hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Venteklubb
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Avl/oppdrett
 Venteklubb
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

Kine og Tassen

» VIP

Norway

Skrevet - 25/04/2006 :  20:51:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Får kanskje lov til å være med jeg og,selv om det svigermors hoppe som venter føll. Hun ble bedekt 2.mai i fjor,og har dratt godt over gjennomsnittlig drektighet nå. Hun har i hvertfall blitt vant med at matmor sover i stallen!
Har hatt melk i flere uker,men dog ingen ekte vokspropper. Det sparker godt inni der,og magen henger moden og fin. Ender vel med at fødselen må settes i gang?

Blir helt føllsjuk av å høre om hopper og føll nå,gleder meg vanvittig til å bedekke hoppa mi! Er noe spesielt med shettisføll..

Gå til toppen av siden

Kine og Tassen

» VIP

Norway

Skrevet - 26/04/2006 :  11:27:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Føllet kom seint i går kveld. Nydelig sportsponnihingst! Om noen år er han på alles lepper.. Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 27/04/2006 :  17:15:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det burde ikke skjedd...men det har det. JEG ER BLITT BESTEMOR!

Det kom en stor hoppe i formiddag,hvem som da er pappa krever en smule detektivarbeid,men ren Isis er det i hvertfall.Bilder kommer på nykomlingtråden bare jeg greier å sitte stille lenge nok til å legge dem inn.

Den unge damen er jarp (rødbrun m svart man) tøff og med diger hvit stjerne på.

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 27/04/2006 :  17:39:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Gratulerer så masse Kurre! Gleder meg til å se bilder av dyret!

www.hestene.no Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 27/04/2006 :  17:40:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Næmmen, gratulerer
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Milda+Tilla

Norway

Skrevet - 27/04/2006 :  20:35:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMilda+Tilla  Svar med kopi av melding
Jeg får vel melde meg inn jeg å;) Tilla hadde termin i går (26) blir helt syyyk av å vente! Hun har fått jur, men pattene er ikke fylt enda. Krysset er nedsunket, og magen er diger! Står opp klokken 4 hver natt (pappa sjekker når han fôrer om kvelden, og evnt kl 2) også sjekker jeg med en gang jeg står opp. Må si det er ganske slitsomt å stå opp hver natt, men det er verdt det!

Er så missunelig på dere som allerede har fått føll! Gleder meg til bebisen kommer<3

Klem

MVH Milda Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 27/04/2006 :  20:37:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Gratulerer med føll, alle sammen! :-D
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 29/04/2006 :  00:16:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Dette går eg og ser på for tida..blir gal!!

ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

Stall..Bjørnebu

» VIP

Norway

Skrevet - 29/04/2006 :  10:26:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall..Bjørnebu  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall..Bjørnebu  Svar med kopi av melding
Melder meg ut jeg også. Begge hestene mine fødte på samme dagen. Hva er odsene på det? Når de hadde termin med 3 ukers mellomrom. Så nå kan jeg sove trygt om natta
Heidi

Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 29/04/2006 :  11:14:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vi venter to føll her på stallen også, et nordlandsføll og et connemaraføll, begge skal fole i mai.

Jeg fikk jo helt hetta i går! Gikk forbi luftegårdene og der låg nordlandshesten strekk ut med løftet bakben. Jeg gikk bort og jammen sivet det ut noe av rompa! Så jeg løp av gårde til eieren og spurte -Kan jeg få være jordmor? -HVA! Er fødselen begynt??? Og så løp han av gårde. Men neida, det var ikke fødselen som var i gang. Hun hadde bare lagt seg i "ollvelte" (vet ikke hva dere kaller det), altså hun hadde rullet seg, og laget en liten hump som hun ikke klarte å reise seg fra pga den store magen. Og det som sev bak var bare pga trykket. Så han fikk henne på bena, og så var alt ok igjen, og jeg må vente enda noen uker.... =( Jeg som hadde håpet å få være jordmor. Dumme hestene får jo alltid føll på natten, og da sover jeg....

Gå til toppen av siden

Ellbell

Norway

Skrevet - 29/04/2006 :  16:41:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideEllbell  Svar med kopi av melding
Er med i klubben jeg=)
Pyrla har termin 5 mai og vi venter i spenning på Ringo - avkom!
Line, som passer hesten mens jeg jobber på Langedrag, er hundre prosent sikker på at det er en liten hingst=) Gleder meg til den telefonen ja!

Ser ikke snuppa mi før 10 mai en gang så dette er hel fælt! Tenk om hun får før jeg kommer meg hjem? sukk...

Forøvrig GRATULERER til alle dere som er utmeldt! Hold oss oppdatert med navn!!

Ellbell&Thirla&lilleufødt

Gi meg en vrengt polvott - any day! Gå til toppen av siden

Milda+Tilla

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  10:14:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMilda+Tilla  Svar med kopi av melding
Nå må jeg melde meg ut jeg også! Tilla fikk føll lørdag ettermiddag, en nydelig hingst som ligner på mora. Endelig! Fødselen gikk problemfritt, og etter litt jobbing fikk føllet reist seg og drukket også. Han er en nydelig liten krabat!
MVH Milda Gå til toppen av siden

Garvik

» VIP

Skrevet - 02/05/2006 :  01:24:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Venter ennå jeg......... Nå har hun sunket ned på krysset, spenene er poppet ned, men ennå ikke melk i dem. Virker føll-sjuk. Nettopp vært ute i stallen og sjekket, og må nok ut igjen om noen timer. Noen som vet om "første-gangs-fødende" føller uten melk i spenene???
Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 02/05/2006 :  10:24:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Melka kan komme på den siste timen...Damen her hjemme hoppet elegant over både "nedsynking",vokspropper og jur fyllt de siste to dager.

Alt skjedde samme morgen som føllet kom.
Nå har hun hatt endel føll tidligere,men slikt er individuelt.

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 05/05/2006 :  14:43:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Fikk nettopp vite at ei hoppe som står på stallen vedsiden av der Løkken og Miss står venter føll om 1.5 mnd ca. Ikke ventet. Hun kom hjem litt etter jul etter å ha stått borte på helfor, og resten er en lang historie. Nå håper jeg bare alt går bra, hun er jo faktisk 21 år.
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.36 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.