hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Gammel for hestemarked??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Gammel for hestemarked??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 29/04/2006 :  11:26:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Lopke:
Takk for komplimentet! :-)

Jeg bor slik at jeg har hestene hjemme og ingen oppstallør. Dermed blir det jo venninner som bor et stykke unna pluss Maren hestepasser på 12 som jeg stort sett har å snakke hest med.
Internett blir et alternativ der jeg får pratet hest, diskutert litt, får noen tips og gode råd, og "treffer" andre hestefolk.
Tenker med meg selv at andre sikkert har det på samme måten.

Nå er jeg mye på Ellen Ofstads Forum (med mye voksne folk), men MÅ bare innom Mix'en også. En vet aldri hva som kan trigge interessen og fenge, og i tillegg blir en kjent med folk som en senere også kanskje treffer IRL og får et bra vennskap med.

Line.
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 29/04/2006 :  11:57:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja det er vel litt det samme her som Line.. Har ikke en stall fylt med interesserte jenter/kvinnfolk jeg kan diskutere årets "bling bling barbie" pannebånd med.. ei heller noen som har litt interesse for for dressur eller hva som rører seg i hesteverdenen..
Så dere er min store trøst og informasjonkilde til mye rart!!
Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 29/04/2006 :  12:27:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Går også stort sett og "tomler" med meg selv, siden jeg tar meg av hestene selv, og ikke har noen som hjelper meg/leier etc. så jeg går mye rundt å fabulerer med meg selv, og ting jeg godt kunne vært foruten å tenke på.. (les: naboen med rundballen:D) hehe..

Så da er det herlig å ta seg en tur på mix'en og lese litt debatter, og skrive noen også.. Få litt utløp for ting på en måte..

Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 29/04/2006 :  12:28:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bare kåmman oldingser, dette er stedet for dere! :-D
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 29/04/2006 :  12:38:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Oldings....greit man begynner å dra på åra,men atte du din lille....
Hehe.

Nei,så lenge det er noen av oss litt mer "voksne" her så føler man seg ikke for gammel.
Mye nyttig her,mye trivelig og artig å kunne møtes UTEN å tenke på dette med hvor gamle folk er.
Har fått noen solide overraskelser innimellom når jeg har sett den faktiske alderen til enkelte.

MIX er også foryngende! Har opplevd en helt ny fjortistid jeg gjennom et sted der jeg kan få utløp for mitt lille Smilieykompleks...eller fetisj eller hva man nå skal kalle det.

Det sier seg selv at det er ikke ALLE temaer som er like spennende når man kryper over 30 og jeg siler mye hva jeg leser og ikke leser,men MIX må man ha.
Nå utover vår og sommer blir det mindre...men bare vent til snø og kulde trår til igjen (om det da kommer noen sommer ...) da blir det 24 timers MIX på nytt.

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

-Azze-

Norway

Skrevet - 12/05/2006 :  18:26:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Azze-  Svar med kopi av melding
Mix'en er for alle!

Selv om jeg føler meg som DEN nybegynneren sammen med dere:)

Du kan finne mange gode venner, men en hest er en venn for livet!

MVH Azze & Ferill
Gå til toppen av siden

Mie Ulrika

Skrevet - 12/05/2006 :  19:03:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
apropo alder!

Jeg er 27 år og sånn midt på treet aldersmessig i stallen!
Har både vip og mail venner og sånn!
Tror man ikke er voksen før man tør å være litt barnslig!
Dessuten er det ganske lett for meg å være barnslig ettersom jeg konstant blir tatt for å være 15-16 år, stønn

A life lived in fear is a life half lived Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 12/05/2006 :  20:15:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
For meg er det bare positivt at mennesker som er eldre enn meg er her. De har kanskje mer erfaring som de kan dele med oss.

Dessuten er alle innpå her kjempesnille og flinke ;D

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 12/05/2006 :  23:27:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Alderen spiller ingen rolle, alle her interesserer seg for hest, og det er hovedsaken :) Og som mange andre sier, jeg syns det er greit å ha noen med litt lenger fartstid innenfor hestesporten, som kanskje har lært noen lure knep og triks opp gjennom åra, som ikke står skrevet i bøker rundt omkring.

Nei, fortsett å være aktive her inne på forumet, som vi alle er en del av

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 12/05/2006 :  23:33:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Oldings....greit man begynner å dra på åra,men atte du din lille....
Opprinnelig postet av Kurre

Meg min lille hvaforno? :-P

Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 13/05/2006 :  00:21:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Eh.... 32.... hadde ikke tenkt over at jeg var gammel- dvs før nå.... Koser meg med VIP, bilder, forum og alt jeg (-:
Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 13/05/2006 :  00:54:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
bra det Harneshaug.. for det gjør jeg og, og jeg ligger rett i helene på deg.. (aldersmessig altså :) Gå til toppen av siden

Goytil

» VIP

Norway

Skrevet - 13/05/2006 :  09:08:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
hmmm... jeg håper ikke jeg er for gammel nei.. 25.. er jo ikke så mye annet og ta seg til på nett da...

man kan aldri bli for gammel til og holde på med hest...

mvh Mia..... Gå til toppen av siden

Linda B.

Norway

Skrevet - 13/05/2006 :  11:42:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLinda B.  Svar med kopi av melding
Jeg er bare 15, men synes overhodet ikke at dere er for gamle :D Supert at de mer erfarne også bidrar til å holde mixen i live, med kloke ord og forslag. Lærer kjempemye av dere jeg!
Linda www.pygmeen.moo.no Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 13/05/2006 :  15:05:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
det er jo bare flott med spredning innen for alderen...
når man begynner å bli "litt eldre", har man også opplevd og erfart mye mer enn hva lille meg har.Jeg har hvertfall lært masse her..

prøvde ordlegge meg så godt jeg kunne,men ikke alltid like enkelt..

Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.