hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Taugrime
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Taugrime
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 15/04/2006 :  23:34:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Skal nå kjøpe meg taugrime til Vinnie, og jeg har funnet to som kan duge. Spørsmåle er bare om jeg skal bruke lite penger på en enkel en, eller 3 ganger så mye på en dyrere m/tau og bedre kvlitet?

Den dyre: http://www.skoies.no/shop.asp?p=1021536
Den billige: http://www.skoies.no/shop.asp?p=1021569

En ting til: Er det noen her som har handlet på skoies? For når jeg skulle se hva grimene kostet med porto osv. kom bare prisen å grima opp.

Edit: Sånn

Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-

Redigert av - VictoriaTh den 16/04/2006 15:56:27

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 15/04/2006 :  23:36:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
bilde av den billige vises ikke:/

vet du hvilket stoff de er laget i?bomull,nylon?

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 15/04/2006 :  23:41:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Syntes kr.149.- for en taugrime var billigt jeg. Min grime + leietau ble kjøpt hos en som driver kurs med NH,og den kostet ca.kr.300.-
Han lager dem selv, og dem har jeg nå brukt i 4 1/2 år og er enda ikke slitt.
Her er link til ham jeg kjøpt grimen min av. Nå er jeg usikker på om de kan kjøpes uten at en er på kurs hos ham, men det går jo an og spørre om det skulle være intressant.
http://www.equs.no/index.htm

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." -
Redigert av - Bente_og_Etanec den 15/04/2006 23:48:30 Gå til toppen av siden

tebj0

Skrevet - 15/04/2006 :  23:45:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fikk bare opp det ene bildet. Syns nå ikke 149kr var så dyrt for en tau-grime jeg da! Tror jeg betalte 200kr for min. Jeg mener en god taugrime skal være helt enkel uten mye dill. Tror jeg ville kjøpt en helt vanlig uten pus på!(Jeg er ikke så fan av pus på grimer uansett da)
Tauet jeg bruker er et vanlig rundt båttau og kostet vel ca 20kr! Funker like bra
Har handle mye på skoies og er kjempe-fornøyd med dem. Rask levering og god service. Fåt alltid en liten gave med også
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 15/04/2006 :  23:46:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Min taugrime kostet 300,- og tauet omtrent 350,-, kjøpt på Rodeo. Kjempekvalitet! Fortsatt ikke nevneverdig slitt.

Jeg ville lagt noen penger i grima dersom du skal bruke den og ikke bare ha den til pynt. Billig utstyr kan ikke måle seg med kvalitetsutstyr.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 16/04/2006 :  00:18:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kjøpte min for 29 kr på Börjes jeg! Kjøpte den bare fordi jeg ikke kunne la være når den var så billig, men den duger ikke i det hele tatt, så skal kjøpe meg ny:)
Hege Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 16/04/2006 :  00:20:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
har sånn fra hooks jeg,men den er av nylon:(
eneste som passer åringen min,så får duge:)

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 16/04/2006 :  00:29:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Mari har lagd taugrime selv :P

Men jeg skal kjøpe en på Høøks nå, skal gi den i bursdagsgave til ei i gjengen :-)

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 16/04/2006 :  01:05:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kjøp et skikkelig seil-tau(til seilbåt),og knyt den selv...
Da får du i pose og sekk,skikkelig solid men billig...

Jeg har knyttet flere tau-grimer slik,til meg og andre,og de fungerer like bra som dem man kjøper.

Oppskrift på hvordan å knyte finner du flere plasser på nettet...bare å google litt :)

Takker for meg. Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 16/04/2006 :  11:17:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Kjøpte min på minhestebutikk.no og er veldig fornøyd med den. Solid, men samtidig myk mot hesten. Dessverre ser det ikke ut til at de fører den mer :-/ Gå til toppen av siden

Linda B.

Norway

Skrevet - 16/04/2006 :  12:54:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLinda B.  Svar med kopi av melding
Laget taugrime selv jeg, kjøpte tau på en båtbutikk i byen ;) Ble ganske billig, og resultatet ble bra :D Her er oppskriften jeg brukte (justerte målene litt, dette er til en liten hest tror jeg): http://gaitedhorses.net/Articles/RopeHalter/fiador.gif. Eieren til fôrhesten min har taugrime fra minhestebutikk.no, den er kjempefin! http://minhestebutikk.no/mhb/produkt.asp?ord=taugrime&h=sok&pid=4140 Ikke så dyr heller, bra kvalitet. Men det kommer jo an på hva du synes er dyrt da, f.eks. så synes jeg den dyre taugrima til 149,- ikke var så dyr ;)
Hvis du vil ha bra kvalitet, så er nok det billigste alternativet å lage grime selv.. Blir mye bedre enn taugrimer fra Bõrjes til 29 kr :P

Linda www.pygmeen.moo.no Gå til toppen av siden

Tone&Svartn&Arni!

» VIP

Norway

Skrevet - 16/04/2006 :  13:20:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTone&Svartn&Arni!  Svar med kopi av melding
synes taugrima fra børjes er kjempebra jeg:D
Tone,Svarten å Arni<3
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 16/04/2006 :  13:45:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av sigyn,brauta og rubin:)

De har taugrimer i alle størrelser på Rodeo.

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 16/04/2006 :  14:10:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Ullsokken

De fleste der var bare i One Size, men den ene til 298; var i flere størrelser, den så fin ut. Kanskje jeg burde kjøpe den isteden for den fra Høøks?

www.hestene.no Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 16/04/2006 :  14:11:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av sigyn,brauta og rubin:)

Opprinnelig postet av Ullsokken

min er i full da,for bruker den opprinnelig på blodsern.
men hun har en ponnigrime som er for liten i nakken,å cob er alt for stort i vanlig grime

Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 16/04/2006 :  14:15:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Legger ved en link: SilverTip training-halter
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.72 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.