hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - leter og leter og leter, men finner ikke..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 leter og leter og leter, men finner ikke..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

KarenG

» VIP

Norway

Skrevet - 28/04/2006 :  00:09:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKarenG  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKarenG  Svar med kopi av melding
leter og leter og leter, men finner ikke ut hvordan jeg kan legge ut bilder her
(på denne/disse sidene/avdelingene.. er det noen som kan hjelpe meg??

Never give up on the things that make you smile!

hannev

Norway

Skrevet - 28/04/2006 :  00:29:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehannev  Svar med kopi av melding
Det er tråd om dette, sjekk denne linken: http://mix.hestemarked.no/topic.asp?TOPIC_ID=12258 eller gå under hestemarked.no på debatten, deretter "hvordan legge inn bilde i annonsen???".
Man kan lede hesten til vannet, men ikke tvinge den til å drikke av det. Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 28/04/2006 :  08:18:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Jeg har også slitt med og finne ut av dette, men om du har bilder på vipsiden din som du vil legge ut her, syntes jeg det er ganske enkelt :o)
Da går du inn på bildesiden din på medlemsiden, klikker frem det bildet du vil legge ut her og kopierer adressen dens.
Når du så skal legge det ut her skriver du ( må skrive parentes her for og forklare, men du skal bruke [ istedenfor parentesene) (img) adressen til bildet ditt her (/img) på slutten. Husk INGEN mellomrom noen plasser, alt i ett.
Her er et eksempel (men jeg må ha mellomrom ellers ser du ikke hve jeg har skrevet):
(img) http://hestemarked.no/vip/7920/E_002.jpg (/img)

Når jeg har kopiert inn adressen tar jeg bare bort www. som står i adressen til bildet.
Håper ikke det ble for rotete forklart?...
Men husk: ikke parenteser men [ ]

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." -
Redigert av - Bente_og_Etanec den 28/04/2006 08:22:15 Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 28/04/2006 :  10:11:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Nå er det jo veldig greit her inne å bare trykke på ikonet for å sette inn bilder.
Men sånn ellers. Hvor iallverden finner jeg de firkantparantesene på tastaturet???

Edit: Dumme bokstaver som bytter plass med hverandre

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det.
Redigert av - carambee den 28/04/2006 10:14:24 Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 28/04/2006 :  10:39:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Du holder nede Ctrl og Alt-knappene samtidig, så trykker du på parentesene som da blir slik [ og slik ]
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

KarenG

» VIP

Norway

Skrevet - 28/04/2006 :  10:55:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKarenG  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKarenG  Svar med kopi av melding
jeg klarte det før, men har prøblemer nå, p.g.a siden ble slettet.

det var ikke http://www.photobucket.com/, skjønner ikke helt hvordan man skal gjøre det..

før hadde jeg en annen link, er det noen andre som vet noen annen link, som er lettere..?

Never give up on the things that make you smile! Gå til toppen av siden

KarenG

» VIP

Norway

Skrevet - 28/04/2006 :  11:02:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKarenG  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKarenG  Svar med kopi av melding
jooooo, nå fant jeg det...

det var http://tinypic.com/

jipppiiiiiii

Never give up on the things that make you smile! Gå til toppen av siden

*june*

» VIP

Norway

Skrevet - 28/04/2006 :  15:17:33  Vis profil  Svar med kopi av melding

Må bare prøve...
Gå til toppen av siden

*june*

» VIP

Norway

Skrevet - 28/04/2006 :  15:18:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
JA!!! Bente71,du er en engel!
Jeg har slitt skikkelig med å legge inn bilder...Aldri klart d uansett hvor mange som har forklart! Jippi!!
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 28/04/2006 :  15:41:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Åååå, så flott at jeg kunne være til litt hjelp da NÅ ble jeg glad, hihi.
Nydeligt føll forressten, *june*

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.