hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - hva hadde du gitt for disse hestene??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Kjøp og salg
 Hestekjøp
 hva hadde du gitt for disse hestene??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

sannejento
» VIP

Skrevet - 06/05/2006 :  21:18:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hest 1: Kaldblodsvallak, 11 år, kan ingen dressur, hoppet litt, ganske fyrrig, så trenger erfaren rytter, har ett sår på rumpen, men det er gammelt.. Fin og se på, men trenger som sagt en erfaren eier!snill på stall.. Han har tendenser til og staile.trafikksikker. aldrig bukket. selges med sprangsal,vinterdekken og sommerdekken + hodelag.

Hest 2: Varmblodsvallak 14 1\2 år, kan litt dressur og hoppet 110 sprang, snill på stall,trafikksikker, snill og håndtere og kan ries av nybegynnere. Selges med vinterdekken og regn dekken, + dressur sal, og 2 hodelag.

Begge hestene er nyvaksinerte og i god form.. ingen av de biter eller sparker, og begge er trafikk sikker.
Hva hadde du gitt for disse? en for en liksom.!=)
Tanten min som skal selge hestene sine...
Hehe..
*sandra*

Redigert av - sannejento den 06/05/2006 21:18:49

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 06/05/2006 :  21:36:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
kalblodsen, vel den er jo 11 år, og iom den steiler ikke mer enn 8000.

Varmlbodsen ikke mer enn 6000 .

Men nå er jeg ikek den rette til å uttale meg da jeg ikke ville hatt noen av disse om jeg fikk de gratis :p

Klarer ikke være helt objektiv føler jeg, så overlater dette til noen andre :p

Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 06/05/2006 :  21:49:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Varmblodsen er snill og grei mot alle og går lett dressur og litt sprang. Dermed bør du kunne få 10-15.000.- for den.

Kaldblodsen? Hmmmmm.... Der er det endel som må ordnes opp i...
Jeg ville kjøpt den uten utstyr og betalt svært lite (du vil ikke vite det engang!).
Den trenger utredning, behandling, grunntrening og basiskunnskap.

Mvh Line.
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 07/05/2006 :  00:59:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
hest nr et er vel et "gi vekk til godt hjem" eksemplar..
hest nr 2 rundt 10.000
Gå til toppen av siden

sannejento
» VIP

Skrevet - 07/05/2006 :  12:12:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Oki=) Hun krever 10.000 for hest nr 1, og 15.000 for hest nr 2.. syns det var litt dyrt for hest nr 1 jeg da men...! takk for svar=)=)
*...sandra...*
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 07/05/2006 :  12:15:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
hest nr et er vel et "gi vekk til godt hjem" eksemplar..
hest nr 2 rundt 10.000

Opprinnelig postet av Lopke

Slenger meg på den Lopke... Tror det vil være vanskelig å få solgt en hest med så mange "feil/problemer"... Tror man egentlig skal være glad hvis man får gitt den bort.
Den andre hesten virket jo helt grei så den skulle nå alltids kunne bli solgt.

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Catharina_

» VIP

Skrevet - 07/05/2006 :  12:20:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCatharina_  Svar med kopi av melding
hmmm.. Kaldblodsen hadde jeg kanskje kunne gitt slaktepris for.. syns det er for gale og gi vekk en hest jeg da men=P
Varmblodsen... hmmm.. 15.000? ekke helt sikker.. .. 10-15.000 ihvertfall:)

