2006 :  15:41:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Hvem så de ble tatt på første forsøk, da? ;-) Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.