hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bare en tanke..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Bare en tanke..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Mari^_^

Norway

Skrevet - 17/04/2006 :  20:40:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg er medlem på et annet forum. De har enorm aktivitet, med mye 'tulleposting' (les:useriøs posting). De har for kort tid siden ordnet det slik at innlegg du poster i off-topic forumet (slik som 'mellom himmel og jord') ikke teller med på antall innlegg. Kunne dette vært noe å gjennomført her på HM? Der har andelen av useriøse innlegg - som man ofte finner på slike forum - gått ned kraftig. Det postes enda aktivt i off-topic forumet, men det teller altså ikke med på innleggstelleren.

Tanker om dette?

www.hestene.no

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 17/04/2006 :  21:06:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
*klappe i hendene for Mari!*
-Marte Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 17/04/2006 :  21:11:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Enig!

Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 17/04/2006 :  21:43:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bare en tanke...
Vil ikke de andre forumene bli fylt opp med useriøse innlegg som egentlig hører hjemme på "mellom himmel og jord"? Hvis man først skal poste useriøse innlegg så bryr man seg kanskje ikke helt om de ligger der de hører hjemme... Vanskelig for å formulere meg ja!

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 17/04/2006 :  21:49:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Bare en tanke...
Vil ikke de andre forumene bli fylt opp med useriøse innlegg som egentlig hører hjemme på "mellom himmel og jord"? Hvis man først skal poste useriøse innlegg så bryr man seg kanskje ikke helt om de ligger der de hører hjemme... Vanskelig for å formulere meg ja!

Opprinnelig postet av MajaPeWs

Som på "Diverse", kommer en del useriøst der.

Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 17/04/2006 :  22:01:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Lurer på en ting. Når man sletter en melding, teller den ikke på innleggstelleren da?
Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

amadeus+

» VIP

Skrevet - 17/04/2006 :  22:01:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor de innleggene ikke skal telle som "vanlige innlegg". Hva er så stort med å ha postet masse? Hvorfor bryr folk seg om den der i det heletatt? *oppgitt*

Men dette forumet er kanskje litt "annerledes" enn forum uten et spesielt tema. Her skal man jo i hovedsak diskutere hest.

(Tidligere Line Kristine) Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 17/04/2006 :  22:06:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor de innleggene ikke skal telle som "vanlige innlegg". Hva er så stort med å ha postet masse? Hvorfor bryr folk seg om den der i det heletatt? *oppgitt*

Men dette forumet er kanskje litt "annerledes" enn forum uten et spesielt tema. Her skal man jo i hovedsak diskutere hest.

Opprinnelig postet av Line Kristine

Jeg sier ikke at det vil hjelpe - men på det forumet det ble gjort, minket useriøsiteten skrekkelig på bare noen uker. Kan nevne at det var et temaforum (et forum om trening) og at det er omtrent som her - ulike forum med ulike temaer, men med en rød tråd - trening.

Ok, det kan føre til at resten av forumet blir fylt opp av mye rart, men da skulle man hatt noen til å flytte de mest useriøse emnene til off-topic forumet.

Jeg har ikke noe i mot at folk poster mye, det er jo bare positivt, men jeg er lei av alt for mye useriøst.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 17/04/2006 :  22:08:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
eller ha moderatorerer som fjerner useriøse innlegg?
Gå til toppen av siden

amadeus+

» VIP

Skrevet - 17/04/2006 :  22:09:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, skjønner :) Jeg er enig med deg også. Men hva med å fjerne telleren? Da tror jeg noen hadde tenkt seg om to ganger før de peiset på med nye tråder som fantes fra før :P
(Tidligere Line Kristine) Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 17/04/2006 :  22:11:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
bare sånn for orienteringen så driter jeg i den tellern.skjønner ikke engang hvorfor den er der..?
hadde nok ikke svart noe mindre av den grunn.men det jeg er lei av er alle de som kommenterer det hele tiden.når jeg sier noe,så er det faktisk fordi for meg er en mening med det.

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 17/04/2006 :  22:12:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Ja, moderatorer som deltok aktivt for å flytte/fjerne altfor tullete innlegg (selv om det fungerer godt i dag med å medle fra, kan det vel bli enda bedre) er en bra idè. Det samme er å fjerne telleren, eller ihvertfall gjøre den mindre synlig på en måte.

Mari^_^

Norway

Skrevet - 17/04/2006 :  22:13:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
bare sånn for orienteringen så driter jeg i den tellern.skjønner ikke engang hvorfor den er der..?
hadde nok ikke svart noe mindre av den grunn.men det jeg er lei av er alle de som kommenterer det hele tiden.når jeg sier noe,så er det faktisk fordi for meg er en mening med det.

Opprinnelig postet av sigyn,brauta og rubin:)

Bare for å ha det sagt med en gang: Dette gjelder ikke deg, jeg sikter IKKE til enkeltpersoner, så slapp av =)

lucky june

Norway

Skrevet - 17/04/2006 :  22:33:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
hvor er den innleggstelleren?? nå har det vært utrolig mye snakk om den, men jeg finner den ikke.
~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 17/04/2006 :  22:34:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
^Står rett under "upassende innlegg"-knappen til venstre.

Kopi av melding:
Lurer på en ting. Når man sletter en melding, teller den ikke på innleggstelleren da?

Opprinnelig postet av oOVictoriaOo

Jo. Uansett hvor mange innlegg du sletter, så synker ikke telleren.

Redigert av - Bustetrollet den 17/04/2006 22:39:58 Gå til toppen av siden

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 17/04/2006 :  22:40:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
<------------------------- Der er telleren,nederst:P
Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.42 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.