hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvor trengs det hovslager?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Høver og hovpleie
 Hvor trengs det hovslager?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 28/04/2006 :  09:58:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
Når samboeren min er ferdig med lærlingtiden skal vi flytte til et sted som virkelig trenger hovslagere. Jeg vet det er lite på vestlandet feks, er det andre steder? Og er det hele vestlandet?
Det må være mulighet til å bo landlig, da jeg skal ha småbruk med noen hester.
Noen fine steder?
Og hvordan ER egentlig været på vestlandet, jeg hater vind

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 28/04/2006 :  10:08:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Flytt hit
"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 28/04/2006 :  10:14:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
www.vikedal.no

se filmen. så er du solgt!!!

og vi mangler både gode smeder OG ryttere som DEG!!!
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 28/04/2006 :  10:36:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Vi har et stort behov for hovslager her borte hvor jeg bor også.. Bor mellom Egersund og Flekkefjord.
Om du klikker på linken her og videre inn på videoen, så kan du se hvordan det ser ut her. Jeg ser at de har lagt stor vekt på Sokndalstrand (Ladestedet vårt, som er en turistattraksjon) og sjølivet her borte. Men det er såå my mer her... :o)
Han som synger er vår lokale sanger "Tønes", som vi er kjempestolte av, hihi :o) SYnger på sokndalsdialekt.
http://www.sokndal.kommune.no/kommune/content/view/full/2425

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Molly

» VIP

Skrevet - 28/04/2006 :  12:42:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nord- Norge
Bare si det du sku´

Spring Sprang Snubbla Og Datt
Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 28/04/2006 :  13:11:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
oioi, her var det mange fine steder! dette blir ikke lett :p

Gå til toppen av siden

Galie

Norway

Skrevet - 28/04/2006 :  13:52:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGalie  Svar med kopi av melding
har garantert burk for flere her også

FREDRIKSTAD!! hehe

http://www.opplevfredrikstad.com

Ille bra

www.gallemann.piczo.com Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 28/04/2006 :  14:11:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fosen(helst stadsbygd - rissa)!
Her har du fine turmuligheter, tilgang til ute og inne baner og travbane, og fin avstand til sjøen, om du liker det. Nytt hestemiljø, som vokser og vokser. Ei time fra Trondheim.

Se mer her om du vil

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 28/04/2006 :  14:35:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jo men nå var det jo vestlandet da.. så da blir det Vikedal. Jeg gleder meg til dere kommer!!

Og været her er bedre og varmere enn i nord! Blåser mest på kysten, hvis det da blåser.. (i forhold til Danmark blåser det lite i Norge)men Vikedal har en lang DAL.. og her er det flott.. se på filmen da!!

Gå til toppen av siden

Hellepelle
» VIP

Skrevet - 28/04/2006 :  15:30:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Flytt t Randaberg! her e d mange uker ventetid.. Vinden får du bare venda deg t visst du vil t vestlandet;) Gå til toppen av siden

Hellepelle
» VIP

Skrevet - 28/04/2006 :  15:32:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Flytt t Randaberg! Her TRENGE me virkelig flerne smeder. Nydelige landlige omgivelser, og koselig hestemiljø. Vinden får du bare venda deg t Gå til toppen av siden

Molly

» VIP

Skrevet - 28/04/2006 :  23:28:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ikke klag på været som har vært i Nord- Norge Hvilken landsdel er det som har "drukna" i snø i vinter? Ikke her i Bodø ihvertfall...... "Nordlendinger står han av"
Bare si det du sku´

Spring Sprang Snubbla Og Datt
Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 29/04/2006 :  00:10:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Flytt til Bergen!! Jeg garanterer deg at du kan tjene bra på skoing her, bare du har ryktet ditt i behold. Ikke feilsko eller høvl til blods, så går det bra!;) hehe..

Utifra hestefolk jeg kjenner er de vanligste hovslagerne å bruke i Bergen ganske ut nå, vet om flere som står og ikke klarer å velge hovslager pga diverse rykter de har på seg. Ikke sikkert disse ryktene stemmer, men det virker som om det er få som tørr satse.

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Rystad

Skrevet - 08/05/2006 :  11:42:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!
Skal dere ha en flott plass, med nesten gratis gård og utrolig mye å gjøre, så flytt til Lofoten/vesterålen!

Her er vakkert, nedlagte småbruk i fleng som du får for en billig penge og utdannete hovslagere må du helt til Harstad for å finne.
Her er bare "hobbyhovslagere" i travmiljøet som fer rundt å skor, å di har så mye å gjøre at det er enkelte som ikke får tak i noen til å sko!

Jeg gikk over til barfot istede, da min hovlager ikke klarte å sko så skoen satt, og ikke klarte å rette vinkelen på hovene. Sleit ned skoen i YTTERKANT bake på uker. innerkanten vistes nesten ikke den var brukt.
Men som barfot går det bare bra, og det er jeg selv som verker hovene.

Camilla
Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 08/05/2006 :  12:09:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Flytt til Mjøsområdet Her er det kjempefint, og i Stange er det mange gårder og småbruk, sikkert noen til salgs også! Er noen gode hovslagere, men det er alltid bruk for flere. Her er det kjempehyggelige folk, et ganske stort (og voksende) hestemiljø, med Atlungstad Hestesportsenter som største ridesportsanlegg.

www.home.no/atlungstad

"Stange kommune ligger trygt plassert midt på Hedmarken sør for Hamar. Kommunen grenser for øvrig til Løten, Våler, Åsnes, Nord-Odal og Eidsvoll. I Stange finner du noen av Norges største og historiske kjente gårder og det rike jordsmonnet forklarer også det vell av kulturminner som finnes i kommunen (bl.a. ca. 130 gravhauger). Kanskje Hedmarkens ”grønneste” kommune, og et eldorado for natur- og friluftsinteresserte. Her finnes også førsteklasses industriproduksjon og handel."

www.stange.kommune.no
www.stange-kommune.no
www.rasa.no (Romedal og Stange Almenning)

Nærmere Hamar ligger også Lykseth Gård, hvor det nettopp ble arrangert Norway Open, et kjempestort westernstevne. Siden du driver med det

Kenzo&Buster
Diamantene<3

Redigert av - Ingvild og Kenzo den 08/05/2006 12:10:38 Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 08/05/2006 :  14:03:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Om man skal velge Hedmark/Oppland, så flytt for all del heller til Gudbrandsdalen. Det er der det trengs kvalifiserte hovslagere. Nærmeste (nesten) kvalifiserte er på Lillehammer for de av oss som kommer fra Nord-Gudbrandsdalen, og for de som er lokalkjent er det en strekke på +/- 12 mil. Dette er dyyyre kjørepenger. Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.