hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Tatoveringer
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Tatoveringer
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 8

Alger97

» VIP

Norway

Skrevet - 06/09/2006 :  22:57:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlger97  Svar med kopi av melding
Den tigeren var skikkelig lekker :) Jeg skal også tattovere meg, men klarer ikke bestemme meg for motiv. Men tror motivet blir på leggen da :)
Beate & Alger Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 07/09/2006 :  08:12:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg har en tiger på mellom skulderbladene, siden jeg er født i tigerens år. Tok den i sommer på Ayia Napa, og jeg betalte ca 1400,- for den. Og da tegnet de den for meg der. Er iallfall kjempe fornøyd med den, og har lyst til å ta en til, til tross for hvor vondt det var å ta den jeg har. Jeg besvimte tilogmed, og ifølge tatovøren var det pga adrenalinet at jeg gikk rett i bakken. Men men, det var det verdt.
[
Opprinnelig postet av Braga

Godt det ikke er bare meg som går i bakken
For min del var det at han gjorde meg så nervøs, og at jeg pustet "forsiktig" for ikke å forstyrre ham.
Smerten var helt levelig den

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Braga

Norway

Skrevet - 07/09/2006 :  09:55:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg tror kanskje jeg glemte å puste når jeg tok tatoveringen fordi jeg var så gira. Også var det fryktelig varmt der nede i tillegg til at jeg sikkert ikke hadde spist nok og drukket nok vann.
Det var faktisk ikke så vondt som jeg trodde det skulle være, men jeg husker at jeg sa at dette var første og siste gang jeg skulle ta tatovering når han holdt på. Men sånn i ettertid så har jeg funnet ut at det var ikke så ille. Bare litt.

Braga Gå til toppen av siden

Kajsa

» VIP

Skrevet - 06/02/2007 :  15:53:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKajsa  Svar med kopi av melding
Åh, jeg vil også vise frem tatoveringer.
Jeg har denne bak på ene skulderbladet. Bildet er fra den var helt ny, så den "står litt ut". Jeg malte den ene katten min under beina og lot henne tråkke over en akvarellblokk. Tatoveringen ser ut som den er malt på, litt sterkere enkelte steder, og med litt "søl". Det er nesten ingen som tror den er ekte. Damen som tok den på meg kunne virkelig jobben sin. Jeg er fortsatt like strålende fornøyd som da den var ny

Den er litt gråere og mer flytende i fargen nå enn den er på bildet. Det er ikke så skarpe kanter og fargeoverganger f.eks

Prøv min quiz om de kule gule HER

Gå til toppen av siden

Frk. Zilja

» VIP

Norway

Skrevet - 07/02/2007 :  17:04:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Eg har ein sommerfugl/tribal i korsryggen. Veldig fornøyd med den:) Fleire skal da bli og! Sku lakt ut bilde, men vet ikkje heilt koss eg jere da:-/ Gå til toppen av siden
Side: av 8 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.