-Catharina,SuperBlitz&AsgrimSvarten-

Gå til toppen av siden

Elenion

» VIP

Norway

Skrevet - 07/05/2006 :  15:53:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideElenion  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseElenion  Svar med kopi av melding
nå har jeg aldri kjøpt eller solg hester, men skulle jeg hatt en hest ville jeg gledelig betalt 15 000+ for en varmblods som kunne hoppe 110, var snill på stall, trafikksikker og "nybegynnervennlig". hadde jo kommet ann på om jeg hadde likt hesten såklart, men tenker da at jeg gjør det...hehe. jeg mener 10 000 er da veldig lite..?? da jeg skulle kjøpe laptop tenkte jeg budsjett på 20 000 liksom...og jeg er ikke spesielt rik. 10 000 for et levende bruksdyr med utstyr hørtes veldig billig ut med mindre det er noe galt med den eller den kan veldig veldig lite. det at varmblodsen var 14 synes jeg er helt grei alder om den er frisk, den holder da i masse år til:)
...:: ::..
Redigert av - Elenion den 07/05/2006 15:55:55 Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 07/05/2006 :  16:34:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
nå har jeg aldri kjøpt eller solg hester, men skulle jeg hatt en hest ville jeg gledelig betalt 15 000+ for en varmblods som kunne hoppe 110, var snill på stall, trafikksikker og "nybegynnervennlig". hadde jo kommet ann på om jeg hadde likt hesten såklart, men tenker da at jeg gjør det...hehe. jeg mener 10 000 er da veldig lite..?? da jeg skulle kjøpe laptop tenkte jeg budsjett på 20 000 liksom...og jeg er ikke spesielt rik. 10 000 for et levende bruksdyr med utstyr hørtes veldig billig ut med mindre det er noe galt med den eller den kan veldig veldig lite. det at varmblodsen var 14 synes jeg er helt grei alder om den er frisk, den holder da i masse år til:)

Opprinnelig postet av Elenion

Enig med deg jeg=) Varmblodsen hørtes jo egentlig veldig bra ut

Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 07/05/2006 :  21:48:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Hest 1 ville jeg ikke gitt mer enn 5.000,- for. Muligens noe mer dersom utstyr passer og er av gjev kvalitet.

Hest 2 ville jeg gitt rundt 15.000,- for, muligens mer om utstyret er verdt mye.
Finner du rette personen så vil du kunne selge for 20-25.000,-

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 07/05/2006 :  22:07:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hest 2: Varmblodsvallak 14 1\2 år, kan litt dressur og hoppet 110 sprang, snill på stall,trafikksikker, snill og håndtere og kan ries av nybegynnere. Selges med vinterdekken og regn dekken, + dressur sal, og 2 hodelag.

Opprinnelig postet av sannejento

Går ut fra at det er varmblodstraver det er snakk om? 14 1/2 år er jo gammelt om den har gått trav tidligere, og du får de jo yngre for ca 10.000,- Og hoppet 110 enkelt hinder eller bane? Personlig hadde jeg ALDRI kjøpt den, men om jeg skulle sagt en pris, så max 8000,- Kanskje 10000,- + om salen var av godt merke.

Gå til toppen av siden

sannejento
» VIP

Skrevet - 07/05/2006 :  22:35:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
av rasen traver, men aldri vært travtrent. kjempe snill og kjøre.(!!)
er stubben sal. Hoppet 110 bane... helt herlig hest..<3
Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 08/05/2006 :  01:26:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Varmblodsen kan hun nok få solgt ganske greit til den prisen, men kaldblodsen må jeg bare ønske henne lykke til med...

Line.
Gå til toppen av siden

Brum

Skrevet - 08/05/2006 :  08:25:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrum  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrum  Svar med kopi av melding
Max 5tusen pr stk. Hvorfor kjøpe seg problemer når det finnes massevis av kaldblodshester til salgs som ikke steiler. Varmblodsen er gammel og disse ligger lavere i pris enn kaldblodshester, synes 15tusen var en hårreisende pris for denne. Nå har jeg ikke regnet med utstyret som evt følger med.
http://www.piczo.com/Rideturar Gå til toppen av siden

sannejento
» VIP

Skrevet - 08/05/2006 :  09:00:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
spørs hva du er ute etter og da;) Han er en god førstegangshest, trygg som ett fjell. dessuten er ikke 14 1\2 år gammelt, har maange år igjen. Han er sprek, men ikke for sprek:) Lydig hest , fin som førstegangshest da han er snill med alt og alle:)
Men, takk for svar folkens, skal gi dere beskjed om hun får solgt noen av hestene, og hva de gikk for!=D Hehe...
KleemklemSandra<3
Gå til toppen av siden

Kristine&Tassen

Norway

Skrevet - 08/05/2006 :  12:03:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine&Tassen  Svar med kopi av melding
Ville ikke gitt mer enn maks 10.000 for en traver på over 14 år!

Hadde heller ikke kjøpt meg en hest som steiler.

Kristine & Tassen!

Og Emil født 8.mars 2002
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.