hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Champion Komplett
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Foring
 Champion Komplett
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Flokus

Norway

Skrevet - 07/05/2006 :  22:04:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, så er jeg her på ny igjen..

Har tenkt meg litt om, og venninna mi skal sette hesten hennes ut på fôr etter sommern og har spurt meg. Hun sa at jeg kan bestemme hvor mye jeg skal betale, og dermed vil jeg vite hvor mye en fôrsekk med Champion Komplett koster. Dette skal da plusses sammen med høy som koster 2 kr pr. harv (stor brikke) og spøne for 75 kr sekken.
Noen som kan hjelpe?

Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Lucinda:

Norway

Skrevet - 07/05/2006 :  22:23:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Varierer frå plass til plass men sånn rundt kr 200 for ein sekk
Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 07/05/2006 :  22:27:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Oki, takk ;-D
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

lene og diesel

» VIP

Norway

Skrevet - 08/05/2006 :  21:35:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelene og diesel  Send %s1% en ICQ meldinglene og diesel  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselene og diesel  Svar med kopi av melding
Betaler 156kr på Fk for komplett.
Intet er umulig,inntil noen har bevist at det ikke er mulig! Gå til toppen av siden

Mie&Joy

» VIP

Skrevet - 08/05/2006 :  21:56:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMie&Joy  Svar med kopi av melding
jeg betaler 201 for en sekk på fk... tror bare de selger champion på fk? er jo fk sitt merke.. Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 09/05/2006 :  09:12:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
I følge nettsidene til felleskjøpet rogaland agder, koster en sekk champion komplett 146,40kr per april 2006.
(http://www.fk.no/article/articleview/2271/1/342/)

Redigert av - Eva V den 09/05/2006 09:13:25 Gå til toppen av siden

lene og diesel

» VIP

Norway

Skrevet - 09/05/2006 :  13:26:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelene og diesel  Send %s1% en ICQ meldinglene og diesel  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselene og diesel  Svar med kopi av melding
Rart at det er så stor prisforskjell på kompletten..Bor i Nordland,og betaler 156kr for en sekk.
Og ja,det er bare FK som har det!

Intet er umulig,inntil noen har bevist at det ikke er mulig! Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 09/05/2006 :  14:10:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Jeg og synes det er rart at prisene varierer sånn, det er jo samme produkt og samme kjede..? En liter melk koster det samme på rimi enten en kjøper det i Trondheim eller i Bodø vil jeg tro.. Kanskje noe med transportkostnader å gjøre? Isåfall bør de heller dele dette sånn at det er lik pris overalt uansett, skal ikke lønne seg å bo her eller der synes jeg.
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 09/05/2006 :  15:42:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Jordbruksvarer varier i pris rundt om i landet og gjennom året pga diverse jordbruksgrunner som en byjente som jeg ikke forstår meg på, bare aksepterer som sannhet :P Jeg lar Felleskjøpet og Tine ta seg av sånt.

Det er sånn at det lønner seg på en måte å bo her eller der her i landet, men at det jevner seg ut på en måte ( for eksempel: det er billigere å kjøpe hus langt fra byen, men man må bruke mye penger på reise for å jobbe/handle)

Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 09/05/2006 :  16:23:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Dere som betaler rundt 150 kr sekken, har dere sjekket at dette er inkl. MVA? Her (Oppland, Lena) betaler jeg 156 kr per sekk med komplett, men det er eksl. MVA.
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Mie&Joy

» VIP

Skrevet - 09/05/2006 :  19:09:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMie&Joy  Svar med kopi av melding
Tror wenche har rett jeg=P... Sekken koster no rundt 150kr ekskl. mva.... men det spiller jo ikke noen rolle for meg, for jeg må punge ut med 201kr per sekk uansett:P Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 10/05/2006 :  08:30:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Jeg kjøper det for litt over 200 lappen på Bjørge. Så de selger det ikke kun på FK.
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Vilgot

» VIP

Norway

Skrevet - 10/05/2006 :  11:15:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg kjøper det på FK Hamar for 199kr det er eksl. mva

Jeg kjøper også en sekk med Lusernepellets på Hamar for 166kr, men drar jeg til Stange som er 20min unna så må jeg betale litt over 200kr.

Redigert av - Vilgot den 10/05/2006 11:18:56 Gå til toppen av siden

Tonje_

Norway

Skrevet - 11/05/2006 :  19:16:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
Rundt 150kr betaler jeg..
Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 11/05/2006 :  19:20:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Okei, det var det jeg trengte ,o)
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

-Korak-

Norway

Skrevet - 19/07/2006 :  18:53:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg betalte 138 kr for en sekk med Champion Komplett! =)
True friends always stay friends, Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.