hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - hesteguiden/hestemarked...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 hesteguiden/hestemarked...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

HelleG

Skrevet - 26/04/2006 :  14:20:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelleG  Svar med kopi av melding
Ser nå at alle reportasjer her på hestemarked er fra hesteguiden. Er det slik at de har slått seg sammen?? Før syntes jeg sidene her inne var mer på lokalt nivå, mange lokale rideklubber som fortalte om stevner og arrangementer, men nå syntes jeg alt bare er om de "store" innen ridesporten.....er jeg helt på jordet eller hva??

Savner den lokale informasjonen jeg da om rideklubber som skrev inn om stevner som hadde vært, skulle være osv....samt bilder fra disse stevenen..

Er det flere som meg som savner dette eller er jeg helt teit?

Å leve er som å tegne uten viskelær.
www.stallfox.piczo.com

carambee

Skrevet - 26/04/2006 :  14:34:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Synes og at det er lite artikler om hest o.l. nå.
Det er kun de store ryttrne som det skrives om. Litt kjedelig i lengden med reportasje på reposrtasje med GG eller Tony Andrè Hansen...
menmen

Har alltid vært mest interessert i Mix og VIP'ene uansett

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 26/04/2006 :  14:53:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
hvis dere ikke har lagt merke til det så prøver jeg faktisk å holde dere oppdatert med nyheter fra heste-nettet.dk masse nytt der hver dag, men ikke alt er så interessant da..
ja så det så..
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 26/04/2006 :  15:24:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Lopke er vår nyhetsformidler ;D Syns det er morsomt å lese jeg.

Men har blitt litt forandret ja, men så har jeg aldri vært nå storleser av nyhetene på HM da, så for meg har det ikke noe å si.

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 26/04/2006 :  15:43:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Eh, leser vel så og si aldri nyhetene her, men jeg er enig i at jeg savner litt av det lokale. Var til og med en reportasje fra Lom her en gang :P
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Mie Ulrika

Skrevet - 26/04/2006 :  16:02:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg savner også det lokale!!!

Apropo likt og sånn; er det bare meg eller kjører ridehesten og hestesport helt identiske artikler osv... synes det er som å lese samme bladet 2 ganger....
Litt mindre avl og hingstekåringer i hestesport og mer reportasjer fra mindre stevner hadde gjort seg.
Så kunne ridehesten hatt mer om avl, de hadde også mye lokal reportasjer ( i hvertfall en del reportasjer fra klubber/staller og folk rundt om i landet)

Ok nå var det litt avvik fra temaet da.... det bare glapp ut liksom...

Synes sidene på internett burde prøve å skille seg mer ut og de blir veldig like og det er jo kjedelig!

A life lived in fear is a life half lived Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 26/04/2006 :  21:33:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvorfor kunne ikke noen brukere her på HM godt sammen og skrevet/laget en artikkel? Trenger jo ikke å være en artikkel, men stelletips, guider av noe slag osv. Egentli bare å sette fantasien i sving.
Så kunne man sendt det til HM, så kunne de satt det inn om det var bra nok.

Jeg synes det er bare de store som blir omtalt her på forsiden's artikkler. Og jeg bryr meg ikke om de store akkurat. Litt lokalt hadde vært supert.

Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 26/04/2006 :  21:44:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Lopke er et funn
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 26/04/2006 :  23:23:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det blir litt veeel mye sprang-reportasjer her ja..
Har sendt de flere pressemeldinger om bla. western-arrangement osv. på gang her i Norge.Virker som det er lavt prioritert gitt..

Ja ja..Det er tøft her på bånn..

Redigert av - xxxx den 26/04/2006 23:26:20 Gå til toppen av siden

HelleG

Skrevet - 27/04/2006 :  12:23:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelleG  Svar med kopi av melding
Da er det ikke bra meg nei. Sendte mail til dem i forrige uke ang. stevner vår rideklubb skal ha nå fremover og at første stevner er på søndag 30.04 og om de var intr. i noe referat og bilder derfra.....0 svar...så da er vel ikke det som skjer lokalt noe spennende lenger da....

Visste ikke om det danske nettstedet jeg da Lopke, men skal stikke innom. Alltid spennede med noe nytt

Å leve er som å tegne uten viskelær.
www.stallfox.piczo.com
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.