hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Sidepull
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Sidepull
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Lene&Dagmøy

Norway

Skrevet - 05/05/2006 :  11:56:21  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingLene&Dagmøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLene&Dagmøy  Svar med kopi av melding
kva erfaringer har dykk med sidepull

kva er forskjellen mellom nasereim av rep og lær

håper på svar

Du kan ikkje trene en hest med høye rop og så forvente at den skal lyde når du kviskrer

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 05/05/2006 :  17:04:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
sidepull er greiere å bruke til dressur en hack, da du kan ta ledende tøyletak. Nesereim av lær er veldig myk, og det andbefales å begynne på en slik en. Desverre fungerte ikke min hest på den med lær, den ble for myk. Rep er en godel hardere, men denne kan også være myk hvsi du bruker den forsiktig.
Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!

- Marit Petra
Gå til toppen av siden

Lene&Dagmøy

Norway

Skrevet - 05/05/2006 :  20:43:07  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingLene&Dagmøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLene&Dagmøy  Svar med kopi av melding
okay,tusen takk for svar
Du kan ikkje trene en hest med høye rop og så forvente at den skal lyde når du kviskrer Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 06/05/2006 :  02:28:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
by the way... håper flere oppdager ride-kapsunen (iberisk)... Litt samme tanke som sidepullen, samt at den har fler ebruksområder, da det er lettvint å hoppe av og jobbe litt for hånd, med festepunkt midt frampå nesen til hesten for bøyning etc....

Finnnes på de fleste "sånne" nettsteder.
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 06/05/2006 :  09:12:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Hva er "sånne" nettsteder? Har lyst på sånn, men ikke kommet over en slik kapsun enda. Ikke leita så fælt da, men... Selges de i Norge?
Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 06/05/2006 :  10:04:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
baroque import har tror jeg.. norsk Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 06/05/2006 :  15:47:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
På felleskjøpet Askim tar de inn barokkutsyr. Hun som driver med det heter Dorthe. De har slike. Jeg kjøpte min av henne. Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 06/05/2006 :  17:36:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
LisaFi: Jeg har veldig lyst på en slik ridekapsun, har hørt mye bra om de, har du link til nettbutikk? Hva koster de?
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 06/05/2006 :  20:39:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
hmmm. på forsida på hest.no lå det en annonse for felleskjøpet, med et bilde av Bent B på. *rotelittrundt* - skal se hv ajeg finner!
Gå til toppen av siden

Tonje_

Norway

Skrevet - 06/05/2006 :  22:18:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
Vil også se;):P
Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 07/05/2006 :  01:44:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Felleskjøpet i Askim selger Bent. B. kapsuner.

Mvh Tone Kristin og Lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

Lene&Dagmøy

Norway

Skrevet - 11/05/2006 :  19:19:49  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingLene&Dagmøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLene&Dagmøy  Svar med kopi av melding
nøyaktigt kor legger sidepull press,er det milldere en Klassiske hacmore(liker ikkje den)
Du kan ikkje trene en hest med høye rop og så forvente at den skal lyde når du kviskrer Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 11/05/2006 :  21:17:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Sidepull er svært bra synes jeg, i.o.m. at hesten jeg har er svæææært følsom i munnen, og hater bitt egentlig. Rir med bitt nesten bare for å bruke det i blant.

Er også intr. i den ridekapsunen *vil gjerne ha nettbutikk adresse*

www.hestene.no Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 11/05/2006 :  22:38:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Ok, dette er ikke BB sine, emn de funker stort sett likedan.

(Fant ikke link til felleskjøpet asklim spesielt. Hvis noen er spes int, kan jeg PM`e mailadressa til hun som driver med det. SEnd meg en melding!)

www.markusholst.se

Anbefaler forøvrig også Markus` "Ridhandbok", synes den er noe av det absolutt beste jeg har lest av denne typen "lektyre" !

Vel bekomme...
Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 11/05/2006 :  22:40:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding

(Fant ikke link til felleskjøpet asklim spesielt. Hvis noen er spes int, kan jeg PM`e mailadressa til hun som driver med det. SEnd meg en melding!)

www.markusholst.se

Anbefaler forøvrig også Markus` "Ridhandbok", synes den er noe av det absolutt beste jeg har lest av denne typen "lektyre" !

Vel bekomme...
Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 11/05/2006 :  22:41:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding

www.markusholst.se

Vel bekomme...
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.