hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Friår - men hva gjør jeg?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Jobb/utdanning
 Friår - men hva gjør jeg?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 08/05/2006 :  22:29:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Jeg vurderer å ta et friår etter at dette skoleåret er ferdig (går VK1 allmennfag). Mange mener at jeg bør gå ferdig vgs helt først, men jeg er så lei at jeg kommer til å få veldig dårlige karakterer og mye fravær hvis jeg skal kjempe meg i gjennom enda et år på rad.

Derfor vil jeg satse på hest dette året. Gjerne i Norge (for jeg er så hjemmekjær..), men jeg kan også dra til Sverige eller Danmark. Jeg er avhengig av å ha en inntekt samtidig, for å betale stallplass og evt kost og losji.

Er det noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre, hvor jeg kan gjøre det, eller vet om noen som trenger stallhjelp (gjerne med ridning) fra høsten av? Som driver aktivt med dressurridning på et ganske høyt nivå?

Kenzo&Buster
Diamantene<3

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 08/05/2006 :  23:35:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
Er vel en del staller rundt omkring i Danmark og Sverige som trenger noen til å trene hester for dem,og da får du som regel ha med deg din egen hest om du har.Da får jo du som oftest litt lønn,gratis stallplass også kost og losj.
Har ivertfall sett en del sånne annonser.

Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com

Redigert av - Brun best den 08/05/2006 23:36:35 Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 08/05/2006 :  23:45:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Hvor ligger det sånne annonser da?
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 09/05/2006 :  07:56:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
hest.no.. her på hestemarked.. Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.14 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.