hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - longering.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Generell ridning/trening
 longering.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 28/04/2006 :  21:03:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Når dere longerer, er dere nøye med at hesten skal gjøre akkurat det samme på begge sider? Eller tar dere det ikke så nøye?

Selv er jeg nesten" fanatiker" på at han skal gjøre likt på begge hender.. Kan til tider nesten være litt plagsomt

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." -

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 28/04/2006 :  21:35:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Jeg er nok som deg, utrolig nøye på likhet i sidene! Ellers tror jeg liksom at han blir skjev
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 28/04/2006 :  22:31:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Samme grunn som jeg har ja
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 28/04/2006 :  23:13:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Gjør vel det samme på begge sider jeg også, men teller ikke runder ;) bytter flere ganger, men lar henne gå til hun løsner jobber godt på siden før jeg bytter..
We`re just out of controll Gå til toppen av siden

.:Xena:.

» VIP

Norway

Skrevet - 29/04/2006 :  10:58:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse.:Xena:.  Svar med kopi av melding
Har en liten tanke bak dette at hestene skal være like på begge sider...

(sier absolut ikke dette for å være kritisk til noe elle noe)

Men å forvente at hesten skal gå like bra på begge sider er litt utenkelig hos meg(uten masse trening)

Bare tenker på meg selv, jeg kan ikke pusse tennene like godt med begge hender (for å sette det på spissen)

Bare jeg som funderer på det?

Hestefolk er de rikeste fattigfolk som finnes.... Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 29/04/2006 :  11:46:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Det er jeg helt enig i. Men det jeg mener er at han skal gå likt på begge sider men trenger ikke prestere like bra på begge sider. Det grer ikke min gutt enda hvertfall..
Men f.eks. at han går 3 runder i trav + 2 runder kort galopp, så er jeg veldig opptatt av at han skal gjøre det på andre hånd også, det er slik jeg mener meg likt :o)

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

AnnaogTommy

» VIP

Norway

Skrevet - 29/04/2006 :  22:36:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnnaogTommy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnnaogTommy  Svar med kopi av melding
Enig med dere der;P Selvom jeg ikke teller runder, men sekunder! Gjør det når jeg rir og nesten jeg. Hoho
Team Sandnes, jepp. Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 29/04/2006 :  22:46:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg synes det er mer viktig å få hesten til å jobbe godt på begge sider enn å telle runder og sekunder. Hester er høyre- og venstrehendte som oss mennesker, og har alltid en side som er bedre å jobbe med enn den andre.

Når jeg longerer er jeg mer opptatt av å ikke longere for lenge, og jeg holder på på den ene siden til jeg ser at hun myker opp og jobber slik jeg vil. Maks 10 min på hver side. Om hun da har rukket 10 runder på en hånd og 15 på den andre synes jeg er uvesentlig.
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.