hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - har noen sett eller hørt om red bull?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 har noen sett eller hørt om red bull?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

UnitedNick

» VIP

Innlegg: 11

Skrevet - 16/04/2006 :  19:09:40  Vis profil  Svar med kopi av melding

red bull er en rød vallak han sto på stall bergan før.savner han velsig så hvis noen hvet noe om han eller har et bilde så PLIZZZZZZZZZZ SVAR HER!!!!!!. da hadde jeg blitt glad

Flokus

Norway
Innlegg: 1901

Skrevet - 16/04/2006 :  19:14:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Red Bull?
Står en Red Bull på Rogaland Rideklubb hos Sara Stoltenberg.
Rød sportsponnivallak, uten avtegn (tror jeg)..

Han?

Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway
Innlegg: 4435

Skrevet - 16/04/2006 :  19:15:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Er dette en sportsponni/hest - rød? I såfall var jeg med når han ble født og de første dagene hans ;-) Gå til toppen av siden

Flokus

Norway
Innlegg: 1901

Skrevet - 16/04/2006 :  19:19:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kan du fortelle mer om Red Bull, Minhappy?
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway
Innlegg: 4435

Skrevet - 16/04/2006 :  19:32:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Er det denne du mener? Gå til toppen av siden

slettet3

Norway
Innlegg: 26

Skrevet - 16/04/2006 :  19:53:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Den reddbull på rogaland rideklubb har avtegn.hvite koder + stjerne, om du kan beskrive hesten litt mer så kan jeg finne linken senere. Kjenner jenta som har ponnien veldig godt så blir lett å få kontakt med henne dersom det er den

Kat. 1 å blir 8 år

Redigert av - slettet3 den 16/04/2006 20:05:02 Gå til toppen av siden

UnitedNick

» VIP

Innlegg: 11

Skrevet - 17/04/2006 :  10:47:33  Vis profil  Svar med kopi av melding


red bull har en lang bles og sokker på begge bena litt sort brun man og hale hilsen minhappy
Gå til toppen av siden

Flokus

Norway
Innlegg: 1901

Skrevet - 17/04/2006 :  12:36:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Okei, da er det nok ikke han .Don Pedro1. og jeg mener.
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

ClaireMichelle

Sweden
Innlegg: 111

Skrevet - 22/04/2006 :  20:29:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei hei :-) Tror jeg vet hvem du mener. Red Bull står på Lofoten hest og helse senter på Leknes i Nordland. Han ble kjøpt fra Stall Bergan 2005. Kjempesøt liten ponni med mye futt i. Har tidligere vært sprangponni :-) Håper dette kunne være til hjelp! Om det skulle være han, så har han det værtfall kjempefint der han er nå! :)
Æ e flytta til Sverige Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.