hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Passer du som bonde?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Passer du som bonde?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 17/04/2006 :  12:31:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Jeg er visst landbrukselev, fikk 70% :) (er nå egentlig byjente da)

Men jeg vil ikke ha stor bondegård, jeg vil ha småbruk; med hest og kanin og geit og katt og liten elv og grønne skoger. *drømme drømme*

Redigert av - Eva V den 17/04/2006 12:37:30 Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 17/04/2006 :  12:38:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg fikk 58% var landbrukselev jeg og;)

Opprinnelig postet av Brun best

Det fikk jeg også

Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 17/04/2006 :  12:40:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
98% neei, er ikke klar til å bli bondekone enda.. :-S
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

Angela_Dunjar

» VIP

Skrevet - 17/04/2006 :  12:42:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Score: 77% Du må bo på gård,- ingen tvil. var det jeg fikk beskjed om..hehe... er vel ikke jeg som blir bonden på gården men skal da flytte på gård til sommeren:-D

Man skal ikke tro man er noe, man skal vite ;p Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 17/04/2006 :  13:10:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
54 prosent!
å fillern..
å jeg går lissom bondelinja.ahahah
*må nok følge med der i timen jeg*

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 17/04/2006 :  13:44:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
...landbrukselev.

Score: 70% Hvis du ikke allerede går på landbrukshøyskole, så bør du begynne der. Du kommer til å nå langt!

Fint å se at jeg har plukket opp et og annet av bondevenner

Ellers var deler av spørsmåla ganske tilbakestående. Når står bonden opp, og når legger han seg? Kommer an på individet og hva han har på gården det. Eta meg.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 17/04/2006 :  17:00:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Fikk 50 % jeg, er jo i grunn et by-menneske, men har en drøm om en gård en gang i fremtiden.
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Jollypopp

Skrevet - 17/04/2006 :  17:05:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJollypopp  Svar med kopi av melding
70%...
Ett menneske uten ironi er et menneske uten sjel. Et menneske uten sjel er et tomt menneske. Kan et tomt menneske kalles et menneske? Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 17/04/2006 :  17:19:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Eg bur allereie på gard (har gjort det heile livet), og fekk 81%. Synes der var nokre rare spørsmål ja. Desse spørsmåla peika meir mot østlandet synes eg, for så og seie ingen av spørsmåla passa til her eg kjem frå Å det me kortid ein skal stå opp og leggje seg? Det passar i vert fall ikkje med kortid han far legg seg og står opp!
Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 17/04/2006 :  18:16:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
fikk 66% jeg ;)

er jo født og oppvokst på en gård, så det var bra jeg kom over 50% vertfall! hehe..

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Lene&Dagmøy

Norway

Skrevet - 17/04/2006 :  22:06:09  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingLene&Dagmøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLene&Dagmøy  Svar med kopi av melding
LANDBRUKSELEV:p:p Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 17/04/2006 :  22:35:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Du er.....
...gårdeier.

Score: 85% Du må bo på gård,- ingen tvil.

Jøss, jeg som har bodd i byen hele livet og greier

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 17/04/2006 :  23:02:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
66%

Har ikke tenkt til å gå på mer skole, så får finne meg en odelsgutt å være landbrukselev hos, hihi

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Stall..Bjørnebu

» VIP

Norway

Skrevet - 18/04/2006 :  08:14:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall..Bjørnebu  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall..Bjørnebu  Svar med kopi av melding
Har alltid hatt lyst å ha stor bondegård jeg da, men aldri hatt det da, men.... fikk 81% hvertfall:)
Heidi

Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 18/04/2006 :  10:40:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Fikk 77% Gårdeier.. Stemmer jo delvis, :P leier gård.. hehe..

Idiotisk de spørsmålene om når han skal stå opp og når han skal legge seg ja, kommer veldig ann på hva de har på gården.. Jeg personlig står ikke opp før halv 8, og en kan da vel for pokker legge seg når man vil!!

Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.35 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.