hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Essi Vira og Finstadmort - kaldblodstravere
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Essi Vira og Finstadmort - kaldblodstravere
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

VictoriaTh

» VIP

Norway
Innlegg: 807

Skrevet - 18/04/2006 :  19:27:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Hei
Nettopp funnet ut hvem foreldrene til hesten min er, og tenkte det ville vært morsomt å se noen bilder av dem og sånt. Er det noen som hvet hvor jeg kan finne bilder av dem, eller som har kjendt noen av disse to hestene?

Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-

hestvika

Innlegg: 31

Skrevet - 18/04/2006 :  21:48:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Essi vira er/var svart. hu sto her ute for mange mange år siden. mulig at jeg kan grave frem et bilde av henne til deg. hvis du gir meg noen dager....tror hu hadde en hel/halvsøster som het essi stegga. de sto her ute sammen og begge var svarte Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway
Innlegg: 807

Skrevet - 22/04/2006 :  11:52:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Det hadde vært veldig fint
Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

Leikas

Norway
Innlegg: 679

Skrevet - 22/04/2006 :  21:22:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
www.hesteguiden.com sin bildebase, finner du mest sannsynlig bilder av Finstadmort :)
Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway
Innlegg: 807

Skrevet - 23/04/2006 :  00:19:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
FHar prøvd, men finner ingenting :/ Har også prøvd med Essi Vira der, men da kommer det bare mange forskjellige, og jeg vet ikke akkurat hvordan hun ser ut :P
Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

linki

Innlegg: 640

Skrevet - 23/04/2006 :  01:25:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har gamle hingstekataloger så jeg kan undersøke om jeg finner bildet av han. Men det kan drøye en stund. (har det ikke liggende her)
Redigert av - linki den 23/04/2006 01:26:20 Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway
Innlegg: 807

Skrevet - 23/04/2006 :  01:30:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Blir glad for alt Linki
Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

GML

» VIP

Norway
Innlegg: 348

Skrevet - 01/05/2006 :  23:42:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGML  Svar med kopi av melding
Jeg hadde ei hoppe etter Essi Vira som het UnniviraDesværre lever hun ikke lenger nå. Hun var stor og kraftig og av fargen huskbrun. Flott hest men med dårlig gemytt,desværre
Gå til toppen av siden

Maria og sima`n

» VIP

Innlegg: 6

Skrevet - 08/05/2006 :  03:56:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
heisann! tror det er en liten misforståelse her!he,he;) var ikke unnivira etter unni frøya da? vet hollvira er etter essi vira.hun er mørkebrun,nesten sort med bles hvis jeg ikke husker helt feil:) Gå til toppen av siden

GML

» VIP

Norway
Innlegg: 348

Skrevet - 08/05/2006 :  14:04:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGML  Svar med kopi av melding
Maria: Jooooo, jeg blandet stamtavlene til Unnivira og Hollvira Det stemmer som du sier, Hollvira var etter Essivira Hun lever og har det bra som avlshoppe i Andebu utenfor Tønsberg nåSorry at jeg feilinformerte
Gå til toppen av siden

Maria og sima`n

» VIP

Innlegg: 6

Skrevet - 08/05/2006 :  23:49:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
he,hedet er fort gjort! Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.