hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Ri med regulering
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Generell ridning/trening
 Ri med regulering
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

-Azze-

Norway

Skrevet - 07/05/2006 :  18:42:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Azze-  Svar med kopi av melding
Har ikke reggis, men har hørt at det eneste problemet er at du kan bli sittende fast når du kliner:)

P.S. vet ikke vor seriøst dette var da

Du kan finne mange gode venner, men en hest er en venn for livet!

MVH Azze & Ferill
Gå til toppen av siden

NinjaChristin

United Kingdom

Skrevet - 07/05/2006 :  21:31:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideNinjaChristin  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNinjaChristin  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Har ikke reggis, men har hørt at det eneste problemet er at du kan bli sittende fast når du kliner:)

P.S. vet ikke vor seriøst dette var da

Opprinnelig postet av Azzesnuppah

Er vel helst om begge har regulering i så fall.. Ellers er det jo ingenting å sette seg fast i ;)

http://www.geocities.com/copernica_c
http://www.geocities.com/gatodelaninja
Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 08/05/2006 :  10:41:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ingen problem, men det er ingen god idè å tryne på kjeften med ømme tenner! Så det kan være smart å vente med å dette av til du har normale tenner igjen.. ;p

Opprinnelig postet av MP & Nehemyah Mulan

Så man bør vente med "å tryne på kjeften" til man ikke lenger har ømme tenner??? Lett å planlegge...
Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 08/05/2006 :  11:20:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
He,he. Var jo ment som en spøk, da.. :)
Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!

- Marit Petra
Gå til toppen av siden

Ray_og_meg
» VIP

Norway

Skrevet - 08/05/2006 :  18:45:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRay_og_meg  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ingen problem, men det er ingen god idè å tryne på kjeften med ømme tenner! Så det kan være smart å vente med å dette av til du har normale tenner igjen.. ;p

Opprinnelig postet av MP & Nehemyah Mulan

Kan vel egentlig være like greit å tryne på kjeften når man først har ømme tenner. Da slipper man det to ganger

Men utenom det. Går helt fint å ri med regulering ja
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 08/05/2006 :  18:56:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Og pass på så ikke hesten slår hodet sitt opp i munnen din(el.). Kan risikere å få en gjennomklemt streng igjennom leppa..

Det klarte en kompis en gang. Fikk en ball rett i trynet og hele strengen kom gjennom øveleppa, ja..

Redigert av - Bustetrollet den 08/05/2006 18:57:49 Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 08/05/2006 :  19:14:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Høres ikke bra ut .. :-S
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

Aquila&Ingvild

Norway

Skrevet - 08/05/2006 :  20:54:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAquila&Ingvild  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Og pass på så ikke hesten slår hodet sitt opp i munnen din(el.). Kan risikere å få en gjennomklemt streng igjennom leppa..

Eller fall av en hest og treff en vegg. Gjorde det her om dagen. Litt omstokk på tenna. Hadde vært leit med regulering da ja.
Gå til toppen av siden

MartineMoor

Skrevet - 08/05/2006 :  21:38:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Du har ingenting å grue deg til. Rei på time samme dagen som jeg fikk regulering, det gikk kjempefint. For meg gjør d heller ikke noe vondt å stramme og sette på reguleringen, men har hørt fra venner at det har gjort veldig vondt. Så dette går nok fra person til person.

Hvilken rideleir skal du på forresten?

Gå til toppen av siden

**sofie**

» VIP

Norway

Skrevet - 08/05/2006 :  21:56:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
går bra det:P eneste var at en gang blei jeg så frustrert, at jeg beit sammen tennene å da løsna strengen=S men tannlegen jeg hadde, er ikke så flink å få den til å holde seg på da:P
har gått bra ellers:P

de som sier lykke ikke kan kjøpes, et ikke hva det vil si å eie en hest=)

www.sofieoglasso.piczo.com
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 08/05/2006 :  23:45:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
det som ikke dreper deg gjør deg sterkere sies det men fy så vondt det gjør og stamme!
Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 09/05/2006 :  09:22:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Hadde regulering i fire år og red så og si hver dag de årene, så noe problem er det ikke ;)
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 09/05/2006 :  15:00:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
En ting jeg har hørt er når du en gang får gane (etter å ha tatt av streng) er at du ikke skal ri med den. Siden den kan være litt løs, og løsne. Men red med regulering jeg da jeg hadde det, gikk kjempefint.
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.69 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.