hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvor finner man disse jobbene?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Jobb/utdanning
 Hvor finner man disse jobbene?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 09/05/2006 :  02:16:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Jeg vurderer nå å finne meg en jobb med hest,Islandshest,da for å lære mer og få hjelp til hesten...
Så må være på en seriøs plass med dyktige folk...

Men tror mange av disse "gode" jobbene bare går gjennom kjente og jeg har ikke noen sånne kontakter.

Så noen som vet om sider der man finner slike jobber,helst Norge men kanskje også Danmark/Sverige og muligens Island(bare dumt jeg ikke får med hesten da)

Har vært innom en del sider da men bare rams opp hvis noen vet;)

Takker for alle tips;)

ked

Skrevet - 18/05/2006 :  22:59:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det eneste jeg kan si er at du må være pågående, ærlig og villig til å jobbe... Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 19/05/2006 :  00:09:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Jepp,har jobba slike plasser før så vet veldig godt hva det går i...
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 19/05/2006 :  00:41:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Snakker om sola, elns Surfer fortiden veldig lite på jobbsøkersider, men kom til å gjøre det i dag. Sjekk denne jobben hos Aetat.
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 19/05/2006 :  01:05:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Snakker om sola, elns Surfer fortiden veldig lite på jobbsøkersider, men kom til å gjøre det i dag. Sjekk denne jobben hos Aetat.

Opprinnelig postet av spoff

et knall alternativ til aupair.. lav lønn men spennende jobb og kost og losji.. ikke dumt!
Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 19/05/2006 :  20:08:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
oi,der har jeg jo vært på rideleir for mange år siden,kjempe plass;)
Så kanskje jeg skal høre litt mer med dem...

Takker for tipset

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 19/05/2006 :  20:29:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Men huhei, for en dårlig lønn. Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 19/05/2006 :  22:09:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Men huhei, for en dårlig lønn.

Opprinnelig postet av Formosissima

Jeg tror dette er ganske normal lønn. Man blir sjelden rik av å holde på med hest, og man må huske at det er gratis kost/losji på disse jobbene gjerne, og ofte mulighet for gratis oppstalling for egen hest, og instruksjon. Aner ikke hva det er i denne jobben, men antar at det er noen muligheter for dette her også. Kost og losji er iallfall spesifisert.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 19/05/2006 :  22:39:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
www.yardandgroom.com finner du en en del jobber i utlandet, men islandshest generelt har jeg ikke helt greie på.

Lusen lønn må man nesten regne med når man holder på med hest, spesiellt når man er i "opplærings" fasen. Folk som tar slike "au pair" lignende jobber med kost og losji inkludert er vel først å fremst folk som er ute etter erfaring og ikke penger.

Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 21/05/2006 :  12:25:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
lønnen var ikke så verst synes jeg, med tanke på at det nesten er det jeg tjener på helge og feriejobben min i mnd når jeg bor hjemme...så det blir jo nesten sånn, bare at du må jobbe istedenfor å gå på skole... Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 21/05/2006 :  12:28:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
lønnen var ikke så verst synes jeg, med tanke på at det nesten er det jeg tjener på helge og feriejobben min i mnd når jeg bor hjemme...så det blir jo nesten sånn, bare at du må jobbe istedenfor å gå på skole... Gå til toppen av siden

Liten_Lista

» VIP

Norway

Skrevet - 25/05/2006 :  11:55:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Der har jeg vært på rideleir 2 gr. Supert sted. Synes lønnen var bra jeg.. Hvor mye penger trenger man når man får mat og hus gratis.. Tenk hvor mye man lærer a!

Man jobber ikke med hest for å bli rik men fordi man vil!

Feltritt - Tre ganger så gøy!!! Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.