hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Kontakte hestemarked??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Auksjonen
 Kontakte hestemarked??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Ray_og_meg
» VIP

Norway

Skrevet - 14/04/2006 :  22:21:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRay_og_meg  Svar med kopi av melding
Når man vinner noe på auksjonen står det jo at dem kan ha problemer med å registrere innbetalinga hvis det blir gjort på posten, og da må man sende dem en mail... Men er det noen som aner hvordan man får gjort det, for jeg får bare beskjed om at mailen ikke kan sendes...=S

lino

» VIP

Skrevet - 15/04/2006 :  11:17:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Nei, tror nok ingen vet det. Mange her har klaget over gjentatte forsøk på å sende epost uten å få svar eller de har fått eposten i retur.
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Ray_og_meg
» VIP

Norway

Skrevet - 15/04/2006 :  13:06:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRay_og_meg  Svar med kopi av melding
OK.... Men er det noen som vet om det er mulig å få kontakt med dem på telefon?? Gå til toppen av siden

slettet3

Norway

Skrevet - 15/04/2006 :  13:36:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kan du ikke bare ringe å prøve da..?? Gå til toppen av siden

Ray_og_meg
» VIP

Norway

Skrevet - 15/04/2006 :  13:57:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRay_og_meg  Svar med kopi av melding
Ja, men må jo vente til etter ferien... Lurte bare på om det var mulig å få kontakt med hestemarked i det hele tatt jeg...? Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 15/04/2006 :  20:14:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Har du prøvd kundesenter@hestemarked.no?
dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 15/04/2006 20:15:18 Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 15/04/2006 :  20:21:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei, jeg brukte adr Spoff oppgav ang. reklamasjon på ei klokke som jeg kjøpte på auksjon til min datter. Fikk hyggelig mail dagen etterpå og det ble ordnet opp i (-:
Mvh Helen

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Ray_og_meg
» VIP

Norway

Skrevet - 15/04/2006 :  20:33:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRay_og_meg  Svar med kopi av melding
Ok
Takk! Da skal jeg prøve det!
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 15/04/2006 :  21:05:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Står forøvrig på førstesiden, ikke egentlig bortgjemt
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Ray_og_meg
» VIP

Norway

Skrevet - 15/04/2006 :  21:10:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRay_og_meg  Svar med kopi av melding
Hmmm... Det gikk visst ikke dette heller... Kan det ha noe å si hva slags mail man sender fra? At det ikke er mulig å sende fra hotmail eller noe?? Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 16/04/2006 :  09:26:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Hva skjer? Får du ikke svar etter kort tid (det er isåfall ikke så rart), eller får du mailen i retur? Hvis du får den i retur.. Hva slags melding får du? Det er ikke din postboks på hotmailen som er full, slik at sendte meldinger ikke lar seg lagre i utboksen? Eller at du skriver feil adresse til Hestemarked (jeg holder nesten mest en knapp på denne..)?

Jeg bruker privat e-post, altså ikke noe hotmailalternativ eller liknende, og har aldri hatt problemer med å sende til Hestemarked. Med privat e-post mener jeg @studiested eller @eget.domene adresse.

Ray_og_meg
» VIP

Norway

Skrevet - 16/04/2006 :  11:55:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRay_og_meg  Svar med kopi av melding
Får mailen i retur, her står det:

This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Delivery to the following recipients failed.

kundesenter@hestemarked.no

Mailboksen min er langst fra full... har bare 9 mailer der nå tror jeg... Og uansett hvem av hestemarked mailene jeg prøver så får jeg mailen i retur...

Har prøvd fra flere forskjellige hotmailer også... Så det virker nesten som at det ikke går ann å sende derfra... Men aner ikke jeg...

Hvordan er det man får sånn annen mail forresten?

Redigert av - Ray_og_meg den 16/04/2006 12:00:24 Gå til toppen av siden

Ray_og_meg
» VIP

Norway

Skrevet - 17/04/2006 :  21:21:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRay_og_meg  Svar med kopi av melding
Ååå! Nå får jeg sånn purring advarsel også! At det skal være så vanskelig da! Får håpe jeg får tak i dem på telefon i morgen asså...! Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 17/04/2006 :  22:49:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Test telefonen da. Tlf.: 23376940 mellom kl 17:00 og 19:00 på hverdager.

Mari^_^

Norway

Skrevet - 17/04/2006 :  22:59:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg mailet dem ang. noe med auksjonen, og fikk svar 5 min. senere =)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Ray_og_meg
» VIP

Norway

Skrevet - 18/04/2006 :  09:45:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRay_og_meg  Svar med kopi av melding
Skal ringe i dag ja... Regner med at dem er ferdig med ferien nå... Men synes det er litt rart at jeg ikke får sendt mail... Men, men... Det ordner seg vel får jeg håpe Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.