hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - ooooæææææ!! gikk litt fort i dag gitt
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Generell ridning/trening
 ooooæææææ!! gikk litt fort i dag gitt
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

ikkeibruk

Skrevet - 08/05/2006 :  16:11:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
herregud verdens veste ride tur kjedde idag..

var en tu på skogen idag sidenb det var så fint vær..
hesten var snill også litt stri og hissi..
så skulle vi jogge og HERREGUD nå tenkte jeg hva slkjer nå?
fikk jo ikke stoppa hesten også rundt en sving og hei hvor det går tenkte jeg får vel stoppa han til slutt.. men NEI! hesten fortatte å løpe jeg prøvde å bremse men da gikk d forter...
mista stigbøylen 3ganger og tenkte som så hva om jeg hopper av? nei best å sittte på.. så endelig omsider fikk jeg, stoppa hesten...
da var jeg ferdig..
leide han til bake i gjen fra skogen og når vi var på jorde så skulle jeg ssette jeg på han men tror du ikke det jævla dyret stakk igjen så jeg datt av...
dette er det værte rideturen jeg har hatt og en fin start på ei ny uke....
hilsen meg og hesten

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 08/05/2006 :  16:35:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
bra jeg ikke er den eneste med gal hest i dag..

"dyret" skal stå på starum den uka her.å i dag klikka det totalt for han.(første dagen)
noe fordi han sto inne før timen og fordi alt var nytt tipper jeg..så var jeg litt forbanna i tillegg da noen har stjålet en 20kg bunt av meg.og ridelæreren sa en litt stygg kommentr om åringen min

altså vi gikk inn i ridehuset,å da ble han litt tullete,men roa seg litt etter hvert.
så steg jeg opp,å han gikk litt.så steila han noen ganger,men jeg fikk han frem. så steila han veldig høyt igjen,å det var hakket før han gikk på ryggen.å da datt stigbøylreima mi av,å han begynte å hoppe mot inngangen,å der var det selvfølgelig betong.å der datt jeg av.så løp han nedover.å der kom ridelæreren og resten av ridegruppa gående.heldigvis løp min til stallen,for der sto den andre hesten jeg har med.så det var en som fikk tak i han med en gang heldigvis..kjente ikke igjen hesten min jeg.trengte leier i begynnelsen av økta,men så gikk han kjempebra mitt i økta,men stressa en del.så han rant av svette da vi var ferdige..men så når vi kom ned i stallen,var han gode,gamle rolige sigyn igjen..
snakk om personlighets-skifte!
noen som har en forklaring forresten hvorfor han i all verden skal ta helt av på nye steder?
med vennelig hilsen ei som er litt øm i kroppen i dag...

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*

Redigert av - sigyn,brauta og rubin:) den 08/05/2006 17:21:28 Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 08/05/2006 :  17:26:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Åh.. Skummelt! :-S
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

sannejento
» VIP

Skrevet - 08/05/2006 :  18:58:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
kanskje det kan ha noe med at hestene er våryr, og skal markere att feks hoppene er hans? bare en litt teiit tanke da men..=P jeg veit ikke;) Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 08/05/2006 :  20:20:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
våryr er han ja:))
å han er som navnet tilsier:brautete.å skal yppe med alle valakker som ikke underkaster seg.
men håper det går bedre i morgen,for jeg tror ikke kroppen min tåler flere "stunt":/
men det var jo ingen andre hester der,men var ikke noe dårlig forslag egentlig.for det var grunnen forige gang vi v ar på kurs..

jeg satt han på stallgangen for å pusse han og sale på,men han ble helt i fra seg når jeg tok han fra de andre.mulig han var redd for at de andre sku ta damene hans..i hvert fall måtte vi 4 stk til for å få på salen.for han hoppa rundt på stallgangen og brysker med forbeina og steiler...
hmm......

