hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Peer Gynt Rideleir ??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Rideleir/rideskole
 Peer Gynt Rideleir ??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Hanne & Reggie

Skrevet - 17/04/2006 :  22:52:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er det noen som har vært på " Peer Gynt" Rideleir??
Vurderer å dra dit..

Noen som har lyst til å dele sine erfaringer derfra..
Så jeg ikke velger feil i år ??!

Klem, Hanne & Reggie

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 18/04/2006 :  00:02:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
venninna mi og kompisen vår har vært der.så møtte de han som har stemmen til timon i løvenes konge.hihi

i hvert fall,praktiserer mye horsemanship som jeg er for der.blandt annet høyre og venstre dager.
var visst alltid noe å gjøre,så du kjeda deg aldri:))

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 18/04/2006 :  06:31:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Heisann. Har ikke vært der en hel uke, men har vært på kurs der. Veninna mi jobbet der flere somre.

En fin kombinasjon av turridning og baneridning. I tillegg mye lærerikt hestestell og NH. :-)

(Dette var på 3 dagers kurset, jeg har ikke vært på selve leiren)

www.hestene.no Gå til toppen av siden

karen&irpill

Skrevet - 18/04/2006 :  09:52:02  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingkaren&irpill  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressekaren&irpill  Svar med kopi av melding
Har vært der tre ganger på rideleir, for noen år siden. Lærte veldig mye, og det er en utrolig kul feltrittbane der som vi fikk ta en gang tror jeg (hvertfall når jeg var der). De er kjempekoselige.
Det eneste var at det var litt store grupper, det var kun 2 da jeg var der, A og B der A var for de mest erfarne. Det ble litt mange på hver gruppe.

Men en kjempefin rideleir=)

[Karen og Irpill] Gå til toppen av siden

Stjerneskudd.

» VIP

Norway

Skrevet - 19/04/2006 :  08:33:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStjerneskudd.  Svar med kopi av melding
Var der på rideleir i 1992

Da var det kjempebra i allefall!! Lærte veldig mye om ridning og hestestell.

Stina og Skuddis Gå til toppen av siden

KarenG

» VIP

Norway

Skrevet - 19/04/2006 :  18:46:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKarenG  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKarenG  Svar med kopi av melding
hvor dyrt?
Never give up on the things that make you smile! Gå til toppen av siden

karoline_og_paj

» VIP

Skrevet - 04/05/2006 :  21:31:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei, jeg ville ikke reist dit hvis du har store planer om å lære masse. var der for noen år siden med ponnien min og gledet meg til å lære masse nytt. Jeg spurte hva som var forskjellen på uerfaren og erfaren time før jeg meldte meg på og de sa at den erfarne timen var for de som kunne galoppere, så jeg melte meg på den erfarne timen. Jeg galopperte ikke en eneste gang hele uka!!
Og vi var alt for mange på hver time, tror vi var 12 hester på en 20x40 bane, fikk ikke gjort noe fornuftig.
Og sprang timen var et lite hinder på X som vi fikk hoppe kanskje 5 ganger hver, vi måtte stå å vente på tur så hestene ble jo kalde mellom hver gang de fikk hoppe.
En dag skulle vi ri i terrenget, jeg gledet meg skikkelig fordi jeg akkurat hadde begynt med dette hjemme. Vi hoppet over 5 stokker i en bakke og løp igjennom en vanndam.
Det var skikkelig skuffende for vi red forbi mange kjempefine hinder.

Har regnet på det etterpå og funnet ut at den uka red jeg mye mer på tur enn på banen.

Syntes også det var skikkelig skuffende at jeg måtte lære hvordan man saler på og børster hesten. Jeg kom jo faktisk med egen hest.

Håper jeg ikke virker skikkelig grinete med dette innlegget, men jeg ble skikkelig skuffa. jeg vet jo ikke hva slags foventninger du har til en rideleir. Lykke til med valget

Gå til toppen av siden

Mie Ulrika

Skrevet - 05/05/2006 :  07:29:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nå skal ikke jeg uttale meg om akkurat Peer Gynt, men jeg har den erfaringen at rideleirer ikke er noe for de som har egen hest. De fleste som har egen hest har kommet så langt at de får mer ut av oppholdet om de drar på en treningsleir i stedet...
A life lived in fear is a life half lived Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 05/05/2006 :  08:26:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Nå skal ikke jeg uttale meg om akkurat Peer Gynt, men jeg har den erfaringen at rideleirer ikke er noe for de som har egen hest. De fleste som har egen hest har kommet så langt at de får mer ut av oppholdet om de drar på en treningsleir i stedet...

Opprinnelig postet av Mie Ulrika

Jeg henger meg på den jeg! Hvis du f eks drar til en trener du vil ri for og er der en uke, får du mye mer individuell trening, trening som passer til ditt bruk, og som vil hjelpe deg og hesten din. Slik at dere kommer dere videre

Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 05/05/2006 :  17:22:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Mie Ulrika

Det er jo kanskje meningen at man skal kose seg på rideleir isteden for å jobbe slik som på treningsleir.

Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 05/05/2006 :  20:04:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
På rideleir drar man for å kose seg sammen med hesten og andre mennesker - en deilig sommerferie, hvor man kanksje, om man er heldig, lærer noe nytt. Man forventer dog litt kvalitet når man betaler såpass mye som det faktisk koster.

På treningsleir drar man dersom man har et konkret mål om å ha en intensiv treningsuke, f.eks. midt i sesongen.
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.38 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.