hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Fyller i beina - siste del av drektigheten!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Avl/oppdrett
 Fyller i beina - siste del av drektigheten!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

pre-arab

» VIP

Norway

Skrevet - 27/04/2006 :  09:15:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidepre-arab  Svar med kopi av melding
Vi venter fortsatt på at Hayabusa skal følle!
Men her om dagen oppdaget jeg at hun begynte å fylle mye i begge bakbeina De er hoven fra og med hasen og ned og ganske pløsete! Hun halter ikke!

Ringte dyrlege i dag, og hun mente det kunne være vann i kroppen! Sprøsmålet er jo da om det er noen andre som har opplevd at hoppa fyller i bena like før fødselen? Ble jo ganske bekymret etter å ha lest om alle de døfødte føllene i sør-norge! Dyrlege nevnte også noe om svangerskapsforgiftning - er det noen som har kunnskap om dette?

Hilsen en bekymret hesteeier

Liker du sorte arabere og P.R.E hester - ta en titt på min hjemmeside:
http://www.home.no/pre-arab/

Redigert av - pre-arab den 27/04/2006 09:19:56

Lopke

Norway

Skrevet - 27/04/2006 :  09:25:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
det er jo ganske mange kvinnfolk som fyller i beina under graviditet... kanskje det er helt normalt.
det er vann i oss mennesker som fyller også.

hva sa dyrlegen du skulle gjøre??
Gå til toppen av siden

pre-arab

» VIP

Norway

Skrevet - 27/04/2006 :  09:42:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidepre-arab  Svar med kopi av melding
Ja hun nevnte det, at hester også kunne fylle i kroppen på lik linje med mennesker! Det kunne komme av at fosteret lå å klemte på blodårer, som igjen førte til dårlig blodsirkulasjon! ...men jeg er likevel bekymret og ville høre om det er noen flere som har opplevd dette!

Jeg skulle ta temperaturen, og hvis den ble over 38,5 skulle jeg ringe henne på nytt! Så skulle hun komme å undersøke henne!

Visste det seg at det var noe alvorlig, måtte kansje fødselen settes igang - har hørt det kan føre til komplikasjoner

Redigert av - pre-arab den 27/04/2006 09:42:59 Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 27/04/2006 :  15:01:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Mange av "jentene" her fyller i beina rett før fødselen, og her har det til nå i år kommet 11 friske og raske føll! Som med oss mennesker kan de lett få væskeansamlinger under tung graviditet, og det kan se ekstremt ut. Prøv å la henne bevege seg endel i rolig tempo, lei turer og få igang sirkulasjonen.

Lykke til

Gå til toppen av siden

pre-arab

» VIP

Norway

Skrevet - 27/04/2006 :  22:49:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidepre-arab  Svar med kopi av melding
Takk for tipset! Nå ble jeg straks mere beroliget
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.