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 08/05/2006 :  20:36:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har engang hørt at hestene er roligere i varmen - da er jeg jammen glad det IKKE var kaldt idag. Picasso kokte nesten over.. Ri lett i trav kunne jeg igrunn bare glemme - da løper jeg mutter`n.. Hoppa for første gang på tre mnd også - hmmm, tok vel litt av ja.. tre fire sprang bare..
Heit hest! Paloma - Out of controll - Picasso i farta!

We`re just out of controll Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 08/05/2006 :  20:39:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
hos oss gikk det veldig rolig.. de ble litt sløve i varmen.. Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 08/05/2006 :  20:48:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
godt det ikke bare er jeg som har hest som vil løpe..
Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 08/05/2006 :  23:02:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Her blir de bare roligere her :P Vinnie har aldri hatt en så kort og rolig trav som forig gang jeg red henne. Og hun som pleier å klikke helt bare hun må være alene i ridehuset :/
Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 08/05/2006 :  23:43:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
vi red på tur i skogen og herregud så mye rart som skal skje da!

først så skulle jeg leie hesten over en bekke for han steiler og hopper og det er ikke kult og sitte der da og da slet han seg og stakk så søla spruta men så kom det heldigvis en snill mann med hund og stoppet han 20 meter inni skauen!

så gikk det bra en stund til vi kom til et nytt jorde da ble hesten plutselig konkurranse maskiner og tok helt av og skulle bare løpe helt til en av dem bare bråstoppet for litt vann før hu hoppet til og løp avgårde!

så snubblet hesten min og gikk nesten på tryne og løp som en gal snubblet 2 ganger til før jeg fikk stoppet! da var det bandasjen som hadde løsnet og han tro på den!

så tok vi av bandasjene og red videre og så når vi skulle over en sikkelig traffikert vei så plutselig klikka det for dyret og han beina over!

jeg ble så sinna så jeg jaget han opp en grus vei og så gikk resten av turen supert!

dagen etter red vi samme turen bare andre veien og da red vi helt rolig ned en jord bakke og så nærmet vi oss bekken og plutselig sank hesten min til knærne i leiere!
det var sikkelig skummelt men det gikk heldig vis bra!

og for 14 dager siden stakk hesten til venninna mi sånn som min gjorde og løp alene hjem 1 km ca og over og sikk sakk mellom biler og folk!

rart man blir sprø noe ganger?

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Stjerneskudd.

» VIP

Norway

Skrevet - 09/05/2006 :  09:16:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStjerneskudd.  Svar med kopi av melding
Hesten min blir kjeeeeempelat i denne varmen!
Tussig å være nesten svart....

Stina og Skuddis Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 09/05/2006 :  15:11:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Min blir også slapp nå i varmen...
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 09/05/2006 :  19:29:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Dagen etter red vi samme turen bare andre veien og da red vi helt rolig ned en jord bakke og så nærmet vi oss bekken og plutselig sank hesten min til knærne i leiere!
det var sikkelig skummelt men det gikk heldig vis bra!
Opprinnelig postet av Tigull the best 4 life

Nesten det samme har hendt med meg også. Red på tur med en fra stallen da jeg fortsatt hadde Tzatziki. Vi skulle egentlig til østemarkskapellet eller hva det nå heter, men vi greide å ri oss vill Kom til et litt gjørmete sted etter en stund, der hesten til hun jeg red med sank litt. Men den var ganske liten og lett, så spratt opp igjen, og gikk fint videre. Bare litt gjørme tenkte jeg, og Tzatziki fulgte etter. Men da sank hun plutselig, og kom seg ikke opp igjen. Hadde gjørme til magen da hun endelig greide å sparke seg løs. Det var utrolig skummelt

Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 09/05/2006 :  19:43:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Miss Viola er smågal hele året hun, men også hun er mye roligere i varmen.. Står bare og døser i skyggen.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Pernille_Ludo
» VIP

Skrevet - 09/05/2006 :  19:55:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Min er slapp nå i varmen, men bukkesprang og sparke bakutt orker han alltid ;) Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 09/05/2006 :  20:20:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vææ.. Fernando løp ut med meg i dag! Også når jeg skulle leie han hjem, små steila han og prøvde og løpe sin vei

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.73 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.