hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Fineste hingst
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Avl/oppdrett
 Fineste hingst
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 19

ennairak

» VIP

Skrevet - 11/06/2006 :  00:15:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fineste hingsten i hele verden syhnes jeg er Brierdene Nutcracker, en welsh mountain hingst som bor i Talvik.

Han er min drøm i alle fall! Har verdens beste lynne, går som en kule på sprangbanen, er dressurponni som bare det og til og med innkjørt. Jeg kan se på han hele dagen uten å bli lei! Bare se på disse bildene:

Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 11/06/2006 :  09:36:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Den var fin!
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

ClaireMichelle

Sweden

Skrevet - 13/06/2006 :  19:15:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Må vell si at det er Asil Ej Kajal :-) Faren til Rhafina.. Hehe.
Æ e flytta til Sverige Gå til toppen av siden

Amor_Faks

» VIP

Norway

Skrevet - 13/06/2006 :  20:27:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAmor_Faks  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAmor_Faks  Svar med kopi av melding

Hingsten min sin pappa Lamark. Guuud han e vakker!!!

Helene og gullan

Det går fort å miste noe kjært, selv om det du har kjært er det du passer best på....

Gå til toppen av siden

MonCherie

Skrevet - 14/06/2006 :  08:19:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
]

Må si jeg svatt til når jeg så bilde Av Bork Rigel,hvem har lagt inn bilde av hesten min tenkt jeg. De er så like syntes jeg.

Opprinnelig postet av Birk Mollyn

Er ikke disse hestene den samme da? samme grime, samme plass, samme farge..

- Kathrine & ECL-Ranissimo<3 Gå til toppen av siden

cemor

» VIP

Skrevet - 14/06/2006 :  10:46:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
http://www.hestemarked.no/vip/43237/benny.jpg

Hmm, vet ikke om jeg fikk til dette, men dette er den fineste hingsten i mitt liv!

Det er April Fool, her er han 4 år, og nettopp kommet hjem fra kvalitetsbedømmelsen, hvor han SELVSAGT ble beste spranghest, og nr 3 som dressurhest!
Hadde han fra han var 2 mnd til han var 7, og en enklere og morsom hest å ri på, skal du lete lenge etter! (Til tross for sin størrelse på ca 1.80!)

Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 14/06/2006 :  10:54:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Må vell si at det er Asil Ej Kajal :-) Faren til Rhafina.. Hehe.

Opprinnelig postet av _Rhafina_

Han er vel såvidt jeg vet vallak og har vært det endel år

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 14/06/2006 :  19:46:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Hmm, vet ikke om jeg fikk til dette, men dette er den fineste hingsten i mitt liv!

Det er April Fool, her er han 4 år, og nettopp kommet hjem fra kvalitetsbedømmelsen, hvor han SELVSAGT ble beste spranghest, og nr 3 som dressurhest!
Hadde han fra han var 2 mnd til han var 7, og en enklere og morsom hest å ri på, skal du lete lenge etter! (Til tross for sin størrelse på ca 1.80!)

Opprinnelig postet av cemor

Fikset litt på linken jeg

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Goldman og Rex

» VIP

Skrevet - 15/06/2006 :  14:38:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
MonCherie: Stemmer at det er samme hesten ja, hun synes han lignet på faren, Bork Rigel, som jeg la inn bilda av i et tidligere innlegg.
Og det stemmer jo, de er veldig like
Gå til toppen av siden

Musken

» VIP

Skrevet - 15/06/2006 :  15:56:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMusken  Svar med kopi av melding
Må legge inn litt mere skryt:

Pappan til hesten min, Tronshagens Stardust. På kåring på Starum, 2.pr. 1 i kvalitet. Første kårede morgan hingsten i Norge! (dårlig bilde, tatt fra blad).

Morfaren til hesten min, Atilla. Elite hingst i Danmark. Kåret som dansk varmblods og palomino.

Og selvsagt min egen hest, Morgan Kane, da han var hingst (som 3 åring)

http://www.freewebs.com/morgan_kane/ Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 15/06/2006 :  16:27:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Den der morganen var nice, du! Er litt svak for hester med sånn intens farge! =) Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 15/06/2006 :  16:34:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Dette er Lusitanohingsten Que Denario

Og her er Frederiksborghingsten Ivanhoe

Ivanhoe igjen...

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  16:54:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Fått opp øynene for Fredriksborger du, LisaFi? Nydelige hester :)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 15/06/2006 :  16:55:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Og så var det Eldmar da, som DESSVERRE har blitt vallak.

Han var drømmeprinsen min i flere år, henger fortsatt bilde av ham på stua. Synes disse bildene sier mye om ham, også temperamentet. En deilig fyr!

Dette her blir dårlig kvalitet, har tatt bilde med mobilen av et som jeg har på papir her hjemme... Men dere ser sikker thvor fin han er på det bildet!

Gå til toppen av siden

Irene A

Norway

Skrevet - 16/06/2006 :  19:18:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIrene A  Svar med kopi av melding
Dette er den hingsten jeg helst vil ha et avkom etter. Han heter Notario, og er en P.R.E. hingst i Spania som avler særdeles godt. Forhåpentligvis, om noen år, har jeg en avlshoppe etter ham ((o:

Blogg: http://www.hest.no/blogg/?bid=643 Gå til toppen av siden
Side: av 19 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.58 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.