hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - 210 hunder på 12 kvadratmeter...(Sterke bilder..)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 210 hunder på 12 kvadratmeter...(Sterke bilder..)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

kine_M

Skrevet - 11/05/2006 :  15:59:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
stakars dyr:( blir lei meg av sånt. Æsj hvor kvalmt det var at hundene spiste av døde hunderX( Jeg hadde besvimt av skrekk viss jeg hvar der. uff, at noen kan gjøre sånt. grøsser i ryggraden Gå til toppen av siden

Tonje_

Norway

Skrevet - 11/05/2006 :  19:13:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
Huff.. Stakkar hunder..

Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

marte+quicky

Skrevet - 28/05/2006 :  22:50:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
uff da.. tenker meg de fikk et ordentlig bad og klipning. Dama døde så det er vel vanskelig å legge skyld på noen... men rart hun ikke hadde familie og venner som reagerte.

Opprinnelig postet av Lopke

er jo ikke vanskelig å legge skyld på noen! seff er det damas skyld! 200 hunder på 12 kvadratmeter!?

Du finner meg på ForumHest!

www.hestene.no
Gå til toppen av siden

-Berit-

» VIP

Skrevet - 30/05/2006 :  19:51:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Å, så forferdelig.. ! VAnskelig å skylde på noen ja, rart ingen andre rykket inn tidligere.. Familie og sånt noe.. Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  15:12:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Hovedansvaret for misshandlingen ligger uansett på den gammle damen, ikke familie eller venner. Er ikke sikkert hun har familie eller venner engang.

MEN: Ser man slikt, har man plikt til å melde fra. Ingen tvil om det!

Forferdelig er det uansett..

Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 05/06/2006 :  17:27:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
øhhh, var det virkelig ingen som reagerte? Stakkars, stakkars hunder.. *rister på hodet*
Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!

- Marit Petra
Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 06/06/2006 :  09:33:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg er kanskje litt for hard når det kommer til slikt, men jeg mener at den damen skulle bedt om hjelp når hun så hun ikke klarte og gi hundene sine det de trengte! Ingen dyr - eller mennesker - fortjener og leve under slike forhold....

Opprinnelig postet av Bente_og_Etanec

Nå har jeg ikke gravd meg igjennom alle svarene, men som kommentar Bente: Dette er "samlere". De vil ikke ha hjelp, og der er ikke selv i stand til å se hva de gjør mot dyrene sine. De tror selv de gjør en god gjerning og dette er en sykdom. Det er ikke dermed sagt at det er greit å ha et slikt hunde/dyrehold, men det er mange slike mennesker rundt om på planeten. Desverre...
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  09:38:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Jeg er kanskje litt for hard når det kommer til slikt, men jeg mener at den damen skulle bedt om hjelp når hun så hun ikke klarte og gi hundene sine det de trengte! Ingen dyr - eller mennesker - fortjener og leve under slike forhold....

Opprinnelig postet av Bente_og_Etanec

Nå har jeg ikke gravd meg igjennom alle svarene, men som kommentar Bente: Dette er "samlere". De vil ikke ha hjelp, og der er ikke selv i stand til å se hva de gjør mot dyrene sine. De tror selv de gjør en god gjerning og dette er en sykdom. Det er ikke dermed sagt at det er greit å ha et slikt hunde/dyrehold, men det er mange slike mennesker rundt om på planeten. Desverre...

Opprinnelig postet av BirgitteogVickie

Ja, jeg vet det... Men min fornuft greier ikke forstå hvordan disse samlerne kan leve under slike forhold, og at de ikke greier se hvordan dyrene deres lir...
Har sett mange slike samlere på tv (Animal Planet), men fatter bare ikke hvordan det går an og bli så syk..
For meg blir det bare en haug med spørsmål ut i løse luften, disse samlerne vil jeg aldri være istand til og forstå..

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 06/06/2006 :  10:58:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nei, det er det jo ingen "friske" mennesker som klarer heller, fordi det er så feil og bakvendt og strider imot enhver fornuft. Men disse menneskene kan kanskje sammenlignes litt med de som lider av spiseforstyrrelser. De ser ikke det samme som oss friske, for det er jo det det er, en sykdom.

I deres verden ser de vel på seg selv som barmhjertige samritaner, mens i virkeligheten er de alle dyr sitt største mareritt. Kanskje lever de i en verden a la Don Quijote, hvor alle dyr skal reddes, mens de i virkeligheten kun skaper død og fordervelse rundt seg...
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 06/06/2006 :  11:30:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Ja det var en meget god forklaring på disse samlerne, Birgitte
Håper dyrevernet kan bli mer observant på slike samlere i Norge også, tror der er flere enn vi er klar over

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.