hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Erfaringer med Sportsfor?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Foring
 Erfaringer med Sportsfor?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Alvanesen

» VIP

Norway

Skrevet - 22/04/2006 :  22:46:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlvanesen  Svar med kopi av melding
Jeg bruker svart havre til min traver på 5år.. Det fungerer kjempe godt for oss, og det er virkelig verd pengene.. Kommer nok alltid til å bruke dette som tilskudd til damp valset havre selvom havren i framtiden vil bli 100% muggsopp fri..

Det jeg lurer på om andre har erfaringer fra denne leverandøren?

*Saltstein fra Himalaya har også en hest på stallen fått seg, men han har ikke rørt den enda, så vi vet ikke så mye om det..
*Makor trenger ikke jeg for hesten min har verken manglende arbeidsvilje, muskelstivhet, muskelømhet, stress, nervøsitet eller dårlig psyke.

*Equimun skal være veien til et sterkere immunforsvar! Hjelper visst også mot eksem, mugg og vorter..
Jeg har tenkt litt på dette, vil bare IKKE ha syk hest..

*Irish Mash er det også en hest på stallen som har begynt å få.. Hesten min har fått smake på dette, og elsker simpelten denne "grøten" Det brukes etter harde treningsøkter,rekonvalens,under transport og som forebygging av kolikk.. Det er en velsmakende blandingen som virker appetit- og fordøyelses-stimulerende. Den virker utrensende i hele fordøyelseskanalen,og stabiliserer generelt stoffskiftet..
Min har liten apetitt på mat, kansje dette hjelper?

*Det er selvfølgelig masse annet de selger, men det er Irish Mash og Equimun jeg lurer litt på Er dette bra, eller blir det for mye "dilldall" i foret synes dere?

Det er ikke størrelsen det kommer ann på...!
www.piczo.com/alvanesen

xxxoooxxx

Norway

Skrevet - 23/04/2006 :  00:58:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressexxxoooxxx  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Det brukes etter harde treningsøkter,rekonvalens,under transport og som forebygging av kolikk..

Jeg er nå ikke noe glad i kli sånn generelt (mash inneholder kli), men at de driver å anbefaler noe som helst til innimellombruk kan jeg ikke fatte og begripe og er på tvers av all min kunnskap om hest. Hester skal IKKE ha fôrforandringer hele tiden. Det tar en hest 30 dager bare å ta opp ett nytt fôr skikkelig, de må jo lage "bakterier som spiser det fôret". Om du gir en ting et par ganger i uka kanskje så dauer de bakteriene igjen før du får gitt til neste gang. Enten gir man noe hver dag, eller så gir man ingenting; det er i hvertfall min mening
Gå til toppen av siden

Alvanesen

» VIP

Norway

Skrevet - 29/04/2006 :  20:48:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlvanesen  Svar med kopi av melding
Ikke det nei
Det er ikke størrelsen det kommer ann på...!
www.piczo.com/alvanesen
Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 29/04/2006 :  21:29:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
OT: Så rart det var å ikke se Baion i avataren din Yvonne..
Gå til toppen av siden

IdaogCo

» VIP

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  22:30:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har brukt både saltsteinen fra himalaya,equimun og irish Mash på Dag Jørn. Bruker det en dag i dag selv om jeg har gått tom gta saltsteinen fra himalaya.. Og jeg bruker maisen(ser ut son cornflakes og sportsmiuslien. Jeg er storfornøyd med dette og det fuker ganske bra på Dag Jørn.....
Jeg har ikke merket noe negativt med bruk av for fra sportsfor. Og det er mange produkter de har som jeg har lyst å bruke, men må vente med det pga økonomien. Hehe...

http://vip.hestemarked.no/galleri.asp?ID=10993&galleri=show&side=10 Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.