hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hester som sover..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Hester som sover..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Charlie04

» VIP

Skrevet - 25/04/2006 :  10:44:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hestene her hjemme sover utrolig mye for tiden, da snakker jeg om flere timer hver dag ute i luftegården. Da ligger de rett ut og koser seg skikkelig. Det gjør de hvert år når våren kommer.

Bare lurte på om dette vanlig hos dere også?

Er jo utrolig søtt å se på=)

Stjerneskudd.

» VIP

Norway

Skrevet - 25/04/2006 :  11:17:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStjerneskudd.  Svar med kopi av melding
Stjerneskudd lå faktisk rett ut å sov her en dag....
Har ikke lagt merke til dette før, så jeg ble litt redd faktisk.
Trodde han hadde "tatt kveld" bortpå haugen sin.
Han skvatt også når jeg kom, så han var nok borte en stund ja. Reiset seg med en gang, og var som normal.

Stina og Skuddis Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 25/04/2006 :  12:29:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Sovende hester er heeeeerlig!! Ser jeg en hest som ligger strekk ut, må jeg bare bor til den!! Her ligger de stadig vekk og hviler i allefall.. (de vet de får ekstra kos da av en eller annen grunn :P)
Gå til toppen av siden

anettex

» VIP

Norway

Skrevet - 25/04/2006 :  12:31:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mine 2 hester sover også mye.
De spiser, sover, og rusler litt rundt om hverandre.
Selv om de går i hvert sitt gjerde pga at ponnis fortsatt er syk, har de felles sovetid virker det som...
De slumrer samtidig.

Anette Gå til toppen av siden

hanfla

» VIP

Skrevet - 25/04/2006 :  18:14:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jepp, helt vanlig hos meg... nå på våren sover de til jeg kommer og forer på morran.. da er det mat og de spretter opp alle tre..hehe men hviler seg rett som det er på dagen også, spesielt nåe det er varmt og sol.. da ligger alle tre rett ut.. utrolig koslig da., at de føler seg så trygge at de tør å legge seg ned alle sammen..=) Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 25/04/2006 :  18:48:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Miss sover, spiser, sover, spiser, spiser.. :P Den hender til og med at hun spiser når hun ligger og skal hvile...
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 25/04/2006 :  19:03:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Stjerneskudd lå faktisk rett ut å sov her en dag....
Har ikke lagt merke til dette før, så jeg ble litt redd faktisk.
Trodde han hadde "tatt kveld" bortpå haugen sin.
Han skvatt også når jeg kom, så han var nok borte en stund ja. Reiset seg med en gang, og var som normal.

Opprinnelig postet av Stjerneskudd

Samme hendte meg i morres. Hadde de nervene et øyeblikk.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

AnnetteHansen

Norway

Skrevet - 25/04/2006 :  19:21:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det samme skjedde med meg, uka etter at Bella kom hjem til meg...
Jeg parkerte bilen nesten helt oppå dama, men det var null reaksjon! Hadde en heftig puls da, ja....
Jeg bruker å legge meg sammen med damene ute om sommeren:-) Det er kjempe koselig, to snorkende hester, og meg:-)
Gå til toppen av siden

Katrine_Sandore

Skrevet - 25/04/2006 :  20:13:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKatrine_Sandore  Svar med kopi av melding
Har aldri sett Pånnisen ligge å sove ute før, men her om dagen hadde visst han & sin nye venn ligget rett ut sammen ute på beitet =P
(dette var andre dag sammen med nye hester og ny stall)

Jeg Liker Smileys, Jeg Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 25/04/2006 :  22:17:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Det er alltid noen hester som ligger når jeg kommer.
Ca. 2 uker etter at Vinnie kom, fant jeg henne ligende på beite. Og da ville hun ikke opp! :P

Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

Tonje-og-Czardasz

» VIP

Skrevet - 25/04/2006 :  22:53:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hestar som søv er så søøte :)) Idag i stallen kom det eit hoppeføll! Kjempesøtt, men moren ville ikke lat det suge så måtte dope ned mora og masse styr.. Etter på var ho så sliten at ho berre la seg rett ned å sovna stakkar..:p sikker litt nedopa ho mæ frå melka.. men det va sjikli søtt, berre såg rett ut.. hehe.. Føll er sjønne:) Håpe det går bedre etterkvart og at ho får suge frå mora, viss ikkje kan det nåkk bli styr... offadå.. Gå til toppen av siden

LinnMerethe

Skrevet - 26/04/2006 :  11:18:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hesten min pleier å ligge rett ut midt i den verste søla. Koslig når han ligger der, ikke fullt så koselig om kvelden da søla skal av igjen
Ride with the wind Gå til toppen av siden

mighty_spin

» VIP

Skrevet - 26/04/2006 :  22:36:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
to årshingen som er i stallen der jeg jobber ligger rett ut når han sover og så snorker han:p ganske morsomt å høre på. de andre hestene ligger også å sover selv om man møkker i nabo boksen eller legger sele på en hest eller andre ting.
gamle vipen min er mullert Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.72 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.