hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hesten min plasker i vann
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Turridning
 Hesten min plasker i vann
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

lucky june

Norway

Skrevet - 03/05/2006 :  15:07:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
ja, det er jo greit at de sjekker hvor dypt det er, men da kunne det vel holdt med et par ganger? ikke plaske så både jeg og hun bak meg er klissvåte;-)
~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

Thora_og_Amalie

» VIP

Skrevet - 03/05/2006 :  18:04:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hesten min liker ikke vann dumt for jeg elsker vann:P vi kan stå i flere timer å prøve å komme oss over en bekk f.eks... off off... Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 03/05/2006 :  22:32:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
wantillo elsker å plaske på strandkanten og litt ute i vannet. men om vi kommer så langt ut at vannet går litt på oppsiden av benet vill han lengre inn igjenn, altså vil han ikke svømme:P men shettisen min elsker å svømme å plaske i vannet:)
Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

Kristine&Tassen

Norway

Skrevet - 04/05/2006 :  01:47:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine&Tassen  Svar med kopi av melding
Hesten min går ikke frivillig over en bitteliten dam engang, han :P
Kristine & Tassen!

Og Emil født 8.mars 2002
Gå til toppen av siden

Thora_og_Amalie

» VIP

Skrevet - 06/05/2006 :  09:26:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
noen som har tips om hvordan jeg kan få hesten min i vannet? god sommer alle sammen Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 06/05/2006 :  11:17:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hoppa mi ELSKER vann! Nærmest springer ut i vannet og nekter å komme opp igjen. Vann er tydeligvis herlige saker! I grunne dammer står hun også å plasker hvis jeg eller andre stopper henne midt uti. Senker hodet gjør hun også. *ingenting er er mer morsomt enn vann i ansiktet*
Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!

- Marit Petra
Gå til toppen av siden

Tone&Svartn&Arni!

» VIP

Norway

Skrevet - 06/05/2006 :  11:53:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTone&Svartn&Arni!  Svar med kopi av melding
den ene hesten min gjør det...åsså legger han seg med rytter og sal neddi dammen!da er det å hoppe av og stoppe han i å legge seg i dammen!!! hesten er så liten at han tror dammen er en stor innsjø
Tone,Svarten å Arni<3
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 06/05/2006 :  12:01:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
ja, det er jo greit at de sjekker hvor dypt det er, men da kunne det vel holdt med et par ganger? ikke plaske så både jeg og hun bak meg er klissvåte;-)

Opprinnelig postet av lucky june

Hehe, ja det var det ja...Holter slutter ikke plaske hun, først det ene benet så det andre, så bytte igjen, slik holder hun på i det uendelige, og det ser ikke ut som hun sjekker dybde akkurat, for benet skal lengst mulig opp i været slik at plasket blir størst mulig, og flest mulig blir klissvåte

Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Galie

Norway

Skrevet - 06/05/2006 :  17:55:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGalie  Svar med kopi av melding
Hei thora og amalie!
hesten min hatet vann før den og, men etter jeg red sammens med en veninne på en traus hest samtidig som vi brukte god tid over bekken uten å presse de, så gikk han over tilslutt. og nå eeelsker han vann

PLASKE PLASKE!!

www.gallemann.piczo.com Gå til toppen av siden

Thora_og_Amalie

» VIP

Skrevet - 09/05/2006 :  23:00:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
til Galie...
tusen takk for tipset skal prøve i sommer=)
Gå til toppen av siden

hanne21

Skrevet - 26/05/2006 :  20:10:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
hesten jeg hadde før, siggy super var liv redd dammer å bekker men med en gang han var på ei strand var d rett ut i vanne får å plaske vet ikke helt hvorfår men di fleste hester jør d før di har tengt å legge seg ned får å avkjøle seg, slik såm di fleste villdyr jør. ligger sikkert noe i deres natur ved at di jør d. Gå til toppen av siden

RenateogKillan

» VIP

Skrevet - 29/05/2006 :  23:25:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Trodde aldri jeg skulle få hesten min ut i vann etter nesten druknings ulykken vår i august,men Killan lar seg ikke skremme så lett. Så fort det er vann som går litt opp over hoven så er plasking og spruting så man blir riktig våt og lekker. Hun digger også bruke mulen til å rote i vanne. Tror hun er en strandet havfrue Gå til toppen av siden

miliam

Norway

Skrevet - 31/05/2006 :  10:48:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidemiliam  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemiliam  Svar med kopi av melding
hesten min er ikke noe særlig glad i vanndammer og pytter, men så fort det blir mer vann f.eks på stranda eller en oversvømt vanndam så stopper han opp og begynnerå plaske skikklig, gjerne med begge beina :P når vi var på stranda med ham ifjor så ble han så ivrig med å plaske og holde på at han holdt på å tryne! digger og rote i vannet med mulen sin også..så lenge det ikke er en vannpytt :P
http://archi.milady.biz Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.48 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.