hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - travstaller?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Trav
 travstaller?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

ikkeibruk

Skrevet - 16/04/2006 :  22:21:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei!!! vil vite m hvor dere jobber eller kunne tenkt dere å jobbe på en travstall!? klem

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 16/04/2006 :  23:27:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
har *jobba* hos morten a. eier blandt annet steinsvald elden.også per h.eier av blandt annet hvattdjerven:)
elsker å jobbe på travstaller,da det er så deilig å komme bort fra det jæ.... fisefine ridemiljøet i blandt eller dikke-dokkemiljøet som noen kaller det.

oxo må jeg nesten nevne at en gang i fremtiden har jeg lyst å jobbe hos bullern

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*

Redigert av - sigyn,brauta og rubin:) den 16/04/2006 23:40:00 Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 17/04/2006 :  00:00:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Jobber i travstall, men ikke for noen -kjent- trener.. Er egentlig bare en privatstall med 17 varmblodstravere :) Trener blant annet Redlight Lain og Blue Fighter :)
Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 18/04/2006 :  11:56:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Jobbet/jobber fremdeles i samme "travstallen", ikke noe kjente saker, men Callie Elling var/er den beste vi har hatt med nesten 500000,- innkjørt (amatørtrent).. Og hu har banka Blue Fighter maaange ganger.. ;P hehe

Men skulle jeg vært på en annen stall f.eks. så kunne jeg virklig tenkt meg å jobbe for Kari Lähdekorpi, nede på Halmstad.. Han har jeg sansen for.. Også Goop-karene da.. For ikke å glemme Lutfi Kolgjini!!

Redigert av - Madam Fame den 18/04/2006 21:06:11 Gå til toppen av siden

Irene A

Norway

Skrevet - 18/04/2006 :  21:10:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIrene A  Svar med kopi av melding
Jeg har jobbet for Sven Olav Weberg, en hundre prosent ærlig og seriøs kar, som alltid satte hestens ve og vel først. Hvis jeg kunne valgt ut noen andre å lære av, ville det blant andre være Stig H Johansson og Lutfi Kolgjini.
Blogg: http://www.hest.no/blogg/?bid=643 Gå til toppen av siden

Birk Mollyn

» VIP

Skrevet - 19/04/2006 :  22:38:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei
Jobbet i min ungdom for Cato Antonsen på momarken travbane.
En fin og lærerik tid.

Har også jobbet hos en amatør trener for et års tid siden.

Nå har jeg bare min vakre gutt å trene.
Gå til toppen av siden

mullert

» VIP

Norway

Skrevet - 20/04/2006 :  17:50:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg *jobber* for tom magnussen som har stall på bjerke..jeg har hatt hester fra han og nå til helga skal jeg passe stallen hjemme på hadeland mens han er på løp..har nå vært utplasert hos han i to dager og stelt hestene..noen av hestene som er der er analyst hanover, feet of flames, sky of lajo og super flyer m.
ny profil!!! den nye er mighty_spin Gå til toppen av siden

MEDALLION

Skrevet - 25/04/2006 :  12:37:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei jeg driver hos steinar holm.. veldig fint å bra der.. å man lærer veldig mye! Gå til toppen av siden

Irriducibili

» VIP

Skrevet - 25/04/2006 :  22:15:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har jobbet litt forskjellige steder i det siste. Vært i Italia og Frankriket, akkuratt nå er jeg i USA hos Smedshammer. Trives kjempegodt her, har fått kremjobben, er driver, og kjører hester hele dagen. Stallen er jo veldig bra, og selv om det kan bli lange dager er det verdt det!

Alle staller jeg har jobbet på har hatt mye å tilby, du lærer noe nytt hvert eneste sted. Og aldri har jeg hatt problemer med å komme meg opp om morgenen heller Jobben er super. Det har vært veldig morsomt å jobbe utenlands, har fått reist og sett mye. det anbefales, enkel å finne jobb også. Selv om en bør passe på hvem man jobber for også. Men har folk muligheten til å reise noen måneder eller noen år, så bør de gjøre det!!
Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 26/04/2006 :  08:38:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Jeg har jobbet i både store og små travstaller. Jeg elsker miljøet, men det er noe pengeglad :) Jeg går mer enn gjerne tilbake til travstallene engang når jeg ikke har hesten min lengre.
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

marte+quicky

Skrevet - 29/04/2006 :  19:42:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei! Jeg jobber i en trav og avls-stall som heter Lørge Hestealsgard, for Lars O. Romtveit. Har lært veldig mye der, bla å kjøre og mye om avling osv. Mange kjente hester har vært der i forbindelse med avl, f.eks Moe Odin, Sjefen, Røste Bo (er der nå), kriterievinner i fjor Åsajerven (er der nå), Moe Vilja(mor til Moe Odin), hoppe-kriterievinner Sima Frøya, Laumb-vinner Åsaelden(er der nå), osv,osv. senere kan jeg tenke meg å jobbe i en trenerstall, kanskje hos Tor Olaf Halle, for der er jeg kjent, den ene hesten min står til trening der, osv... mvh marte
Du finner meg på ForumHest!

www.hestene.no
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.36 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.