hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Trening
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Trening
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

PonniTeam

Skrevet - 03/05/2006 :  10:04:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePonniTeam  Svar med kopi av melding
Hei! Nå må jeg bare spørre dere andre her, siden jeg ikke har så mye erfaring med dette selv.
Jeg har ei kaldlodshoppe som ikke kan så mye på bane. Ingen ting, mer enn midre. Jeg har lyst til å lære henne flere ting. Som litt sprang og dressur. Jeg har fått henne til å hoppe et enkelt hinder på ca 30 cm selv, uten problemer. Men jeg har gjerne lyst til å lære henne litt mer. Jeg kan en del om sprang, men ikke noe særlig i dressur.
Har dere noen tips hvordan jeg kan "gå fram"?

På Forhold Takk

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 03/05/2006 :  10:21:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Det første du bør gjøre er å skaffe deg en god instruktør, og ri for denne flere dager i uka, til du begynner å skjønne hva du skal gjøre, slik at du kan klare mye på egenhånd. Det er vanskelig å si akkurat hva du skal gjøre når jeg vet så lite om hesten, men det som er viktig er jo at hesten går for hjelperne. Altså at den går framover, stopper, svinger osv når du ber om det. For beina og setet.

Men å få deg en instruktør er nok det beste du kan gjøre!

Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.36 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.