hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - skap i stallen..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 I stallen
 skap i stallen..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Lukka, Solfari og Greta

» VIP

Norway

Skrevet - 23/04/2006 :  19:34:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
heisann lurere på hvordan skap dere har i stallen, sånn dere har til å oppbevare tingene deres..

hvor er det dere kjøpte det evt og hvis dere vil kan dere legge ut et bilde her

Greta Lind, Lukka og Solfari<3
Redigert av - Lukka, Solfari og Greta den 23/04/2006 19:34:53

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 23/04/2006 :  20:26:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Før brannen hadde jeg tingene mine i en stor kiste jeg som pappa lagde til meg... Fungerte veldig bra, hadde alle tingene mine oppi der bortsett fra noen klær(hadde to knaggrekker over kassa mi), sal og hodelag...

Og i tillegg så var kista en veldig fin "stol" =)

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Opal

» VIP

Skrevet - 23/04/2006 :  21:55:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har i tillegg til putekasse et slik skap kjøpt på Clas Olson:

175 cm høyt og kan låses med hengelås. Kostet ca 800,- Skapet har fire hyller inni.
Gå til toppen av siden

Lukka, Solfari og Greta

» VIP

Norway

Skrevet - 23/04/2006 :  22:18:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
oki, det skapet virket egentlig ganske praktisk :) hehe.. har selv en kiste nå og syntes det er litt rotete, kan ikke si jeg har så mye styr på det som er oppi :-P
Greta Lind, Lukka og Solfari<3 Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 23/04/2006 :  23:17:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Vi er ca 15 privathesteiere på stallen, så i fjor lagde de skap til alle sammen! De er ganske store, med salhenger, knagg(er) og en hylle i hvert. I tillegg kan vi legge dekkener, schabraker osv oppå skapet. På bildet er det kanskje litt vanskelig å se, men dere får et lite innblikk

Nei, bildet vil ikke..
Men det er bra skap hvertfall! Gjør bare salrommet litt trangt av og til, da enkelte ALDRI lukker skapdørene, og jeg har skap aller innerst..

Kenzo&Buster
Diamantene<3

Redigert av - Ingvild og Kenzo den 27/04/2006 22:10:59 Gå til toppen av siden

LinnMerethe

Skrevet - 24/04/2006 :  09:54:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har hestene mine hjemme,så jeg har relativt stor tumleplass,ikke det at det blir mindre rot av den grunn
Men jeg har da noe som jeg prøver å oppevare ting i jeg også; et lite skap med skyvedører som står i selve stallen, der har jeg ting som jeg trenger gjerne der og da,som f.eks pleiemidler og børster. I salrommet så har jeg en stor hylle,der jeg har alt annet som helst ikke skal ligge på gulvetsom f.eks bandasjer,et par fleecedekken osv...
Begge skapene/hyllene er noe vi har hatt fra før av eller som vi har fått tak i på et annet sted enn butikk,har ikke betalt noe for de. Let litt rundt på loppemarkeder eller låvesalg ol., finnes mye bra der

Ride with the wind
Redigert av - LinnMerethe den 24/04/2006 09:58:10 Gå til toppen av siden

filur 5

» VIP

Skrevet - 28/04/2006 :  09:35:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei vi har store skap, med ordentlige dører å greier som det går ann å låse med nøkkel:)
valgfritt om man vil ha hyller eller ei.. stor plass. jeg har plass til to saler og masse ekstra utstyr.. man kan også ha kasser.. jeg har tre kasset som jeg har dekken shabroker osv i..får plass til det man vil
Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 28/04/2006 :  16:47:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Vi har en rekke med skap, pluss at jeg har kjøpt en plastkasse på Europris(egentlig til hagestolputer) til å ha dekken i. Gå til toppen av siden

-Birgitte-

» VIP

Norway

Skrevet - 13/05/2006 :  00:03:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside-Birgitte-  Svar med kopi av melding
Jeg har et helt vanlig veggskap med to hyller inni. Det er selvfølgelig ikke nok, så jeg har også en ganske praktisk pussekasse fra hööks. I tillegg har jeg og mine ridevenninner en liten komode med hver vår hylle med plass til hjelm og andre småting.Snedig!
Vern om den du er glad i, nemlig din hest:)

Shinga for alltid!<3

Redigert av - -Birgitte- den 13/05/2006 15:32:47 Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 13/05/2006 :  12:10:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Jeg har låsbart utstyrsROM jeg, deler med en venninne Men har også kister der inne (opptil flere), anbefaler de kistene som selges på Bohus etc, til å ha hagestolputer i (hvis noen skjønte hva jeg mente nå).
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 13/05/2006 :  14:45:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
I stallen her har alle hver sin store putekasse, funker kjempefint :) Så har vi hylle nede i stallen, hvor alle har plass til hver sin pussekasse, og annet diverse småtteri. Så har vi som de fleste andre, salhengere til salene, og hodelagshengere til hodelagene. Er veldig lett å holde det ryddig i stallen her :) Og slipper heldigvis å tenke på at ting kan bli tatt, siden vi bare er 4 stk som somser rundt i stallen her, kjempetrivelig :)
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 13/05/2006 :  23:34:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har et likt skap som Opal, bare halvparten så stort, kjøpt på clas ohlson.. Veldig lett, og praktisk..Kosta ikke så mye heller..

Oppbevarer ting som førstehjelpsutstyr, bandasjer, linimenter og salver her. Vedlig greit..

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

Liselotte

» VIP

Norway

Skrevet - 19/05/2006 :  22:51:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiselotte  Svar med kopi av melding
Har en kasse/kiste jeg. I den har jeg salunderlag, grimer, gjorder osv. Altså ting som jeg ikke bruker så ofte (bortsett fra når jeg skal bytte). Pluss at vi på salrommet/varmerommet har en kiste til dekken.
Haoli <3 Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.