hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Zachary Bris??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Trav
 Zachary Bris??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Madam Fame

Norway

Skrevet - 03/05/2006 :  17:18:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Noen her som vet hva som skjedde med Zachary Bris i monteløpet på Forus den 29 apr? Plutselig begynte rytteren å kikke som besatt ned på hestens bein på oppløpet, og tok ham "ut" av løpet.. Etterpå fikk vi se et bilde hvor hu midt i banen gikk av hesten og leide ham tilbake til stallen.. Så nokså alvorlig ut.. Så jeg ble veeeldig nysgjerrig..

Noen som vet noe?

Leikas

Norway

Skrevet - 03/05/2006 :  18:19:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Jeg aner ikke hva som har skjedd.. Har ikke fått sett løpet.
Er skumle greier denne montèsporten, beina ryker fort :S

Har en vallak oppi stallen som har slitt med gaffelbåndet etter at han gikk prøveløp i montè. Gikk det ene prøveløpet, og etterpå var gaffelbåndet helt på trynet. Har forverret seg nå, så for øyeblikket kan han kun skrittes.

Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

Alvanesen

» VIP

Norway

Skrevet - 03/05/2006 :  18:48:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlvanesen  Svar med kopi av melding
Huff.. Hørtes ikke bra ut..
Bra rytteren gjorde som hun gjorde i allefall:)
Er derfor jeg generelt liker kaldblods best, de er litt kraftigere, både i bein å kropp, så jeg føler de tåler mitt bruk bedre:)

Det er ikke størrelsen det kommer ann på...!
www.piczo.com/alvanesen
Gå til toppen av siden

linki

Skrevet - 03/05/2006 :  18:59:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Zachary Bris har ødelagt bøyesenen.
Det stod det i trav & galopp etter løpet. Men de viste ikke hvor alvorlig det var ennå da.
Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 03/05/2006 :  20:43:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Stakkar!! Unner ingen ødelgte bøyesener!! Ene hoppa vår, fikk ødelagt sin da hun hoppet og spratt i luftegården en vårdag (hun led av vinterdepresjon). Så hun var overlykklig for at det var vår i luften, samtidig som vi gjennom vinteren hadde behandlet ryggen hennes litt.. Vanvittig synd når det skjer!
Gå til toppen av siden

marte+quicky

Skrevet - 15/06/2006 :  18:05:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skaden er alvorlig. Vetrinæren har behandlet Zachary med ACell og nå skal han på beite. Når han kommer hjem fra beite skal han sjekkes opp på ny. Zachary vil uansett ikke bli sett i løpsbanen før om et år. Stakar Zachary gutten
Du finner meg på ForumHest!

www.hestene.no
Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 16/06/2006 :  08:54:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Ja.. Leste dette..
Gå til toppen av siden

Alvanesen

» VIP

Norway

Skrevet - 16/06/2006 :  20:10:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlvanesen  Svar med kopi av melding
Utrolig leit:(

Det er ikke størrelsen det kommer ann på...!
www.piczo.com/alvanesen
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.