hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Har du vunnet ting?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Har du vunnet ting?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Sunniiva

Norway

Skrevet - 23/04/2006 :  18:55:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSunniiva  Svar med kopi av melding
Hei.
Har du vunnet ting før? Hva vant du? Har du bilder? (De dyreste/størrste/fineste tingene)

Det dyreste jeg har vunnet er en bærbar PC
Og jeg vant en pusse kasse i dag, på en islandshest utstilling

Mvh. Sunniva :)

Mari^_^

Norway

Skrevet - 23/04/2006 :  19:04:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg har vunnet en romankonkurranse, og da vant jeg en PENN :P

Ellers har jeg vunnet et weekend jaktkort på villrein (typisk det, når jeg ikke er gammel nok til å jakte det.. Skal si pappa gnei seg i hendene da..) og litt div. småting.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Sunniiva

Norway

Skrevet - 23/04/2006 :  19:08:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSunniiva  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Så stor og dyr xD

Kopi av melding:
Ellers har jeg vunnet et weekend jaktkort på villrein (typisk det, når jeg ikke er gammel nok til å jakte det.. Skal si pappa gnei seg i hendene da..) og litt div. småting.

Opprinnelig postet av Mari^_^

Er faren din jeger?

Mvh. Sunniva :) Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 23/04/2006 :  19:09:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har vunnet masse bamser på tivoli

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 23/04/2006 :  19:10:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Så stor og dyr xD

Kopi av melding:

Er faren din jeger?

Opprinnelig postet av Sunniva-Horse-Lover

Ja, den pennen var jammen dyrebar :P

Både fatter'n og jeg er ihuga jegere Så det var igrunnen en flott premie ;)

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Sunniiva

Norway

Skrevet - 23/04/2006 :  19:15:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSunniiva  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av MajaPeWs

Jeg vinner aldri på tivoli jeg Men broren min vinner alltid

Sunniiva

Norway

Skrevet - 23/04/2006 :  19:15:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSunniiva  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Så stor og dyr xD

Kopi av melding:

Er faren din jeger?

Opprinnelig postet av Sunniva-Horse-Lover

Ja, den pennen var jammen dyrebar :P

Både fatter'n og jeg er ihuga jegere Så det var igrunnen en flott premie ;)

Ok ;) Pappa insisterer på at jeg skal bli det og, men jeg vil ikke!

amadeus+

» VIP

Skrevet - 23/04/2006 :  19:18:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
En gang vant jeg en GIGANTISK pappeske full med godteri fra mix.no Skal si jeg ble positivt overrasket da jeg fikk den på døra :p
(Tidligere Line Kristine) Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 23/04/2006 :  19:25:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Jeg har ikke vunnet så mye selv, men min datter vant en sikkerhetsvest i Pennyklubben. Men ettersom den kun passet til meg fikk jeg den :o) Den har jeg nå brukt i 4 år, og er enda like god som da den var ny!
Ellers så har det vel bare blitt småbamser på tivoli sånn stort sett... Er ikke akkurat født under noe lykkestjerne jeg nei.. :o(

Men på hundeutstillinger har jeg vunnet mye, om det også kan reknes med her.. Der har jeg og bissevoffsene mine vunnet en del pokaler, rosetter, all verdens forskjellige glasser, tallerkener med motiver, sølv-kakespade, te/kaffeservice, div.lysestaker i allverdens fasonger, div. bestikk i rustfritt stål, termoser i div. størrelser, hundefòr og matskåler... Det er ikke måte på hva de arrangerende klubbene har som premier...
(Har bl.a. et helt vitrineskap fullt med talerkener og glass hundene mine har vunnet :o))

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

JohanneOgLita

» VIP

Skrevet - 23/04/2006 :  19:57:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJohanneOgLita  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJohanneOgLita  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av MajaPeWs

Jeg også! Ellers så har jeg vunnet en koffert, t-skjorte og litt andre små ting. Ikke akkurat heldiggris, men fornøyd like vel jeg

Nå nettopp vannt mamma ett middelhavskrus til verdi av 25.000 kr, for to personer! Snakk om lykke det!

Min blogg, våre opplevelser- http://hest.no/blogg/?bid=623 Med film

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 23/04/2006 :  20:06:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har vunnet noe som verken kan kjøpes, byttes eller selges. Og det er Rosita's hjerte.

Gå til toppen av siden

Ferrari & Miriam

Norway

Skrevet - 23/04/2006 :  20:15:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
en gang, da jeg var mindre, var jeg med på en tegnekonkurranse. vant en kaptein sabeltann plakat, jippi
Ferrari & Miriam

Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 23/04/2006 :  20:30:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
VI TAPTE KAMP I DAG PÅGRUNN AV DRIITTDOMMERE!!!!! (ikke vant, altså.. )
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 23/04/2006 :  21:30:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Eg har vunnet mykje på tombola, litt på tivoli og sånne småting.. Eg har i tillegg vunnet kinobilette for to til Charlie og Sjokoladefabrikken, ei krimbok + 5 singlar med eit sånt radio-program. :=) Elles har eg ikkje vunnet så mykje, utenom pokaler og rosettar..:) Det har eg mange av! Åjo, no kom eg på ein ting, eg fekk ein "pokal" for 2.plass på kulestøting i 2003 på skulecupen.. hehe..

Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 23/04/2006 :  21:49:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Jeg har vunnet ¨Månedens hest¨, altså Ibrahim. Vant masse Aloe Vera produkter. Også vant jeg billetter til Monty Roberts som var på torsdag! :D

Redigert fordi jeg ikke klarer å skrive.

''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave''
Redigert av - Kristine & Ibrahim K den 24/04/2006 09:33:39 Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 23/04/2006 :  22:15:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Jeg har vunnet jodhpurs, ridebukse og andre hesteting, klokke, relativt små pengebeløp. Ikke noe som har videre betydning for meg igrunn.
Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.