hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - kornsirkler
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 kornsirkler
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 16/04/2006 :  02:24:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
ikke jeg heller..
læreren min hadde en teori:vi er en haug med hjener som bare ligger å skvalper oppi en balje.med en gud som sitter med alt vi tenker og tror vi gjør*simulatorfeeling*

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 16/04/2006 :  09:26:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
Jeg tviler på at mennesker har gjort det..
De målte faktisk energi forandringer utenpå og inni de sirkelene...
og kornene var jo ikke knekt eller noe, og skulle mennesker ha gjort det ville det blitt brukt lenger tid på å forme dem..

Vi kan ikke være de eneste skapningene som finnes, godt mulig det finnes flere verdner enn hva vi egentlig vet..

Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 16/04/2006 :  11:30:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
En ting jeg kom til å tenke på:
noen av de sirklene er det jo umulig at mennesker kan ha lagd pga konstruksjonen. Den var jo perfekt! Et levende menneske kan da ikke få til noe så perferk til så stor målestokk? Når de forskerene hadde problemer med å konstruere det, hvordan skal da "vanlige" folk har klart det allerede og lagd noe slikt?
Hmm, undre..

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 16/04/2006 :  12:21:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Det MÅ være noe overnaturlig. Forskerne har utrolig mange argumenter, som tilsier at det rett og slett er UMULIG for et eller flere mennesker å lage noe slikt.

- Det ble målt energi forandringer i sirklene
- Ei dame fikk 40 % mindre hormon i kroppen i løpet av 2 1/2 time da hun satt i en av sirklene
- Elektriske apparater streiker
- Folk prøvde å lage en etterligning, og de var ikke i nærheten av å lage en like fin formasjon, selv om det var i dagslys, de brukte over 9 timer på å lage en middels kornsirkel. De hadde masse måle instrumenter osv, men den var ikke symmetrisk i det hele tatt, og kornet var knekt
- Leddene i kornstrået har strukket seg betraktelig
- En av de største kornsirklene (350 meter bred) ble laget på under 4 timer. Perfekt symmetri, kornaksene var strekt ut, noe om i praksis ikke er mulig, og det var energier i sirkelen som ikke kunne forklares

Nei,, vi er ikke alene..

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 16/04/2006 :  13:22:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
wææ,vi er ikke alene..

det er noen som følger etter meg,noia noia noia noia........

Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 16/04/2006 :  14:56:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Begynner å bli redd dette!

Blir noen med å flytter til mars?

Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 16/04/2006 :  16:33:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
jepp,håper brautusen,rubin,laika,vææ og pusene mine ikke dæver på reisa da..
Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 16/04/2006 :  16:43:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
jepp,håper brautusen,rubin,laika,vææ og pusene mine ikke dæver på reisa da..

Opprinnelig postet av sigyn,brauta og rubin:)

Kjøp en billig Black Hode Holder Øre Klokke Lynsslag Fotball Hjelm som selges på Ellos.no.. ;-) Holder alle hoder på plass ;-)

Når reiser vi'a?

Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 16/04/2006 :  16:53:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Har sett litt for mange filmer og tor derfor på det meste . Det var en stjerne utenfor vinduet mitt en natt som lyste litt rart, og da var jeg overbevist om at det var et romskip
Men dette ligner jo veldig på filmen Sign da...

Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 16/04/2006 :  16:58:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
synes signs ble så uvirkelig jeg.ikke bra:(
må bli med inn i filmen for å synes den er bra jeg.
når jeg var liten,trodde jeg jo alt som blinka.fly og sånn var romskip.

men mammaen til ei venninne påstår at hun har sett ufo,å hun var veldig seriøs,å ikke akkurat typen til å skrøne.
tør jo nesten ikke gå på ski alene for er redd grønn mann skal komme å hente meg opp i skipet sitt,eller at jeg ser noe som ingen kommer til å tro på..

Gå til toppen av siden

-madeira-

Norway

Skrevet - 16/04/2006 :  17:42:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg nekter å tro at det er mennsker som har laget disse sirklene, så jeg tror definitivt at vi ikke er alene..
-Madeira- Gå til toppen av siden

Isabel och Perla

» VIP

Skrevet - 17/04/2006 :  00:57:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg tror det er begge deler, noen av dem er nok menneskelaget men en god del av dem tror jeg også er laget på annet vis. Altså noe eller noen fra en annen dimensjon gir oss hint og muligens forbereder oss på noe?..
Jeg så dokumentaren og syntes det var fabtastisk og se. Var utroligt og se videosnutten (mulig den var fikset til, men om ikke..)av kornet som ble lagt ned på noen få sekunder!

Tviler egentlig på at mennesker kan greie og legge kornet på en slik måte som flere av sirklene ble laget. Og også slik som hendene til den ene damen forandrest farge ettersom hun senket dem ned på bakkenivå.
Nei, jeg tror der er mye mer mellom Himmel og jord enn vi aner, og at vi ikke er alene! :o)

Opprinnelig postet av Bente71

HELT enig, Bente!!

Isabel og Perla for alltid <3 Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 17/04/2006 :  01:15:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
*Klapper i hendene for Kross*

Gå til toppen av siden

Isabel och Perla

» VIP

Skrevet - 17/04/2006 :  01:40:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jepp, rene applaus! *Klappe her også*
Isabel og Perla for alltid <3 Gå til toppen av siden

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 17/04/2006 :  12:23:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
Jeg så hele programmet, satt helt klistret opp i skjermen..
Men når de viste det romvesenet gjemte jeg ansiktet:S:S
FYSJ. det var skummelt.....:S:S

Elsker deg, Felex ! (L) <33 Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.