hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - helsestasjon og helsesøster..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 helsestasjon og helsesøster..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 08/05/2006 :  21:13:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
er det bare jeg som har vært uheldig eller er det generelt lite hyggelige folk som jobber der\som det?

har ikke noe tvil om at de sikkert kan sine ting,men har omtrent bare opplevd "sure gamle megger"beklager ordbruken,som jobber der..

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*

Mari^_^

Norway

Skrevet - 08/05/2006 :  21:22:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Hehe, har opplevd noen sånne ja. Jeg har heldigvis fått meg en fantastisk fastlege, så jeg bruker aaaldri helsesøster mer.

Om de er sure må du bare prøve å være positiv og prøve å få dem til å forstå/komme med råd.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 08/05/2006 :  21:44:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
men de kommer med stygge kommentarer,å ser sånn over brillekanten med olmende blikk..
å trekker sine konklusjoner som man vet ikke stemmer og da sier de at sånn er det.å de vet jo best!

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 08/05/2006 :  22:11:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
men de kommer med stygge kommentarer,å ser sånn over brillekanten med olmende blikk..
å trekker sine konklusjoner som man vet ikke stemmer og da sier de at sånn er det.å de vet jo best!

Opprinnelig postet av sigyn,brauta og rubin:)

Da burde du ikke gå til dem mer. Ihvertfall hvis du ikke -må-.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

amadeus+

» VIP

Skrevet - 08/05/2006 :  22:27:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg var nok heldig, for jeg traff på en person jeg aldri har truffet maken til. Ei trolig hyggelig, rolig og behagelig dame som virkelig brydde seg. Så jeg fikk mye hjelp fra helsesøsteren her iallefall, men hun gikk desverre ut i svangerskapspermisjon til jul..
(Tidligere Line Kristine) Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 08/05/2006 :  23:34:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
jeg tåler de ikke!
de tror de skal ha rett til og vite alt om deg1

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Elenion

» VIP

Norway

Skrevet - 08/05/2006 :  23:48:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideElenion  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseElenion  Svar med kopi av melding
helsesøster på skolen husker jeg ikke, men helsesøster og lege som jobbet på helsestasjonen for ungdom der jeg vokste opp i bærum var i allfall veldig hyggelig de gangene jeg var der :)
...:: ::.. Gå til toppen av siden

mighty_spin

» VIP

Skrevet - 09/05/2006 :  01:50:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
vi husker helsesøster på lena maria:p ikke kunne hun sette forbinning heller:p
gamle vipen min er mullert Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 09/05/2006 :  09:48:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
De jeg har møtt på har vært superkoslige og hjelpsomme. Men så er Eid et lite sted med mange hyggelige folk.
Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 09/05/2006 :  15:08:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Helsesøter på barneskolen var kjempe snill! Følte du kunne snakke med hu. Hestedame vettø

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.