hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Havens!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Foring
 Havens!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  16:33:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
hei!

er det noen som har prøvd kraftforet Havens?
eller noen som vet litt om det?

hesten min går nemlig på havens med urter og han bare digger det og har endelig begynnt og spise opp matten sin igjen!

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete

Lopke

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  16:43:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
og en sekk med Havens koster kun 100DKK i Danmark.. Kanskje det var noe å hamstre? Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  16:46:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
ja men hvor mye får man ta med over grensa ?
her betaler vi jo 299

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  16:47:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Opp til 6000 kr. Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  16:57:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
det skal jeg virkelig tenke på og ta meg en tur ned og hente for ja!
takk for tipset!

bruker du foret selv?

Lopke

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  17:13:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
nei, men har tenkt over det.. For 6000 får den en del sekker. Fler enn jeg får plass til i bilen, så der er bare å fylle på. Det har et veldig godt rykte i DK. Bruker nå St. Hippolyt (170,-) og eggersmann (130,-). Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  18:42:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
ja det er jo 60 sekker for eller no i den duren!
kanskje jeg kan kjøpe av deg om du vurderer det!

LinnMerethe

Skrevet - 30/04/2006 :  18:48:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvor store(KG) er sekkene?
Ride with the wind Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  20:38:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
20 kg i norge iallefall

Lopke

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  21:27:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
det er de samme sekkene som blir solgt i norge som i DK, de kommer fra samme land.. UK tror jeg? Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  21:36:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
tror det er holland men ekke sikker

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 30/04/2006 :  21:37:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Det er så sykt å tenke på at dere hjemme betaler mange hundre kroner sekken for engelsk for, det koster jo bare mellom 5-8 pund (60-90 kr) her i England.. Tenk på at for laga i utlandet ofte er balansert etter andre høyverdier enn hjemme, så det er ikke sikkert at det er optimalt for for deres hester engang. Har dere høyanalyse går det an å sjekke ganske nøye om det går an å få i hesten det den trenger ved hjelp av vanlig norsk for, billigere, og like bra. Det er bare vi mennesker som spiser med øynene..
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  21:46:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
hesten min elsker det da!
og er mye finere form og spiser opp maten sin

Fröya

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  22:27:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideFröya  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
nei, men har tenkt over det.. For 6000 får den en del sekker. Fler enn jeg får plass til i bilen, så der er bare å fylle på. Det har et veldig godt rykte i DK. Bruker nå St. Hippolyt (170,-) og eggersmann (130,-).

Opprinnelig postet av Lopke

Så du reiser helt til Danmark og kjøper Eggersmann i stede for til Haugesund?
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  22:44:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
he he.. ja men som du sikkert vet er jeg fra DK og har ganske mange turer til DK. Det koster meg ikke ekstra. Det blir dyrt for meg å kjøre 140km hver måned for å betale det dobbelte for dette foret, selvom jeg har tenkt tanken altså.. å stikke innom deg. Kan du forresten levere Derma Vitalen til 130DKK?? Gå til toppen av siden

Fröya

Norway

Skrevet - 01/05/2006 :  22:51:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideFröya  Svar med kopi av melding
Kan nok ikke det dessverre. Kommer på ca 335 nkr. Men når du er i danmark alikevell, forstår jeg jo det. Vurderer jo å ta med noe når jeg skal til danmark i sommer jeg også. Pr i dag har jeg omtrent ingen fortjeneste. Men om du skulle trenge noe i en fart, kan jeg jo møte deg på halvveien eller noe, så slipper du å reise helt hit. Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.