hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - noen som vet noe om min hests stamtavle?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 noen som vet noe om min hests stamtavle?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

catzy_dicte

» VIP

Innlegg: 15

Skrevet - 28/04/2006 :  15:04:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
hey alle sammen..
JEg lurte på om det var noen som vet noe om min hest?
navn: Catwalk
rase: dansk vamblod.
født:1996
far: cavalet
onkel blue hors cavan!


han ble avlet opp på et stutteri i danmark "stald højmark"!!

Er det noen som vet noe om moren eller morfar osv! vær så snill hjelpe meg? klem benedicte og Catwalk:)

Remember, amaterurs built the ark.Professionals built the Titanic!!

Lopke

Norway
Innlegg: 5953

Skrevet - 28/04/2006 :  15:21:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Stald Højmark
Mølskovvej 95
9870 Sindal

Tlf: +47 9893 3044

ring og hør da.. Du fikk vel litt info om hesten da du kjøpte den? eller har den ikke papirer? De fleste som blir avlet med blue hors hestene er vel papirhester?

mulig jeg tar feil :)

Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway
Innlegg: 2627

Skrevet - 28/04/2006 :  15:38:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
papirhest,jeg måtte bare le:)))
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Innlegg: 2595

Skrevet - 28/04/2006 :  16:54:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fant en Cavalet, som er Hannoveraner (men de er jo godkjente i DV-avlen) http://www.allbreedpedigree.com/cavalet
Gå til toppen av siden

catzy_dicte

» VIP

Innlegg: 15

Skrevet - 02/05/2006 :  12:25:49  Vis profil  Svar med kopi av melding

Tusen takk for alle innlegg! har faktisk funnet catwalk sin stamtavle på far siden!!!!! er det noen som vet hvor jeg kan få tak i noen bilder??
Tusen takk for all hjelp, setter utrolig stor pris på det! hilsen Meg!





Remember, amaterurs built the ark.Professionals built the Titanic!! Gå til toppen av siden

Opal

» VIP

Innlegg: 1101

Skrevet - 02/05/2006 :  20:07:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hej

Bilde av farsan her:

http://www.horse.dk/dk/search/stallion/Stallion.asp

På siden det er link til i et innlegg over her får du fram bilder av "slekta" dersom du velger Reports og så foto i menyen til venstre på siden. Det hender også at det ligger inne bilder om du klikker på navn på forfedre og får opp avstamming.
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.81 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.