hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva skal jeg ønske meg?!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hva skal jeg ønske meg?!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Flokus

Norway

Skrevet - 06/05/2006 :  20:15:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jada, jeg VET at jeg legger ut mange useriøse topics.. Men jeg har fullstendig hjerneteppe! Klarer ikke å finne noe jeg ønsker meg til bursdagen min den 26 mai, og mams&paps har mast på meg i mange uker nå for at de skal få bestemme seg om hva de skal kjøpe av de tingene jeg vil ha. Ønsker meg noe som har med hest å gjøre, eller andre ting (DVD osv)
Slik ser lista mi ut nå:

* Ny seng
* Webcamera
* Sony Ericsson W850i (Mobil)
* Harry Potter og Ildbegeret (DVD)
* Istid 2 (DVD)

Heh..

Hjelp søkes (nok en gang) til meg..!

Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Mari^_^

Norway

Skrevet - 06/05/2006 :  20:30:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Er ikke alltid man trenger å ønske seg noe heller.. La dem overraske deg! Er tanken som teller vettu.. Selv fikk jeg heldagstur på hingsteutstilling :P
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 06/05/2006 :  20:35:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Er ikke alltid man trenger å ønske seg noe heller.. La dem overraske deg! Er tanken som teller vettu.. Selv fikk jeg heldagstur på hingsteutstilling :P

Opprinnelig postet av Mari^_^

Er enig, men de har sagt til meg (de = beloved memaker) at de ikke klarer å finne noe uten at jeg sier hva jeg ønsker meg! (tenk å dra på datanørrdens landstreff uten å ville det :-P)

Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 06/05/2006 :  20:43:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Hva trenger du som har med hest å gjøre da? Begynner ridebuksene dine å bli slitte eller for små? Er det kanskje på tide å bytte ut hjelmen? Er det noen småting du gjerne skulle hatt (psik, ridesokker, ol?
Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 06/05/2006 :  20:47:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
EVA DU ER ET GENIIIII!!! NY RIDEHJELM!! ELSKER DEG EVA! <33EVA IN MY HEART<33 Å SØREN SOM JEG SKAL SKRIVE OPP DET!! TAKK, MIN KJÆRE!!

hehe..:-P

Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

Goytil

» VIP

Norway

Skrevet - 07/05/2006 :  00:53:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
Dumt spørsmål kanskje?? men har ikke istid 2 akkurat kommet på kino?
mvh Mia..... Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 07/05/2006 :  09:51:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Joda, men jeg kjenner en som kjenner en som kjenner en som er importør av DVD'er og han sa at de netopp var kommet..
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

-Azze-

Norway

Skrevet - 07/05/2006 :  17:15:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Azze-  Svar med kopi av melding
Sånn Karensnuppah forklaring det der, kjenner en som kjenner en som kjenner en som er osv..
Du kan finne mange gode venner, men en hest er en venn for livet!

MVH Azze & Ferill
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 07/05/2006 :  17:42:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Tviler på at Istid kommer med det første. Tipper den kommer først i juni.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 07/05/2006 :  19:04:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Hehe, jo jo elsker deg og.. :D
Gå til toppen av siden

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 13/05/2006 :  22:29:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
Ønsk deg penger.
Da kan du kjøpe det du vil av heste/rideting etterpå

Elsker deg, Felex ! (L) <33 Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 13/05/2006 :  23:51:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Egen hest

Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 14/05/2006 :  01:01:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
En voff Det ønsker nå jeg meg i vært fall

( OT: Skriver jeg i vært fall riktig? Blir så utrolig irritert, for jeg har ikke peiling :( )

Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 14/05/2006 :  01:26:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
En voff Det ønsker nå jeg meg i vært fall

( OT: Skriver jeg i vært fall riktig? Blir så utrolig irritert, for jeg har ikke peiling :( )

Opprinnelig postet av oOVictoriaOo

"I hvert fall" er den korrekte skrivemåten. Selv om jeg selv ikke skal være den siste til å innrømme at det er sjeldent jeg skriver det slik
Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 14/05/2006 :  01:58:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Ok, tusen takk
Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.