hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Vår yre hester.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Generell ridning/trening
 Vår yre hester.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Pernille_Ludo
» VIP

Skrevet - 01/05/2006 :  19:11:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er det fler enn meg som har vår yre hester nå?
Hva gjør de som er annerledes?
Mer du stor forskjell?

Hesten 'min', en fjording på 6 år, har aldri vært særlig skvetten. Han er stort sett ikke rett for noen ting, og rusler rolig av gårde på tur.
Nå i det siste har han fått for seg at ALT er skummelt.

De 2 siste dagene har han bukka meg av 2 ganger, bl. a fordi en bil kjørte over noe ved siden av banen, og et hellikopter fløy over. Her om dagen skvatt han av sånn metall hest som snurrer rundt på taket når det blåser, og en liten lyd fra buksene. Det ligner ikke han i det hele tatt, og han bare spretter rundt. Er ganske slitsomt.

Er dette bare vår yrhet som går over etterhvert, eller?

Eieren hans sier jo at han er vår yr, men.

Mvh Pernille :)

Mari^_^

Norway

Skrevet - 01/05/2006 :  19:13:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Miss Viola er våryr hele året hun, men ekstra gal nå om våren :)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Pernille_Ludo
» VIP

Skrevet - 01/05/2006 :  19:24:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe, høres ikke bra ut :P Gå til toppen av siden

Angela_Dunjar

» VIP

Skrevet - 01/05/2006 :  19:25:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
min fjording er også våryr om dagen. Det som jeg har merka er annerledes er at han er så utrolig var for lyder han i grunn er veldig vant med fra før. Later som om de plutselig har blitt litt skumle. f.eks lyden fra en kloakkkum i veigrøfta..hehe.
Ellers hender det han tripper like lett og flott som en varmblods da vi rir forbi andre hester. hehe
Som regel går det over etter ei stund. Men som Mari^^sier så kan det hende det varer hele året også, men ikke i såå stor grad som nå:p

Man skal ikke tro man er noe, man skal vite ;p Gå til toppen av siden

Pernille_Ludo
» VIP

Skrevet - 01/05/2006 :  19:42:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Han pleier jo ikke og være sånn, ikke vært sånn før i det hele tatt, så man får bare håpe at det går over :)

Bra vi er 2 ;)
Gå til toppen av siden

Pernille_Ludo
» VIP

Skrevet - 01/05/2006 :  19:55:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Forresten, så på VIP en din, kjempe søt hest du har ;)

Leter du etter stallplass på Årnes? Holder til på Årnes, selv, jeg :)

Pernille
Gå til toppen av siden

Angela_Dunjar

» VIP

Skrevet - 01/05/2006 :  20:09:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
takk for det:)
Ja skal flytte dit nå i sommer til en gård, men mangler stallplass da.:) si gjerne fra om du vet om en:)

Angela_Dunjar

» VIP

Skrevet - 01/05/2006 :  20:17:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
hmmm...forresten og for å være litt OT. men er det Weng du har hesten hos? var der å prøvde en hest j kanskje skulle blitt forrytter til jeg. Men samme kveld fikk jeg tilbud om Dunjar så da måtte jeg si nei til å være forrytter... Veldig fin stall der med snille folk virker det som:)

Pernille_Ludo
» VIP

Skrevet - 01/05/2006 :  20:47:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvilken hest var det, da? :)

Ja, den står hos Weng :)

Er ikke de som driver stallen nå, men noen som bor på Fjellfoten her. Veldig bra miljø, hyggelig folk å orden i sakene :)

Er 1 plass ledig men vet ikke om det er en leier på gang....
Gå til toppen av siden

Angela_Dunjar

» VIP

Skrevet - 01/05/2006 :  21:02:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
hesten het Wilma el no sånt og eieren Renate. Ja ting så ut til å være i orden der, og det er bra:)
Skal bo ca 3 km fra den gården jeg. Håper å få tak i no i nærheten ihvertfall. Mulig funnet en stall i vormsund da.. men hadde vært kjekt med noe nærmere mens jeg pusser opp på gården..uff:)

*Prinsen*

» VIP

Skrevet - 01/05/2006 :  21:32:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Min blir skikkelig hingstete, smådanser bortover veien når man leier han,og hyler til hoppene, krummer nakken skikkelig,og blir rett og slett veldig macho..hehe..virker som han blir 10cm høyere. Også blir han enda mer skvetten og napper og ypper hehe.. Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 01/05/2006 :  21:43:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Merker ikke særlig forskjell på Holter jeg (annet enn at hun er kjempeglad for å slippe dekken ute og inne).
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 01/05/2006 :  22:19:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Hestene hopper og spretter rundt i luftegården. De er mye kvikkere og mer våkne nå enn midt på vinteren.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 01/05/2006 :  23:09:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Min også, hun er blitt skikkelig glad de siste ukene. Og det har jeg også. Vi påvirker nok hverandre :)
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 02/05/2006 :  07:57:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Detr er litt mer liv her i gården og ja. Noen dager er det overhodet ikke aktuelt å ta notis av meg på ryggen. Matilda bare krummer nakken og spisser ørene, mens bakbeina slenger etter. Sitter der og prøver å få litt bakbeinsaktivitet, men hun bare tripper videre som en spent fiolinstreng. Andre dager er hun sååå oppmerksom og går som en helt, avslappa og fin.
Rare dyra...

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 02/05/2006 :  08:04:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Hestene jeg rir, den ene begynner å tulle seg noe skikkelig på tur(spesielt i skogen), hun steila, bukka og stakk, men det har HELDIGVIS gitt seg nå. Men er blitt veldig skvetten. Den andre han er nå aldri skvetten, men nå er han skikkelig skvetten. Litt morsomt:)
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.