hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Midt-Nordisk Horseshow
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Konkurranseridning/stevner
 Midt-Nordisk Horseshow
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 07/05/2006 :  17:59:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
http://www.trondheimrideklubb.no/Proposisjoner%20Midt-Nordisk%202006.htm
Noen som skal ivei? Hvilke klasser skal dere event. starte? Eller skal dere se på? Skal delta i LB og LA kat. 1 på fredagen, LA og MB kat. 1 på lørdagen, samt LA og MB kat. 1 på søndagen

Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!

- Marit Petra

Redigert av - MP & Nehemyah Mulan den 08/05/2006 12:24:35

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 07/05/2006 :  18:11:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg skal både se på og starte:) Men det blir nok bare småklassene på Bruråk, for vi trenger å øve mer på å reise på stevner, blir litt fort sliten enda!
Hege Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 07/05/2006 :  18:12:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Skal se om jeg får lurt Pappa til å kjøre meg oppover så jeg får sett på ;D

Edit: Anyone: Mulig det er jeg som er dum, men skal det være på både Buråk& Bratsberg eller? *Føler seg litt smådum*
I såfall: Hva er hvor?

Ina og Løkken<3

Redigert av - Ina_R den 07/05/2006 18:45:25 Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 07/05/2006 :  19:12:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er landsstevne på Bratsberg: http://www.trondheimrideklubb.no/propper%20Midt-Nordisk%202006.htm

Og distriksstevne i forbindelse med landsstevnet, på Bruråk: http://home.eunet.no/~ehoumb/other/bhsk/st2006/bhsk-mnhs-mai26-28.htm

Ina_R

Norway

Skrevet - 07/05/2006 :  19:21:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Takk Hege ;D
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 07/05/2006 :  22:40:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skal du starte på Bruråk, Hege?
Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!

- Marit Petra
Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 07/05/2006 :  22:52:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Skal du starte på Bruråk, Hege?

Opprinnelig postet av MP & Nehemyah Mulan

Jepp Men tror det bare blir søndag, for hun tåler ikke så mye reising og sånt enda.

Olithyon

Norway

Skrevet - 07/05/2006 :  23:07:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Jeg skal nok hjelpe til den dagen, tror jeg skal sitte i sekretariatet. Så bare kom innom og si hallo :)
Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 07/05/2006 :  23:32:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg skal nok hjelpe til den dagen, tror jeg skal sitte i sekretariatet. Så bare kom innom og si hallo :)

Opprinnelig postet av christine26.

På Bruråk? Var du å så på stevnet i helgen forresten? Håper du ikke var der i dag...

Olithyon

Norway

Skrevet - 08/05/2006 :  13:36:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

På Bruråk? Var du å så på stevnet i helgen forresten? Håper du ikke var der i dag...

Opprinnelig postet av Hege J

Jepp, på bruråk ;)
Var og så stevnet ja, men kom ikke før midtveis i LB. Hvordan syntes du det gikk med dressurdebuten?

Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 08/05/2006 :  23:14:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Hege J

Jepp, på bruråk ;)
Var og så stevnet ja, men kom ikke før midtveis i LB. Hvordan syntes du det gikk med dressurdebuten?

Hehe, resultatet ble vel så som så, men jeg er fornøyd med at jeg fikk godkjent. Uzzi så tross alt mange spøkelser og lurte veldig på om de hvite "plankene" (railen) var hinder Hun var for å si det mildt, meget vanskelig å ri, da konsentrasjonen for det meste var utenfor banen. Pappa filmet oss, og det ser litt komisk ut. Men det var fin miljøtrening da! Jeg kommer nok aldri til å bli noen dressurrytter, så jeg er glad for at hun hopper så supert som hun gjør

Olithyon

Norway

Skrevet - 08/05/2006 :  23:34:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Ikke for det, jeg så nå mange hester som reagerte på ting og tang utenfor banen, så du var ikke den eneste med problemer i såfall. Det var blant annet en MEGET skummel parasol som dommeren satt under, så jeg så mange hester i galopp der der skulle være travøkning på diagonalen fra hjørnene ved C ;)

-edit- bli med og starte på skjetlein 20. mai da vel :) Er rekruttstevne dressur og sprang. LD/LC/LB :)Jeg starter med forhesten min, Donna.

Mvh Christine

Redigert av - Olithyon den 08/05/2006 23:35:53 Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 09/05/2006 :  10:33:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ikke for det, jeg så nå mange hester som reagerte på ting og tang utenfor banen, så du var ikke den eneste med problemer i såfall. Det var blant annet en MEGET skummel parasol som dommeren satt under, så jeg så mange hester i galopp der der skulle være travøkning på diagonalen fra hjørnene ved C ;)

-edit- bli med og starte på skjetlein 20. mai da vel :) Er rekruttstevne dressur og sprang. LD/LC/LB :)Jeg starter med forhesten min, Donna.

Nå har jeg kanskje svaret på hvorfor det ikke gikk så bra (i tilegg til alle spøkelsene). Dyrlegen var å sjekket henne i går, og hun hadde hovbyll... Så det blir nok ikke noen stevner på meg framover på en liten stund nå

Ina_R

Norway

Skrevet - 09/05/2006 :  15:14:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Christine: Hvor står det om rekruttstevnet på Skjetlein?
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 09/05/2006 :  15:23:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Christine: Hvor står det om rekruttstevnet på Skjetlein?

Opprinnelig postet av *Ina*

Her Ina

Sprang: http://www.rytter.no/sortrondelag/files/{499A2FB2-0643-401F-A266-1EC5F25252E2}.htm

Dressur: http://www.rytter.no/sortrondelag/files/{1C64BE63-4D2E-4185-8D15-553C3023E30A}.htm

Litt mer ot; Uzzi hadde "bare" fått trykt skoen inn i hoven, så det blir kanskje stevne på meg likevel! Men hun har hatt det vondt i det siste stakkar.. Dumme meg..

Ina_R

Norway

Skrevet - 09/05/2006 :  15:28:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Hege J: Takk for linker ;)

Håper det går bra med din lille jente ;D

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.57 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.