hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Kurs i hestestell
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Kurs i hestestell
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Ida KR

» VIP

Skrevet - 21/09/2003 :  01:06:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fant en annonse her på hestemarked.no.
Skal ikke si hva jeg selv mener, men er ganske interessert i å høre deres meninger.
Her er annonsen:

Kurs for deg som vil lære riktig hestestell (i vestfold)

vi gir stellekurs!!!!
hvis vil ri må du betale litt mere!
vi bor i vestfold på nøtterøy, like utenfor tønsberg!!!!
hesten kan være litt tullete en gang iblant, derfor tar vi hensyn til at rytteren har kontroll, men han er snill i boksen og på beite. Bare kosete og liker godbiter!!! vi gir kurs for nybegynnere og de som er litt mer erfarene. vi er selv 13 år og er erfarne hestejenter. som vi må være grunnet at den ene eier hest!! og den andre skal få nå snart!!!!!!!!!!!!!
det er bare å ringe for nærmere informasjon!!!
Pris:
nybegynner: 150; , dressur: 200; og sprang 300kr;

---------

~ Ida ~

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 21/09/2003 :  21:03:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Uansvarlig, og om noen hadde spurt meg ville jeg frarådet folk å oppsøke disse jentene angående annonsen.

Jeg har riktignok gått på ponnistellekurs da jeg var liten og skulle læåre å ri. Dette var da snakk om snille skoleponnier, og med oppsyn av voksen og hestevant ridelærer. Når man er liten er det viktig å gjøre seg kjent og trygg med hest før man setter seg opp. Men det må være under ordnede forhold.

--
spoff
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 21/09/2003 :  21:13:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Vel, det finnes dessverre en del humbug hva annonnser angår, og her er det vel bare to jenter som heller vil gjøre det på denne måten, enn å sitte barnevakt for å få litt lommepenger.
Håper og tror vel at ingen foreldre sender barna sine dit.
Ikke at 13 åringer ikke kan være flinke, men det er forskjell på å være flink og å skulle lære det bort til andre (ganske så stor forskjell).
Personlig så syns jeg vel kanskje en rådføring med mammaer og pappaer er kjekt før man begynner å finne på sånne måter å skaffe seg "ekstra inntekt" på!!

Guro

Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 22/09/2003 :  09:05:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heisan!

HELT TRAGISK!!
Gå til toppen av siden

Stall-Vinga

» VIP

Skrevet - 22/09/2003 :  11:02:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
At de i det hele tatt setter inn en slik annonse viser jo at de er uansvarlige nok. 13 år? De kan umulig ha fått så mye arfaring at de kan lære noe særlig bort. Barn som underviser barn kan umulig bli noe bra...

Syns synd på dem og, de syns nok dette høres ut som en glimmrende måte å tjene penger på. Dyrt var det og ...
Gå til toppen av siden

Ann Cecilie

» VIP

Norway

Skrevet - 22/09/2003 :  18:39:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn Cecilie  Svar med kopi av melding
La merke til den annonsen jeg også... det er jo nesten synd på de, for de tror tydligvis de har veldig greie på det her... Vil ikke si mer jeg... Gå til toppen av siden

moi

Norway

Skrevet - 22/09/2003 :  20:55:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidemoi  Svar med kopi av melding
Hei.. Jeg klagde på annonsen så ikke noen skulle gå i "fella"..
Borte ble den

Gjør livet til en fest, ri islandshest!
Gå til toppen av siden

colombus

Norway

Skrevet - 28/09/2003 :  17:55:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecolombus  Svar med kopi av melding
Håper virkelig ingen sendte barna sine dit...

Hesten er en gave. Ta vare på den.
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 28/09/2003 :  19:16:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Håper virkelig ingen sendte barna sine dit...

Tror vel (heldigvis) ikke at hestemarked.no er stedet der folk flest leter etter ride/stellekurs for barna sine, med mindre de selv er hesteinteresserte da, og er man det sender man nok ikke barna sine avsted hvor som helst (heldigvis)

Og etter min erfaring er foreldre veldig kjappe til å spørre om sikkerhet, og farlig og utdanning osv. når de sender barna sine ut i den store farlige hesteverdnen:)

Guro

Gå til toppen av siden

colombus

Norway

Skrevet - 04/10/2003 :  13:30:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecolombus  Svar med kopi av melding
Det har du rett i Guro, heldigvis... :-)

Hesten er en gave. Ta vare på den.
Gå til toppen av siden

eligj

Skrevet - 04/10/2003 :  13:59:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Høres ut som småjenter som vil tjene lommepenger. Bra annonsen ble fjernet. Men de ferreste voksne foreldre ville vel sendt ungene sine dit.. Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.